Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
quote:deesi schreef op 11 januari 2008 @ 14:52:

Enne.. weet jij misschien wel hoe ik het schema kan aanpassen?

*doe stofzuiger maar even uit*

ik hoorde je niet, stofzuiger maakt ook zoveel lawaai

Quoten en dan daarin aanpassen, das alles
Shit happens
Hey meiden!

gister erg slechte dag gehad. waren op de horecava dus allemaal drankjes en hapjes,

lijstje vandaag.

fruit 2day krentenbol

ciabata met kaas

kracker met beenhamsalade en 1 met honing. * slecht maar had er zoveel trek in*

bekertje optimel bakje yoghurt.

verder heel veel thee.

straks eten we boritos. (schrijf je vast niet zo)

Morgen maar weer wegen.

O nog even over mijn kapsel. voorkant lijkt redelijk op de foto maar dan korter. de is kort dat je het wild kan maken maar ook gewoon rustig. Kleur is sinds vorig weekend zwart sinds vorig weekend
haha ik bedoelde wel rijstwafels hoor, die zijn niet slecht. Maar het eet zo lekker weg en met beleg natuurlijk. Dus vandaar...;)
quote:Porec schreef op 11 januari 2008 @ 16:58:

[...]

ik hoorde je niet, stofzuiger maakt ook zoveel lawaai

quote:Porec schreef op 11 januari 2008 @ 11:10:

naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15864,9--3.2Jennie1.6864.46065.5-+1.1Goudvis1.68645964.8-+0.8Miena1.73696469--
64.7 ben ik nu.

Wil iemand dat voor me aanpassen?

Gaat het goed? Sorry dat ik nog even niet gezellig ben, donderdag tentamen...brrrr.

Jennie
mijn gewicht is hetzelfde gebleven gelukkig niks erbij!
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15864.9--3.2Jennie1.6864.46064.7-+0.3Goudvis1.68645963.9--0.1Miena1.73696469--
Shit happens
Ik heb me nog steeds niet gewogen denk er ook gewoon niet aan!

Vandaag:

O/L: grote bak magere yoghurt met veel muesli

T: ranja, mini-mars, kopje warme chocolademelk

Ga nu avondeten, maar nog geen idee waar ik zin in heb. Ik kon ook bij mn broer blijven eten, ze gingen wat halen bij de snackbar, heb ik niet gedaan, ben naar huis gegaan goed he!! Alleen nu moet ik zelf wat koken en daar heb ik ook niet zoveel zin in eigenlijk haha. Zal de vriezer eens overhoop trekken.
Bleh, we moeten alles opnieuw 'aanleren' lijkt het wel. Heb me laatst ook bij toeval eigenlijk gewogen...stootte tijdens het aankleden mijn teen tegen dat ding (staat onder het bed) en dacht toen: ojah, diesterooknog! Moet maar weer elke week gaan doen, wil er toch wel iets af zien gaan.

Gister:

brinta

later nog een keer brinta, vind het lekker en vult zo goed

appel

pond druiven, ook al zo lekker

pizza

klinkt nog niet écht geweldig

Vandaag:

brinta

magere yoghurt met cruesli

broodje hamburger speciaal, eigen baksel, heerlijk

druiven

beetje chips

en over een kwartiertje stamppot rauwe andijvie met magere én vetspekjes

Hm
Shit happens
Valt toch mee Porec! Als het een lightpizza was, zou ik het zelfs bestempelen als goed

Ik heb me trouwens net gewogen! Ging na mn bericht de was ophangen, zag m liggen in een hoekje, dus ben er maar meteen even op gaan staan.... 64.3 kg. Valt me 100% mee, aangezien het 'savonds was, én ik een spijkerbroek en dikke trui aan had. Ik rekende op 66...

Het avondeten is een burrito met gehakt geworden (was over van afgelopen week) opgebakken aardappeltjes en sla met geitenkaas, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Toetje: stoofpeertjes met vanillevla.

Ook geen geweldig dagje dus...

Morgen 1,5 uur sporten! Vanavond lui avondje, bankhangen, tv kijken, internetten, badderen. Jullie??
Hmmm heb toch nog 20 minuten op de crosstrainer gestaan .

Bedankt Porec!

Heb geen choco in huis, heb geen choco in huis, ben ongi MOET CHOCO. Bah...haha.

Ga weer snel studeren,

Jennie (heb SB weer uit een doos gevist)
Jennie, koop light chocolademelk!! Helpt echt hoor, om je chocobehoefte te bevredigen! En een minder groot schuldgevoel dan wanneer je een complete zak m&m's leegeet... om zo maar een voorbeeldje te noemen

Wat voor studie doe je eigenlijk assik vragen mag??
Hallo allemaal!

Lastig he, om weer in het ''goede'' ritme te komen.

Vanmiddag bij vriendin geweest, heb geen taart genomen. Wel één M&M en ongeveer tien dropjes. Verder thee, cola light en een tomatensoepje met één mini pistoletje met kruidenboter.

Ik heb ook het SB-boek in huis en al ingeslagen voor van de week. Ik ga er nu dan toch echt mee beginnen. Ben heel benieuwd hoe het me bevalt en of ik het vol hou! Die chocomel light is wel een goede tip trouwens. Voor je gevoel toch choco binnen en minder vet en kcal dan een hele reep waarschijnlijk.

Wegen doe ik morgen (voordat ik begin met lijnen) en volgende week zaterdag, ben benieuwd.
quote:deesi schreef op 12 januari 2008 @ 20:25:

Hallo allemaal!

Vanmiddag bij vriendin geweest, heb geen taart genomen. Wel één M&M en ongeveer tien dropjes. één M&M Hoe doe je dat?!?!?! Bij smaken die dingen altijd naar (veeeeeeeeeeeeeeeeeel) meer...
Er eentje pakken, vervolgens bedenken dat ik toch wel weer graag maatje 36 wil , er eentje opeten en vervolgens heel verstandig stoppen. Maaaaaaaar.. ik had daarvoor al wel tien dropjes op.. dus zat eigenlijk al vol..
oooohhh moet dat zoo?!?!?!

Bij mij is het:

er eentje pakken, vervolgens bedenken dat ik nu er toch al één heb gehad, dat het niet uitmaakt of ik er één of twee eet, er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er twee of drie eet, er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er drie of vier eet...

..

..

...

....er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er 87 of 88 eet...

Ik vermoed dat jouw gedachtegang beter werkt bij lijnen
OK, laat ik dan heel eerlijk zijn nu: er zat iemand naast me van wie ik vermoed dat ze ruim 100 kilo weegt. Toen dacht ik: laat maar zitten.......

Normaal gesproken denk ik net als jij.. nu zag ik mezelf via haar terug na 1975732873485743 M&M's en dacht: nee.....

haha, en ook dan heb ik het tegenovergestelde (wat een dwarsligger ben ik he) als ik bij bijv. mijn schoonzusje ben, zo'n 25 kg zwaarder dan ik, dan denk ik juist: och vergeleken bij haar ben ik echt een superslanke den, ik neem nog een handje M&M's hahahaa
En m&m???? Je bedoelt 1 zak m&ms haha.

Choco light in koelkast, had ik zelf gisteren ook bedacht.

Het komt goed (paste vanmorgen zelf (vraag niet hoe) een broek in maat 36 woehaaaa). Er kwam wel een flinke vetrol overheen hoor haha.

Ik volg een lerarenopleiding Nederlands...Deze week heb ik tentamen drama, bleh.

Fijne zondag girls,

Jennie
Nee, het was toch écht één M&M, hihi.

Zo, lijkt me zwaar, zo'n HBO-opleiding er bij? Hoe combineer je dat en moet je nog lang? Succes alvast met je tentamen!!
Ik ben nu ook voor school bezig. en een erg slechte gewoonte is snoepen.

dus der is alweer een halve zak dorp doorheen. en daar heb ik nu spijt van. Voortaan toch maar zorgen dat moeders niks lekkers in huis haalt.

Morgen maar weer flink sporten. Want ik wil die knop omhebben.

offtopic. Iemand wel eens een rondreis door egypte gemaakt? Ik wil het van de zomer gaan doen. en ben erg benieuwd naar verhalen.
Pfff eventjes off-topic doen hoor

Hoorde vanmorgen dat 1 van de omgekomen soldaten het broertje van mijn collega is. Potverdorie!

Moest het eventjes kwijt
Shit happens
meid wat vreselijk!

is al vreselijk om te horen dat er daar mannen zijn die omkomen. maar als het dan familie is van een bekende komt het wel erg dichtbij!
He, wat verschrikkelijk naar. Wat Daantjuh zegt, het komt dan ineens wel erg dichtbij.. Brrr...

Ik heb nooit een rondreis gemaakt door Egypte, ben wel in Hurghada geweest en een excursie naar Luxor gemaakt. Een goede vriendin van me heeft wel een Nijlcruise gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven