Kosten bruiloft
dinsdag 3 mei 2011 om 15:07
Voor degenen die getrouwd zijn, hoeveel geld waren jullie ongeveer kwijt aan jullie bruiloft? (alles totaal dus de het feest, gemeentehuis, kerk, jurk enz.)
Ooit () hebben mijn vriend en ik ook in de planning om te gaan trouwen en ik was benieuwd hoeveel geld we daar ong. voor moeten 'reserveren'.
(Ik begrijp dat het ook wel verschillend is hoe groot feest je er zelf van wilt maken maar ben gewoon benieuwd naar wat je zeker minimaal wel moet hebben..)
Ooit () hebben mijn vriend en ik ook in de planning om te gaan trouwen en ik was benieuwd hoeveel geld we daar ong. voor moeten 'reserveren'.
(Ik begrijp dat het ook wel verschillend is hoe groot feest je er zelf van wilt maken maar ben gewoon benieuwd naar wat je zeker minimaal wel moet hebben..)
woensdag 4 mei 2011 om 23:03
quote:Zamirah schreef op 04 mei 2011 @ 08:12:
[...]
Kun jij door je laptop heen zien in welke kringen ik me begeef? Knap!
Verder wederom eensch met Elninjoo.
Dat zeg ik niet.
Alleen dat 'de bruiloft' meer leeft in 'mijn kring'. Meer dan ik bij andere mensen zie.
EN: Ik geef om meer mensen dan alleen dat kleine clubje.
Ook om vrienden, vriendinnen. Heb hun graag om me heen op die dag.
[...]
Kun jij door je laptop heen zien in welke kringen ik me begeef? Knap!
Verder wederom eensch met Elninjoo.
Dat zeg ik niet.
Alleen dat 'de bruiloft' meer leeft in 'mijn kring'. Meer dan ik bij andere mensen zie.
EN: Ik geef om meer mensen dan alleen dat kleine clubje.
Ook om vrienden, vriendinnen. Heb hun graag om me heen op die dag.
zaterdag 7 mei 2011 om 21:27
Ik ben afgelopen 1 april getrouwd en hebben nu alles bekeken en komen voor de dag zelf uit op 5500 euro. Dit is met trouwen op gemeentehuis, fotograaf, bruidstaart 25 man, diner voor 20 man, koffie met gebak voor 85 man, feest voor 85 man, dj voor feest, versiering voor feestzaal, bruidsboeket en boeket op auto, receptieboek/enveloppendoos etc, kapsel/make-up + proef, nagels laten doen, trouwringen, uitnodigingen en bedankjes,
En volgens mij heb ik het dan ongeveer. Kleding is door ouders betaald, trouwauto was gewoon die van mijn schoonvader. Sls boeket had ik een boeket van houten roosjes van een braderie en de fotograaf was een vriend van mijn broer (was 250 euro voor hele dag). Verder hebben we het vrij simpel gehouden, maar het is echt een geweldige dag geweest!
Overigens zijn we daarna op huwelijksreis gegaan en hebben een rondreis gemaakt door het westen van de usa, 3 weken lang. Daarna stond de teller op 13.000 euro haha!
En volgens mij heb ik het dan ongeveer. Kleding is door ouders betaald, trouwauto was gewoon die van mijn schoonvader. Sls boeket had ik een boeket van houten roosjes van een braderie en de fotograaf was een vriend van mijn broer (was 250 euro voor hele dag). Verder hebben we het vrij simpel gehouden, maar het is echt een geweldige dag geweest!
Overigens zijn we daarna op huwelijksreis gegaan en hebben een rondreis gemaakt door het westen van de usa, 3 weken lang. Daarna stond de teller op 13.000 euro haha!