Postcrossing deel 7

26-01-2011 09:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor meer uitleg van deze verslavende hobby en winkels zie tweede posting.

Het gaat, in het kort gezegd, dat je een ansichtkaart verstuurd en als hij wordt geregisteerd dat jij dan een kaart krijgt van iemand ergens in deze wereld. Elke kaart is een verrassing!

Even een voorbeeld:

Ligaa, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Nu maandag ook een goede uitslag.

Zazana, succes met je scriptie.
Zazana: vreemd dat het zo lang duurde. Ik had de idrukker kaarten na een dag of 3 al binnen! Heb die met die zielige vlag in veel water: Holland in 2020. Mijn humor

Hier een hurray uit China! En maar 18 dagen onderweg geweest. En een kaartje ontvangen vanuit Engeland. Nieuwe mag naar Belarus en is al op de post *verslaafd*

Ik had hele dappere plannen voor vandaag, maar ik zit nog steeds in mijn kloffie. Niets doen dag. Zo maar eens even poezelman aan het werk zetten voor het eten.
Poezels: dat is ook mijn humor (ik heb 'm ook al een keer verstuurd).

Ligaa: gefeliciteerd!!!!!!

Hier vandaag 1 kaartje uit USA; een multiview met de beaches van zuid-Florida.

Het is me nog niet gelukt om op tijd naar het postkantoor te kunnen dus heb ik nu helemaal geen postzegels meer in huis even wachten dus met op de knop drukken.

20.17
Snjókorn falla, á allt og alla
Ahh Snjokorn, arme jij.

Ik kreeg ineens zoveel hurray's dat ik er nu nog maar 4 onderweg heb.

Vandaag een paar adressen aanvragen en dan zondag. Ineens 8 kaarten schrijven dat doe ik niet. Denk ik.
Wat een complete rust...

Zit iedereen lekker in de zon of huppelt buiten of hard aan het werk of....

Ik heb vandaag een kaart verstuurd naar Oostenrijk, die is al 5 jaar lid en al bijna 1900 kaarten verstuurd.. WoW.

Of ik zelf post heb weet ik niet, nog niet beneden bij de brievenbus geweest, ga morgen wel kijken..

T weekend wordt heet he.. pfff.

Snjo: ik heb ook geen zegels meer. Moet nieuwe bestellen, maar even geen geld. Hmm..
Kozoo, ik was de hottub aan het vollaten. Vriend had hem gepoetst, is eens wat anders dan zijn auto poetsen:rofl: .

En aan het sporten, moet toch wat doen wil ik een keer friet eten.

Ren jij niet direkt naar de brievenbus of iig in de avond? Knap zeg .
Even laten weten dat ik weer terug op mijn eigen stekkie ben na een paar heerlijke dagen met man en kind.

Leuke dingen gedaan en menig kaartje aangeschaft dus mijn verzameling te versturen kaarte is weer uitgebreid.

En er kan altijd meer bij, hahaha

Bij thuiskomst lagen er 9 kaarten op me te wachten, die ik net allemaal geregistreerd heb.

Er zaten echt juweeltjes tussen, heerlijk!!!

Zelf ook een aantal hurrays gehad, waarvan 1 uit Panama, oftewel kaartje is aangekomen en daar ben ik zo blij mee!!

Nu nog 3 kaarten onderweg, dus ik denk dat ik wel weer wat kan aanvragen van het weekend.
quote:Anita1973 schreef op 06 mei 2011 @ 18:49:

Even laten weten dat ik weer terug op mijn eigen stekkie ben na een paar heerlijke dagen met man en kind.

.

Waar heb je die ander gelaten??

9 kaartjes maar liefst, wat een mooie vangst!

Fijn dat je er weer bent en leuke dagen hebt gehad.

Steph: oh heerlijk heerlijk heerlijk die hottub. Waarom woon ik nou zo ver bij jou vandaan.. ik heb pas een nieuwe bikini gekocht, moet nog even testen of ie wel waterproof is..
Hier vandaag een mwa-kaartje uit NL (met de vraag of ik de tulpen mis).

Kozoo: 't zou toch vervelend zijn dat je nat zou worden als je je bikini aan hebt

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je met de ander gedaan hebt Anita

Steph: wil je alsjeblieft je mond houden over die hottub???
Snjókorn falla, á allt og alla
Anita, 9 kaarten, mooie vangst inderdaad! Ga je nu dan ook weer zoveel versturen? En krijg je dan niet kramp?

Kozoo; het weekend wordt inderdaad heet! Bluh, huis weer een sauna! Ga je nog op zoek naar verkoeling?

Vandaag geen kaartjes in de bus, wel mijn nieuwe arbeidsovereenkomst en een brief van de belastingdienst. 1000 euro retour. Ik hou wel van ze.

Gisteren wel nog een hurray & ik kreeg vandaag een mail dat een kaartje van mij als favoriet is bestempeld. Leuk

Verder zit ik nog steeds in mijn luie modus. Volgende week weer lang weekend, dan maar iets productiever zijn. Ik heb wel drie paar ge-wel-dige schoenen besteld uit Amerika. Het mocht wel weer eens!
Oeps, zal ik er maar snel een s achter plakken zodat er kids staat, schaam me diep.

Of ik kan altijd zeggen dat ik er 1-tje bij de apen heb gelaten, hahahaha.

Poezels, ik mag 13 kaarten onderweg hebben.

Zal ze vast niet allemaal dit weekend schrijven, steeds een beetje.

Sjno, jammer van je kaartje.

Het is ook wel een beetje makkelijk he om te vragen of je de tulpen mist.
Ohh, nu bedenk ik me dat ik dan ook de n wel weg moet halen.
Bedankt NOA78 voor de fantastische 3d kaart. Een heel mooi exemplaar en ik en mijn visite hebben hem uitgebreid bewonderd.

Bedankt Zazana voor de leuke kaart. Tnt heeft de versierseltjes ook geprobeerd te stempelen...verveelden zich denk ik met al die postzegels

Dan nu de postcardstore: er zit weer schot in heb een prijsopgaaf gekregen en wacht nu op betaalinstructies.quote:Anita1973 schreef op 06 mei 2011 @ 21:01:

Oeps, zal ik er maar snel een s achter plakken zodat er kids staat, schaam me diep.

Of ik kan altijd zeggen dat ik er 1-tje bij de apen heb gelaten, hahahaha.

.

De apen hahaha hoe kom je erbij

Kaarten: vandaag 5(!), waarvan 1 heel mooi, 3 gaatwelletjes en 1 jakkiebah

Dat was het!
quote:poezels schreef op 06 mei 2011 @ 20:50:

Vandaag geen kaartjes in de bus, wel mijn nieuwe arbeidsovereenkomst en een brief van de belastingdienst. 1000 euro retour. Ik hou wel van ze.

Kijk dat is goed nieuws!
Kozoo, je kunt hier ook slapen hoor. Op luchtbed dan (of voor juli komen dan kun je op een heerlijke bank slapen).

Een waterdichte bikini?

Poezels, ahh wat lief van de belastingdienst. Ik moet 1milj betalen.......

Ligaa,dank je voor de update van de postcardstore.

Anita, sorry kind maar de anderen heb ik bij de apen gelaten.

Twee kaarten hier, eentje weer lelijk (niet gescand door verzender). Vandaag onze *kuch*(voor Snjokorn) verder vullen. In de avond naar een verjaardag, mijn eerst sinds ik aan het afvallen ben. Wat overigens lekker gaat.
Ligaa, fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad!

Steph. uh..hoeveel? En de vervolgvraag..waarom?

Balen van de lelijke kaart, de andere was wel mooi? Veel plezier op de verjaardag vanavond!

Hier nog niets, maar de TNT postbode is onvoorspelbaar qua levering op zaterdag. Soms heeel vroeg, of heel laat, of gewoon niet. Ik doe huishoudelijke klussen vandaag en ga hier ff een plafond afwerken. (nieuw gipsplaten plafond geplaatst) En een flinke wandeling met de hond maken!

Vraag van andere orde: ik wil stoppen met roken. Zijn hier stoppers? En zo ja, hoe heb je dat gedaan? Zal rest van viva ook ff bekijken over dit onderwerp.
Poezels, kijk even bij of Gezondheid of lijn&lijf. Wel knap dat je dat gaat doen. En veel succes.

Ehh, 20kg waarom. Omdat ik dat wil en omdat ik een normaal bmi wil. (ja ik weeg echt in de 90kg toen sommige van jullie mij zagen).
quote:steph schreef op 07 mei 2011 @ 10:12:

Poezels, ahh wat lief van de belastingdienst. Ik moet 1milj betalen.......

Mijn waarom & hoeveel vraag was eigenlijk over bovenstaande.

Maar ik kan mij voorstellen dat je een gezond bmi wilt hebben. Lekker in je eigen vel zitten is heel belangrijk!
Owww. Dat van mij was uiteraard een geintje.

Twee kaarten, een mooie uit Finland lekker volgeschreven en een (waarom) lelijke uit Belarus met niets dan het nummer achterop en een hele grote smiley. Dus ik in de de hurray waarom er niets achterop stond en waarom een kaart die ik niet mooi vind (een getekende en in mijn profiel staat onderaan wat ik niet wil waaronder dat).
Ligaa, ik ben je helemaal vergeten.

Sorry Sorry Sorry!!!!

Maar alsnog van Harte gefeliciteerd hoor.

Steph, succes met afvallen.

Ik ben een enorme jojo dus weet ervan hoe moeilijk het is.

Jammer van de lelijke kaart.

Poezels, lekker gewandeld?

Hier een lekker dagje strand, dacht laat de was maar de was die komt wel.

Van zo'n heerlijke dag moet je profiteren.

Bij thuiskomst 1 mooi kaartje uit Spanje met een aardbeiendrankje-recept erbij.

Hier kan ik gelukkig van worden!

Ga zo registeren en een uitgebreide hurray schrijven dat heeft deze afzender echt wel verdiend.

Aapjes, als in achter gelaten bij de Apenheul, waar we een dagje zijn geweest in de vakantie btw.
Ik ben weer thuis, 9 officials voor mij, 2 voor dochter, 3 private swaps voor mij, 1 voor zoon.

Ik ben bekaf van de hele dag sturen, kom morgen uitgebreid terug op jullie commentaren. Ga nu even bank hangen en vroeg naar bed.
Goed je hier weer te zien neferisis, ik heb je avondbulletins gemist
Oh Anita, dat aarbeiendrankje klinkt nu al lekker!! Recept? Wil je die delen hier??

Haha Ligaa....avondbulletins. Maar je hebt gelijk, ik vind de bijdragen van Neferisis ook altijd een verrijking. Moet er altijd om lachen. Dus op deze moederdag geef ik onze neferisis nog even een extra pluimpje

En voor de overige moeders hier ook een Anita heb jij leuke knutsels van je dochter gehad?

Ik heb mooie bloemen gekocht voor mijn mams, haar lievelingsbloemen en die gister daar in huis gezet, ze waren er niet , maar dat is dan wel leuk thuiskomen denk ik.

Steph Hoe heb je de verjaardag overleefd? Knap van je hoor dat je zo goed bezig bent met afvallen!!

Hier geen kaartjes sinds het afgrijselijke rusland geval woensdag ofzo (wordt wel weer tijd he..)
Verjaardag overleefd, gewoon drie snack-a-jacks meegenomen, op die verjaardag hebben ze nl nooit groente op tafel staan. Mensen keken raar op maar velen gaven mij groot gelijk. Weight watchers is zo makkelijk, nooit verwacht.

Neferisis, welkom thuis.

Kozoo, je hebt me weleens gezien dus...En dan kijk ik naar jouw en dan ben ik zo jaloers op je figuurtje.
Neferisis, welkom thuis.

Fijne vakantie gehad??

Steph, goed van jou hoor!!!

Kozoo, receptje zal ik van de week even plaatsen.

Heb van dochter een keukenschort met een tekening erop gemaakt van haar gehad.

Echt geweldig!!!!

En natuurlijk ontbijt op bed, al had dat van mij best een uurtje later gebracht mogen worden, hahaha

Gisteren 2 kaarten geschreven.

Naar Litouwen en Wit-Rusland.

Vandaag een hurray uit Amerika.

Vanmorgen al naar mijn mama geweest en straks richting schoonmama.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven