Een week offline....

07-05-2011 00:50 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een storing bij mijn provider, 4 monteurs, 2 ipadressen en een nieuw modem later, probeer ik in te loggen op Viva... Lukt het niet! Wtf??? Na 300 mails doorgeploegd te hebben ( zoekfunctie ) blijk ik een andere naam te hebben gekregen!!! Ipv een spatie heb ik nu een punt.... Nouja zeg! Ik ben even geheel in de war ....

Ps dit topic is niet serieus bedoeld..
Point it out!
quote:_yellowlove_ schreef op 07 mei 2011 @ 01:07:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... n_P-U#punt
Kitty-------elastic douze points!
quote:mocy schreef op 07 mei 2011 @ 01:08:

Puntig van je yellowlove.Persoonlijk vind ik mezelf meer rond. Ik wil niet geassocieerd worden met jullie enge puntensekte. Jullie waren van die meiden die vroeger een elektronische puntenslijper hadden :puke:
Bestaan die eigenlijk nog puntenslijpers. Op kantoor is er nl. geen één meer te vinden.
@ tinkeldel: ik moet zeggen dat die week offline me er verlicht heeft. Heeft me goed gedaan! NOT! hemetjelief het was even doorbijten, voornamelijk omdat ik een aantal goedlopende websites heb die toch dagelijks aandacht nodig hebben. Gelukkig kon ik hier en daar middels free wifi toch internetten.
ik had geen elektrieke puntenslijper hoor.

Gewoon zo ééntje

Trouwens een punt is rond. Als die goed gezet is tenminste.
Potloden? Wat zijn dat? Is dat de nieuwste rage op compu gebied?
quote:_yellowlove_ schreef op 07 mei 2011 @ 01:12:

[afbeelding]
Het punt is dat ze hier bij viva ongevraagd je nick veranderen. Daar heb je een punt.
Hahahahahah yellow!
quote:kitty.elastic schreef op 07 mei 2011 @ 01:13:

Potloden? Wat zijn dat? Is dat de nieuwste rage op compu gebied?Nee joh al zo oud die potloodventers.
Hoe kun je vierkante punten zetten? Punten zijn per definitie toch rond?
Wat was er eerder? Het potlood of de venter?
We blijven bij ons punt kitty.
Jouw nick is een rekbaar begrip
Ik ga maar eens slapen, wellicht is morgen de wereld weer normaal en ik puntloos.
De venter denk ik

quote:Chatterly schreef op 07 mei 2011 @ 01:17:

De venter denk ik

[afbeelding]
Wat maak je een punt hiervan zeg! Als je de man van de technische dienst van viva eens mailt? Je weet wel die met dat puntbaardje?

Als je die nou eens mailt dat je een deze puntbeschermer niet nodig hebt? Dat je een punthoofd hebt gekregen van het zoeken ? Dat die puntdichter met dat puntbaardje die je dit punt heeft bezorgd, puntgaaf begrijpt hoe zeer zijn toegevoegde punt jouw een punthoofd heeft bezorgd? Dan denk ik dat je wellicht snel een puntdichte naam gaat krijgen.

Ze gaan hier namelijk soms pointless met hun bezoekers om en alleen jij kan zorgen dat jouw punt weer hun punt gaat worden denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven