Action?????????????
zaterdag 7 mei 2011 om 10:02
zaterdag 7 mei 2011 om 10:04
zaterdag 7 mei 2011 om 10:04
zaterdag 7 mei 2011 om 10:09
quote:steph schreef op 07 mei 2011 @ 10:04:
Action is een hele leuke winkel waar ze van alles hebben maar dan in een hele leuke prijsklasse.Je moet wel een beetje de tijd hebben want je staat er volgens mij altijd een half uur in de rij.
Action is een hele leuke winkel waar ze van alles hebben maar dan in een hele leuke prijsklasse.Je moet wel een beetje de tijd hebben want je staat er volgens mij altijd een half uur in de rij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 7 mei 2011 om 10:12
quote:astrape schreef op 07 mei 2011 @ 10:08:
Ik heb er één keer rondgelopen en me afgevraagd wat iedereen daar dan in hemelsnaam zo leuk vindt om te kopen.
Ik stort me altijd op de schoonmaakspullen ( heel stom, maar kan helemaal blij worden van nieuwe stofdoeken etc. ), op de puberkado's ( make-updozen " voor nul en geen euro" ) en op de koeken.Ook leuk; de (sticker)boeken en babyboekjes.
Soort kruising tussen een knakenshop en de Blokker, vind ik 't.
Ik heb er één keer rondgelopen en me afgevraagd wat iedereen daar dan in hemelsnaam zo leuk vindt om te kopen.
Ik stort me altijd op de schoonmaakspullen ( heel stom, maar kan helemaal blij worden van nieuwe stofdoeken etc. ), op de puberkado's ( make-updozen " voor nul en geen euro" ) en op de koeken.Ook leuk; de (sticker)boeken en babyboekjes.
Soort kruising tussen een knakenshop en de Blokker, vind ik 't.
zaterdag 7 mei 2011 om 10:12
Ik vind het een superwinkel! Sommige dingen zijn zó veel goedkoper dan in een gewone winkel. Ik moest een nieuwe sproeikop hebben voor op de tuinslang. Bij de Gamma/Praxis kost zo'n ding 15 euro. Bij de action, precies dezelfde kost ie 3 euro! Ophanghaken voor hanging baskets 1,79!!
Ik was toen 12 euro kwijt en had 4 longdrinkglazen, een schoonloopmat, rozenmest, ophanghaak, boterhamzakjes, sproeikop en een harkje. Geen geld toch?
Ik was toen 12 euro kwijt en had 4 longdrinkglazen, een schoonloopmat, rozenmest, ophanghaak, boterhamzakjes, sproeikop en een harkje. Geen geld toch?
zaterdag 7 mei 2011 om 10:13
quote:christina schreef op 07 mei 2011 @ 10:06:
Er zijn heel veel mensen dol enthousiast over. Ik vind het een verschrikkelijke winkel mede door het soort klanten en personeel wat we loopt.
Ik betaal liever iets meer om prettig te winkelen.??? Oh en wat voor soort mens ben ik dan omdat ik daar als klant rondloop???
Er zijn heel veel mensen dol enthousiast over. Ik vind het een verschrikkelijke winkel mede door het soort klanten en personeel wat we loopt.
Ik betaal liever iets meer om prettig te winkelen.??? Oh en wat voor soort mens ben ik dan omdat ik daar als klant rondloop???
quote:rozeneur1991 schreef op 07 mei 2011 @ 10:13:
Zo dat klinkt over het algemee heel erg enthousiast.
Ik heb zelf niet zo veel te besteden dus klinkt wel heel erg leuk.
Weten jullie of je er bijv. ook huishoudelijke artikelen kan kopen
Handdoeken, keukengerei enz?
Ik ga namelijk binnenkort op mezelf en mijn budget is niet zo ruimJuist die spullen die jij nu noemt vind je daar.
Ik ga namelijk binnenkort op mezelf en mijn budget is niet zo ruimJuist die spullen die jij nu noemt vind je daar.
zaterdag 7 mei 2011 om 10:14
Ik ga namelijk binnenkort op mezelf en mijn budget is niet zo ruimYep. Wel eerst wassen voordat je ze gebruik anders doen ze het niet (huishoudelijke mededeling).
Ik ga namelijk binnenkort op mezelf en mijn budget is niet zo ruimYep. Wel eerst wassen voordat je ze gebruik anders doen ze het niet (huishoudelijke mededeling).
zaterdag 7 mei 2011 om 10:15
Ik ga namelijk binnenkort op mezelf en mijn budget is niet zo ruim
Kijken kost niets
Gewoon heengaan en zien wat er te koop is, de keukenspulletjes zijn daar prima, net zoals de handdoeken, theedoeken etc etc etc.
En als het niets is, dan weet je dat ook weer voor de volgende keer
Ik ga namelijk binnenkort op mezelf en mijn budget is niet zo ruim
Kijken kost niets
Gewoon heengaan en zien wat er te koop is, de keukenspulletjes zijn daar prima, net zoals de handdoeken, theedoeken etc etc etc.
En als het niets is, dan weet je dat ook weer voor de volgende keer
zaterdag 7 mei 2011 om 10:15
Action is een superwinkel. Ik ga er minimaal 1x per 2 weken naartoe. Vuilniszakken, kaarsen, inlegzooltjes, papier, pennen, kleine cadeautjes, speelgoed, kussens, interieurdingetjes... waarom meer betalen als het met minder ook kan?!
En eh, je mag er over mopperen, maar ik vind het echt een topwinkel. En een half uur in de rij, heb ik er nog nooit gestaan (ik ga namelijk meestal in mijn pauze en dan heb ik in totaal maar een half uur).
En eh, je mag er over mopperen, maar ik vind het echt een topwinkel. En een half uur in de rij, heb ik er nog nooit gestaan (ik ga namelijk meestal in mijn pauze en dan heb ik in totaal maar een half uur).