Action?????????????

07-05-2011 10:02 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vanmorgen werd ik door een vriendin meegevraagd om van de week naar de action te gaan.

Nu heb ik geen idee wat voor winkel dat is en wat ze daar allemaal verkopen. En ik kan niet op die websit komen

Dus heeft iemand ervaringen met de action, beetje leuk?

Alvast bedankt en groetjes van Wendy
rozengeur:

seizoensartikelen zoals Pasen/Kerst

kleding

bad-, keuken, slaapkamer textiel

brillen

speelgoed

kantoorartikelen

schoonmaakmiddelen

servies

kookboeken

mijn staafmixer komt er vandaan, topding voor 14 euro

tuinartikelen/tuinstoeltjes

mijn stretchbed komt er vandaag (kon nergens vinden wat ik zocht)

verf

auto-onderhouds-artikelen

food: wisselend en vaak partijhandel

make-up/verzorgingsartikelen

haarfrutsels

batterijen/lampen

fotolijstje/kaarsen etc.
Ik vind het ook een superwinkel! Ik koop altijd meer dan nodig, maar ze hebben dan ook leuke spulletjes voor echt hééééél weinig geld!
@ Kier_V, voel je niet meteen aangevallen zeg, sjonge. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar een (groot) deel van de klanten is niet zo chique tegen het mede winkelende publiek. Misschien ligt dat ook aan de plaats waar de action zit.
Oh ik heb de action op m'n boodschappenlijstje staan. Toen hij net geopend was heb ik voor ¤30,- een heleboel leuke spulletjes gekocht voor in huis zoals schalen, vaasjes, kaarsjes, potpourrie , kunstbloemetjes en noem maar op. Bij intratuin had ik voor dat geld 1 schaal en 1 kaars.

Ik ga er zo even schoonmaakmiddel kopen en kijken voor hersluitbare zakken.
Christina, mijn vriendin gaat zelf omdat ze ook op zichzelf gaat en ze wilde graag daar dingen gaan kopen.

En ze vroeg of ik mee wou gaan, vandaar dat ik hier graag wilde weten of jullie het wat vinden.

Maar allemaal heel erg bedankt. Ik heb een zeer krap budget en kan het me niet permitteren om duur te shoppen. Dus ik denk dat ik dan bij de action wel kan slagen, zo te horen
Nog een topic: De Action

(Sorry, wil niet perse mijn eigen topic spammen, maar voor TO misschien ook wel leuk/fijn om te lezen)
Ik vind het ook een heerlijke winkel. Vooral voor kleine cadeautjes. Voor de Mini van een forumster heb ik altijd wat cadeautjes op voorraad. Tante thee is haar cadeautjestante (zegt ze tegen haar opa en oma). Vaak wel 5 cadeautjes voor 3 of 4 euro.

Ik moest laatst een nieuwe molton hebben, overal duur of verkeerde maat. Daar goede kwaliteit, goede maat voor nop vergeleken met waar ik overal al gekeken had.

Leesbrillen, 69 cent, heb paar sterktes gekocht om uit te proberen (echte varifocusbril zit er even niet in).

Hier zit er helaas geen (wel nu een op zo'n 10 km afstand) maar als ik bij mijn ouders ben ga ik er altijd even naartoe.
quote:christina schreef op 07 mei 2011 @ 10:19:

@ Kier_V, voel je niet meteen aangevallen zeg, sjonge. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar een (groot) deel van de klanten is niet zo chique tegen het mede winkelende publiek. Misschien ligt dat ook aan de plaats waar de action zit.Met zo'n bekrompen post kun je zo'n reactie toch verwachten?
Ik kijk tegenwoordig eerst even bij de Action als ik iets huishoudelijks nodig heb. Het is me al vaker overkomen dat ik multivezeldoekjes bij een andere winkel had gekocht, of plastic bewaardozen, of theedoeken, en dat ik dan voor een multomap (die zijn daar goedkoop en léuk) nog even bij de A naar binnen schoot, en dan zag ik die andere artikelen voor een habbekrats en nog verrassend hip ook daar liggen.

Dus voortaan als ik iets van dien aard nodig heb, vaste prik: eerst even langs de Action, want wie weet hebben ze het daar ook.

Etenswaren zal ik er niet gauw meenemen, maar ik heb hier een stel verstokte head en shoulders gebruikers, en die shampoo kost daar altijd 2-nog iets, ipv 4,95.

Ik ga verder niet kijken naar wie er nog meer loopt, en wat maakt het mij uit door wie ik geholpen wordt.
Snoepgoed van de Action is ook prima :-) Ach, eigenlijk is het een leuke struin-winkel en ik kijk ook niet wie er rondbanjeren, heb ik geen tijd voor, zie enkel de koopjes :-)
I Action

ik koop er van alles, handdoeken (grote!) , diepvriesbakjes, cadeautjes, schilderspullen, soepkommen en ga zo maar door.

De winkel is ruim en over het algemeen redelijk netjes.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het personeel bij onze Action altijd heel vriendelijk. En op de andere mensen let ik echt niet. Ik ben daar om te kopen kopen kopen!

Nou allemaal heel erg bedankt.

Jullie hebben we overtuigd hoor, ik ga van de week eens lekker neuzen.

Praten jullie maar lekker verder maar ik moet gaan werken, geld verdienen voor de action!!!1

Groetjes van Rozengeur
Topwinkel, en dat gezeur over "het soort mensen die daar komen en werken", kijk maar uit dat je niet langs je schoenen valt. We zijn toch allemaal mensen, de een heeft wat meer te besteden dan de ander, maar ga jij maar lekker ergens anders winkelen, hoef ik op jou niet te wachten bij de kassa.
Ik kom er nog maar even achter aan gestrompeld.

Action? Heerlijke winkel.

Van de week een opstapje gekocht voor 2,79.

Kosten bij de blokker al snel 8 euro.

Ik koop er ook altijd mijn toiletpapier.
Ik kom ook graag bij de action. Gisteren nog een aantal collegeblokken ingeslagen, sapglazen, snijplank en zelfs tuinbeits met kwasten meegenomen (ik ben benieuwd of die beits een beetje goed is). Even naar de action in plaats van de andere winkels bespaart je echt heel veel geld.
Ik vind ook dat ze er erg leuke dingen verkopen, voor een klein prijsje. Ik schilder, en koop er regelmatig schildersdoeken. Geen geld, en prima kwaliteit.

Wel vind ik het er altijd ontzettend druk, vooral bij de kassa's. Maarja, dat krijg je als je zes kassa's hebt, en er maar twee laat draaien. Voor het personeel heb ik altijd een soort van bewondering, want ik zou gillend gek worden als ik er moest werken. Dat licht, dat hele sfeertje, zo ongezellig. Dat heb ik bij de Zeeman ook altijd.

Maargoed, de spullen die ze verkopen zijn meer dan leuk, en daar gaat het om.
quote:Demissionair schreef op 07 mei 2011 @ 10:08:

Ik vind het daar vreselijk. En ik vertrouw 99,9% van de producten niet (fairtrade idioot).Demi, daar hoef je waarschijnlijk niet bezorgder om te zijn dan bij een kruidvat of een Blokker. Het gaat bij de Action voornamelijk om restpartijen van andere winkels.
I choose happy!
eens met EB, veel toiletartikelen zijn gewoon merkproducten als Dove, Head&shoulders etc, alleen dan een restpartij voor de buitenlandse markt. Dan heb je Dove met een Duitse tekst. Lekker boeien, haal je je talen nog een beetje op onder de douche.

Moltons haal ik er ook altijd, schoonmaakartikelen, vershoudbakjes.

En kleine cadeautjes inderdaad. Kinderspeelgoed, of een mooi theeglas om te vullen met chocolaatjes, mandjes en wat theezakjes erbij, klaar.

Slippers haal ik er, laatst nog mooie sleehakken. Hemdjes, ondergoed en sokken voor de kinderen.

En eerlijk gezegd heb ik geen onbeschoft personeel of klanten gespot nog.
Ach welnee. Bij mij zijn het allemaal Turkse meisjes die de zaak bestieren en dat doen ze goed, fatsoenlijk en vriendelijk. Niks mis mee.

Wat betreft de klanten? Het is dat iemand er over begint, want daar heb ik nou echt nog nooit opgelet.

In de Bijenkorf lopen ook tokkies hoor, het is voor een ieder vrij om te gaan en te staan waar ze willen.
quote:Starshine schreef op 07 mei 2011 @ 11:09:

En eerlijk gezegd heb ik geen onbeschoft personeel of klanten gespot nog.

Ik ook niet.

Wat ik er onlangs kocht: een soort kruising tussen een tuinstoel en een vissersstoel, incl. houder voor blikje in armleuning. Lichtgewicht, in een soort draagzak voor ik meen 5 euro nog wat.

Wat er verder ongeveer niks kost: tijdschrift-verzamel-dozen, rekenmachines in alle maten/kleuren, (diepvries)etiketten, inpakpapier. Onlangs van dat doorzichtige inpakfolie gekocht, is vaak tussen de 2 en 3 euro, daar 69 cent. En wasmiddel, ook goedkoop en goed.
Even off topic: Starshine, ik weet het niet meer maar was jij degene die voor me wilde kijken voor de 'oude Saroma' caramel? Indien ja, ik heb 'm gevonden bij Emte (streepje doet het niet).
Score van gisteren in de Action : een aluminium rood ligbed voor in de tuin, 8 zwenkwielen en een pak koekjes. Totaalprijs :

33 euro en centen.

Action is leuk en je koopt er meestal meer dan je van plan was maar dat is voor die prijzen daar geen probleem.
quote:thee schreef op 07 mei 2011 @ 11:17:

Even off topic: Starshine, ik weet het niet meer maar was jij degene die voor me wilde kijken voor de 'oude Saroma' caramel? Indien ja, ik heb 'm gevonden bij Emte (streepje doet het niet).nee, dat was ik niet :-)
Hier nog een Action lover :-)

Voor kinderkadootjes ga ik vaak naar de Action.

Ze verkopen ook spullen van bv Cars, Disney ect.

Haal daar altijd de tijgerbalsem. Zo goed, en dat voor 1,50 en heb je 4 potjes...

De hersluitbare zakjes.

Broodtrommel.

Schoonmaakdoekjes.

De "Birkenstock"

Naadloze boxer (vrouwen)

Hele leuke truitjes.

Vorige week was een aanbieding met jurkjes. Er leuk, heb er 2 gehaald.

Fotolijstjes.

Kopjes.

Verjaardagskaartjes, 10 st (of 8 st, dat zijn wat luxere) voor 0,99 cent

Koekjes (die koffiekoeken, lekker!)

Grote zakken snoep voor het werk

Aloë Vera drinken

Spullen om te klussen/voor de auto/fiets heb ik ook daar gehaald.

Zal nog wel veel meer zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven