Action?????????????

07-05-2011 10:02 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vanmorgen werd ik door een vriendin meegevraagd om van de week naar de action te gaan.

Nu heb ik geen idee wat voor winkel dat is en wat ze daar allemaal verkopen. En ik kan niet op die websit komen

Dus heeft iemand ervaringen met de action, beetje leuk?

Alvast bedankt en groetjes van Wendy
Bronny, dan denk ik dat we hetzelfde rode ligbed hebben , 4 verstelbare rugstanden en als ie opgevrouwen is een draagband/handvat?

Ah Starshine, ik weet gewoon even niet meer wie het was.

En velen zijn dus gewoon AA hier, ActionAddicted
I love Action!

Meestal kijk ik op zondag even op hun site wat ze de aankomende week in de aanbieding hebben, zo weet ik of het de maandagochtend meteen de moeite is om er even te kijken.

Ze hebben er voor kinderen ook erg leuk ondergoed, pyjama's, sokken etc.

Destijds dat ik er werkte (tig jaar geleden) kon het zo goedkoop omdat ze containers opkochten die in Rotterdam bij de haven bleven staan, vandaar dat veel artikelen allemaal buitenlandse etiketten hebben.
hahahaha, dat ligbed heb ik ook, maar dan knalroze! En hij ligt heerlijk!

Ik haal er trouwens ook altijd de wegwerp bbq's, voor nog geen 2 euro.
de action is een heerlijke winkel vind ik!

Knutselspullen, altijd eerst daar kijken

Handdoeken, altijd eerst daar kijken

Schoonmaakmiddelen: altijd eerst daar kijken

Vazen/glazen, altijd eerst daar kijken

Speelgoed/spelletjes: altijd eerst daar kijken

Seizoensspullen, altijd eerst daar kijken

Persoonlijke verzorging, altijd eerst daar kijken

Gereedschap, altijd eerst daar kijken

Fiets/auto benodigheden, altijd eerst daar kijken

Beddengoed, altijd eerst daar kijken

Campingspullen, altijd eerst daar kijken

enz

Bij degene waar ik altijd ga valt het erg mee met de extreme drukte en zijn zowel het personeel als de klanten gewoon normaal.
het enige dat ik irritant vind bij de Action (bij de mijne tenminste) is dat als ik de winkel wil verlaten zonder iets gekocht te hebben je er bijna niet uitkomt. (ja, soms koop ik ook gewoon niks daar) De doorgangen bij de kassa's zijn erg smal en dan moet je steeds maar vragen of je er langs mag.

Geen wereldprobleem, maar wel lastig.
Ik zou voor een uitzet liever een dagje naar de zweedse blokkendoos gaan, hebben ze alles, je kunt er gehaktballetjes eten en vind het leuker studentenspul dan de action.
Ik koop er vaak deo, doucheschuim enzovoort, en dan de gewonen merken van de restpartijen.

Verder schrijfblokken, enveloppen, vuilniszakken, soms snoep,schoonmaakspul, sokken, fotolijstjes, kaarten.

Heb er 2 hele mooie grote stenen kandelaars gekocht, 6 euro per stuk.

Er zijn zat leuke dingetjes voor in huis of tuin, ik koop dat niet omdat ik al een huis vol spullen heb , ik wil niet steeds meer kopen

Ik ga er alleen niet meer heen op zaterdagmorgen, razend druk dan en heel veel Polen
Mjah, ik ben wisselend enthousiast.

Het is goedkoop maar veel spullen roesten dan ook al in de folder.....
Woordenboeken hebben ze ook bij de Action. Kosten maar 2 euro per stuk en ze zijn goed en duidelijk. Vorig jaar is mijn hele 3e klas er geweest dus in de plaats waar ik werk zijn ze uitverkocht
Ik ben ook gek op de Action!

Ze hebben er ook geweldige koffiekopjes trouwens... En onze handdoeken komen er vandaan, die drogen ontzettend fijn.
Komen alleen maar tokkies en buitenlanders.

En die zitten ook aan de kassa.

Klotezaak.
Oh jee Willem, nu praat je me een identiteitscrisis aan. Ben geen tokkie en Nederlands. Wat nu? Niet meer naar Action ?
Maar hemel, is het dan echt zo'n ding waarvoor vriendinnen elkaar meevragen als in een uitje? 'We gaan lekker een dagje naar de Action?' Wat bezielt je?? Dat doe je toch ook niet voor de Blokker of de Xenos.
quote:emaille schreef op 07 mei 2011 @ 12:03:

Maar hemel, is het dan echt zo'n ding waarvoor vriendinnen elkaar meevragen als in een uitje? 'We gaan lekker een dagje naar de Action?' Wat bezielt je?? Dat doe je toch ook niet voor de Blokker of de Xenos.volgens mij ging het gewoon zo: he hallo blablabla. Ja volgende week ff naar de action ow wacht jij gaat ook op jezelf he? Ga je dan mee? En toen dacht TO, wat voor winkel is dat eigenlijk vraag het ff aan het forum
quote:emaille schreef op 07 mei 2011 @ 12:03:

Maar hemel, is het dan echt zo'n ding waarvoor vriendinnen elkaar meevragen als in een uitje? 'We gaan lekker een dagje naar de Action?' Wat bezielt je?? Dat doe je toch ook niet voor de Blokker of de Xenos.

Hahaha, ja dat zou dan ook niet in me opkomen...

Ik heb trouwens wel eens een Ikea uitje..maar dat komt omdat de dichtstbijzijnde Ikea op ruim een uur rijden is.

En dan doen we het compleet met eten, en daarna nog even de stad (Breda) in.
Best leuke dingen,ga er wel eens heen als ik iets goedkoops wil scoren wat kwalitatief hetzelfde is als andere winkels,maar minder kost. Hou ik weer geldmover voor andere leuke dingen

Schoonmaak middelen haal ik tegenwoordig meestal daar.

Las van iemand die er een sproeikop heeft gescoord?

Ga even vd week kijken,hopelijk heeft onze Action die ook.
quote:pearle schreef op 07 mei 2011 @ 12:07:

[...]

Hahaha, ja dat zou dan ook niet in me opkomen...

Ik heb trouwens wel eens een Ikea uitje..maar dat komt omdat de dichtstbijzijnde Ikea op ruim een uur rijden is.

En dan doen we het compleet met eten, en daarna nog even de stad (Breda) in.

Ja hoor, exact zo gaan die dingen.

Dat heb ik nou weer met de Primark.

Veel over gehoord, en nog nooit geweest omdat ik er niet dichtbij woon.

Maar een vriendin van mij met auto doet wel eens een middagje Primark, en heeft gevraagd of ik niet een keertje mee wil, dus als ze weer gaat, ga ik een middagje daar rondkijken.

Logische vraag (of nieuw topic openen?): wie vind er wat (bij en/of aan) de Primark?
quote:Perel schreef op 07 mei 2011 @ 12:24:

[...]

Ja hoor, exact zo gaan die dingen.

Dat heb ik nou weer met de Primark.

Veel over gehoord, en nog nooit geweest omdat ik er niet dichtbij woon.

Maar een vriendin van mij met auto doet wel eens een middagje Primark, en heeft gevraagd of ik niet een keertje mee wil, dus als ze weer gaat, ga ik een middagje daar rondkijken.

Logische vraag (of nieuw topic openen?): wie vind er wat (bij en/of aan) de Primark?Primark? Wunderbar
Net als bij de Aldi:

Ik koop altijd veel meer dan de bedoeling is.
ik werk zelf bij de action en vind het gewoon een geweldige winkel

kom zelf ook altijd met te veel thuis.

maar bij ons krijgen we juist altijd complimenten dat we zo vriendelijk en behulpzaam zijn,en de winkel is bij ons echt geen zooitje,wij werken er elke dag echt kei hard aan om de winkel er netje uit te laten zien.

maar door sommige klanten wordthet een zooi,als je de hele dag kleding staat te vouwen en er komen klanten die alles binnen 1 minuut overhoop trekken kunnen wij er ook wenig aan doen.

en ja lange rijen bij de kassa is ook niet altijd iets aan te doen

als je niet meer personeel hebt dan gaat het soms niet.

en er komen echt niet alleen tokkies maar mensen uit alle lagen van de bevolking en zeker met de crisis kunnen wij merken dat er steeds meer verschillende mensen komen,

wens je veel plezier met winkelen
quote:_Morena_ schreef op 07 mei 2011 @ 12:11:

Best leuke dingen,ga er wel eens heen als ik iets goedkoops wil scoren wat kwalitatief hetzelfde is als andere winkels,maar minder kost. Hou ik weer geldmover voor andere leuke dingen

Schoonmaak middelen haal ik tegenwoordig meestal daar.

Las van iemand die er een sproeikop heeft gescoord?

Ga even vd week kijken,hopelijk heeft onze Action die ook.Dat was ik, maar die is dus niet voor in de douche maar voor de tuin.
quote:thee schreef op 07 mei 2011 @ 12:03:

Oh jee Willem, nu praat je me een identiteitscrisis aan. Ben geen tokkie en Nederlands. Wat nu? Niet meer naar Action ?dan ben je dus een tokkie meer smaken zijn er niet
meer smaken heeft Willem niet, da's wat anders

Lap maar eens uit met al dat gestack overflow
lol, Willem is gewoon boos op de Action omdat ze geen onderdelen voor z'n Solex verkopen.
quote:EssentialBliss schreef op 07 mei 2011 @ 11:02:

[...]

Demi, daar hoef je waarschijnlijk niet bezorgder om te zijn dan bij een kruidvat of een Blokker. Het gaat bij de Action voornamelijk om restpartijen van andere winkels.Daar koop ik ook niks EB Maar goed om te weten dat het om restpartijen gaat, wist ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven