Action?????????????

07-05-2011 10:02 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vanmorgen werd ik door een vriendin meegevraagd om van de week naar de action te gaan.

Nu heb ik geen idee wat voor winkel dat is en wat ze daar allemaal verkopen. En ik kan niet op die websit komen

Dus heeft iemand ervaringen met de action, beetje leuk?

Alvast bedankt en groetjes van Wendy
quote:mamaloortje schreef op 07 mei 2011 @ 12:40:

maar door sommige klanten wordthet een zooi,als je de hele dag kleding staat te vouwen en er komen klanten die alles binnen 1 minuut overhoop trekken kunnen wij er ook wenig aan doen.

Oeh, dat lijkt me irritant!
Ahaha, wat een geweldig topic. Waarom zou je een topic openen over de Action? Als een vriendin me mee zou vragen naar Ms. Fantasia's Adult Superstore zou ik het wel even opzoeken, maar de Action? :-D

Nou, hopelijk was het leuk!
Primark ben ik 1x geweest.

Vond het afschuwelijk, dat gedrom en gegraai.
Perfect correctie ondergoed hebben ze daar.

(vooral voor het schuren van de bovenbenen van die leuke onderbroeken met pijpjes)

En soms speelgoed voor de hond.

En hele fijne dunne, niet teveel plek in beslag nemende, badhanddoeken.
Geweldige winkel, haal er voor het werk de benodigde kantoorartikelen, en alle drogisterijspulletjes, knutselspullen, kadopapier, kadootjes, slippers, huishoudelijke artikelen, potten, pannen. Ik probeer wekelijks te gaan. De Action waar ik kom is heel netjes (En de LIDL er naast!) het personeel supervriendelijk, en ik bestel er geregeld artikelen waar ik een hoop van nodig heb. Regelen ze netjes en ze zetten het zelfs in de auto voor me! (Denk bijvoorbeeld aan sinterklaaskadootjes voor op de basisschool, kan je daar dus gewoon bestellen he!)

Verder linnengoed, serviesgoed, schoolspullen voor de pubers en al het andere. Is echt top!

Heb vorige week een paar paar sneakers (a la allstars gekocht voor 3.79 p.p. Pubers hebben liever 10 paar van die dan 1 paar echte tegenwoordig. Ze worden prijsbewust he, met kleedgeld!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier word de action de wereldwinkel genoemd!!!

Kom er wekelijks. Vriendelijk personeel, geen lange rijen bij de kassa!

Ik koop er van alles: Shampoo, tandpasta, kleding, schriften, pennen, fotolijm, wasmiddel, sokken, kaarsen, lampen, kopjes, cadeautjes, nou ja eigenlijk van alles.
Ik ben niet zo'n fan van goedkope winkels, maar angloman wel, dus ik kom er toch redelijk vaak. De Action is zo'n winkel waar je soms iets goedkoops kan scoren en soms is het helemaal niets. Een tijd geleden heb ik er een hele grote pot rozenglycerine gekocht. Dat is heerlijk als handcreme en het kostte maar een paar euro. En vorige week heb ik er nog een katoenen zomerjurkje van 6 euro gekocht. Kortom, het loont de moeite om er af en toe te kijken.
Ik kom niet vaak bij Action maar vandaag bewust voor de stoelhanddoeken naar de Action. Weer meer in mijn mandje dan nodig. Even off-topic Vandaag werd ik bij de kassa spontaan op mijn giegel gezoend. Ik schrok me rot. Ik liep in de Action en zag een man naar me kijken en kijken. Ik dacht nog ken ik hem ergens van ofzo. Ik denken en denken maar er ging geen lichtje branden. Bij de kassa stond hij voor me en sprak met de cassiere Pools. Op een gegeven moment wham pakte hij me op mijn giegel. De cassiere ging gelijk tegen hem te keer. Bood haar excuses aan. Volgens haar had hij te veel gedronken. Ik was helemaal verbouwereerd. Nu kan ik er wel om lachen.
das bijzonder Kimmie geloof niet dat ik dat zou kunnen waarderen.

Heb ik weer. Al maanden hoor ik dat er een action bij ons in het wc. komt. Ik naar de xenos vandaag zegt ze tegen me: het is zo rustig hier sinds de action open is. Oeps blijkt dat kreng al weken open te zien gelijk maar ff naar toe gegaan.
Ik vind de action ook helemaal geweldig, je scoort er zoveel leuke dingetjes voor weinig geld. Twee volle tassen soms voor 15 euro. Handdoeken zijn daar ook perfect, speelgoed voor neefjes, schoolspullen, knutseldingetjes enz. Hele fijne winkel!
Ik kom 2 keer per week bij de Action! Heerlijke winkel en lekker goedkoop.

Standaard koop ik:

-gezichtsreiniger

-wegwerpscheermesjes (roze)

-bodylotion

-douchegel

-tandenborstels

-shampoo

-kaarsen

-kussenhoesjes

-kauwbotten voor de hond

-leesboekjes voor in de wachtkamer op mijn werk

-soepmokken

Gisteren een corrigerende onderbroek met pijpjes gekocht voor maar 3 euro nog wat, terwijl ik daar 15 euro voor betaal bij de Hema.
Nu hoor ik al twee mensen over corrigerend ondergoed... daar moet ik toch ook eens naar kijken dan!

Maar twee keer in de week naar de action?? Ik zou failliet gaan, ondanks dat het daar zo goedkoop is Haha. Er belandt daar altijd standaard in mijn mandje dan de bedoeling is, daarom doe ik er ook alleen maar boodschappen als ik weet dat mijn bankrekening dat toelaat.
Kennen jullie trouwens ook de winkel Big Bazar?

Soort Action, wel een iets kleiner assortiment. Maar evengoed erg leuk.

Had voor m'n twee neefjes voor ieder een tekenblok van 80 bladzijden, een kokertje met kleurpotloden en twee plastic sjablonen van dieren. Was daarvoor ¤3,85 kwijt! Zo kun je nog eens een cadeautje weggeven.
Dat ik er 2 keer in de week kom betekent niet dat ik altijd wat koop hoor.

Meestal loop ik er even heen in als ik pauze heb.
I love de action altijd leuke goedkope spullen
prima winkel hoor. Met veel a merken! Ook troep hoor maar die kun je gewoon laten liggen hoor.
Het mooiste van de actionis dat ze echt totaal geen assortimenysbeleid hebben, maa wat ze inkopen verkoopt als een tierelier.
Koop iemand wel eens panyt's van de Action? Zo ja, hoe vallen ze? Ze zijn erg goedkoop daarom twijfel ik of ik ze moet nemen of niet. Action zit niet bij mij in de buurt, en ik wil vandaag naar toe gaan en gelijk meer paren inslaan. Ik draag altijd de 60 Den van hen en die vind ik helemaal geweldig! Maar nu ben ik op zoek naar 15 of 20 Den...want het wordt warm buiten! dus tijd om de benen te laten zien...Heerlijk!
quote:Alizee schreef op 27 maart 2012 @ 09:52:

Koop iemand wel eens panyt's van de Action? Zo ja, hoe vallen ze? Ze zijn erg goedkoop daarom twijfel ik of ik ze moet nemen of niet. Action zit niet bij mij in de buurt, en ik wil vandaag naar toe gaan en gelijk meer paren inslaan. Ik draag altijd de 60 Den van hen en die vind ik helemaal geweldig! Maar nu ben ik op zoek naar 15 of 20 Den...want het wordt warm buiten! dus tijd om de benen te laten zien...Heerlijk! Ach, zoals je zelf al zegt: ze zijn erg goedkoop. Als het niks is kun je ze altijd nog gebruiken om je vuilniszakken mee dicht te binden of een bankoverval te plegen .
quote:groentsoep2 schreef op 27 maart 2012 @ 10:27:

of een bankoverval te plegen .Waarna je wél panty's kunt kopen van goede kwaliteit
Ik koop er schriftjes, die gebruik ik heel veel, bloknootjes, haarverf. Laatst een heel groot glas van een halve liter, helaas gebroken en zoiets koop je nergens. Ze hebben partijtjes en dat maakt winkelen daar soort van spannend; je weet nooit wat je aantreft.
Kokertje kleurpotloodjes 40 cent, met puntenslijpert!
Ik vind het altijd zo'n puinhoop winkel. Kan nooit vinden wat ik hebben wil. Zie andere mensen altijd wel met leuke en goedkope spulletjes terug komen, maar kan zelf nooit iets vinden.

Loop er dan ook altijd met een grote boog omheen.
Ik vind inderdaad dat de action er niet aantrekkelijk uitziet
quote:willem1959 schreef op 07 mei 2011 @ 12:00:

Komen alleen maar tokkies en buitenlanders.

En die zitten ook aan de kassa.

Klotezaak.In Kuttekrabbeveen wonen geen buitenlanders of Tokkies.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven