Moeder 50 jaar
maandag 9 mei 2011 om 21:54
maandag 9 mei 2011 om 22:45
Wij deden hetzelfde toen mijn moeder 50 werd.
* krulspelden
* speciale blauwspoeling shampoo
* kunstgebit bakje
* steradent
* idd geraniums
* eau de cologne
* regenkapje
* pepermuntjes
* donkerbruine panty's
etc.etc. etc.
alles verpakt in een veilingkist uit haar geboortejaar.
het was heel hilarisch
* krulspelden
* speciale blauwspoeling shampoo
* kunstgebit bakje
* steradent
* idd geraniums
* eau de cologne
* regenkapje
* pepermuntjes
* donkerbruine panty's
etc.etc. etc.
alles verpakt in een veilingkist uit haar geboortejaar.
het was heel hilarisch
dinsdag 10 mei 2011 om 09:51
Een (bad) handoek met afbeelding van kaas en 50+erop
Heb ik gedaan aan een vriendin...
Weet niet of ik de website mag noemen maar google maar eens op towelart.....heb hem daar zelf.niet gekocht hoor.
Ik zag er zoiets liggen in winkel in Amsterdam
Vriendin vond het erg grappig en het was niet zo duur.
Ik zoek zelf trouwens nog iets leuks voor een man die 50 wordt dus lees gezellig mee.
Heb ik gedaan aan een vriendin...
Weet niet of ik de website mag noemen maar google maar eens op towelart.....heb hem daar zelf.niet gekocht hoor.
Ik zag er zoiets liggen in winkel in Amsterdam
Vriendin vond het erg grappig en het was niet zo duur.
Ik zoek zelf trouwens nog iets leuks voor een man die 50 wordt dus lees gezellig mee.
dinsdag 10 mei 2011 om 09:57
Huh ben ik nou de enige die dit heeeel raar vind. Ze wordt 50, geen 70. Kom op zeg.
Ik weet zeker dat mijn moeder absoluut niet blij zou zijn geweest met zo'n geintje. Ik ben 43 en bij mij moet je straks ook niet aankomen met zulke onzin.
Maar is dit een oudholllandse traditie ofzo uit de tijd dat je met 60 bejaard was en die in de meer achterlijke delen van het land nog in gebruik is ? Tjonge ik dacht dat abrahams enzo oubollig waren maar het kan dus nog erger
Ik weet zeker dat mijn moeder absoluut niet blij zou zijn geweest met zo'n geintje. Ik ben 43 en bij mij moet je straks ook niet aankomen met zulke onzin.
Maar is dit een oudholllandse traditie ofzo uit de tijd dat je met 60 bejaard was en die in de meer achterlijke delen van het land nog in gebruik is ? Tjonge ik dacht dat abrahams enzo oubollig waren maar het kan dus nog erger
.
woensdag 11 mei 2011 om 13:12
Impala, Ik dacht precies hetzelfde! Heb vriendinnen van alle leeftijden en met 50 wordt er vaak een heel gaaf feest gegeven. Mijn 50-er vriendinnen krijgen juist vrolijke kado's om te vieren dat 50 het nieuwe 30 is! Ze hebben ook jongere lovers en er staat dus GEEN nachtcreme voor de oudere huid op het kastje maar iets young & shining,
Tenzij je moeder een super muts is..geef haar een lekker parfum, kado bon voor sexy ondergoed, bioscoop bon, Dior Mascara, of iets ander leuks kado.
je zal toch 90 jaar oud worden en de helft van je leven van je dochter een bejaardenmand voor je verjaardag krijgen.
Tenzij je moeder een super muts is..geef haar een lekker parfum, kado bon voor sexy ondergoed, bioscoop bon, Dior Mascara, of iets ander leuks kado.
je zal toch 90 jaar oud worden en de helft van je leven van je dochter een bejaardenmand voor je verjaardag krijgen.
woensdag 11 mei 2011 om 13:16
Carenza wordt in december 50 en hoopt dat haar dochter het uit haar hoofd laat om zoiets te verzinnen. Ook al is het humoristisch bedoeld, zoiets kun je beter geven aan iemand die 75 wordt. Jij vindt het leuk om dit te verzamelen om te geven, maar hou er rekening mee dat je mams het misschien helemaal niet waardeert!!!!!
woensdag 11 mei 2011 om 13:25
Ik vind het oubollig zoiets te geven. Alsof je met 50 al half in het graf staat. 50+ vitaminen, kom op zeg, ik wist niet eens dat dat bestond ! Ikzelf (52) en de 50plussers om me heen staan juist middenin het leven, zijn vitaal, hebben een carriere en zijn zich nog volop aan het ontplooien. Hoe grappig je kadomand ook bedoeld is, ik vind het toch een beetje flauw.
Om diezelfde reden vind ik reclames, bladen, reizen etc. speciaal bedoeld voor 50+ veel te voorbarig. Kom als ik 75 ben nog maar eens terug, dames en heren van de marketing ! Ik ben nog lang niet toe aan seniorenfauteuils en incontinentiemateriaal.
Ik zou het leuker vinden een grote doos of mand te krijgen met 50 kleine maar leuke kadootjes. Een kaarsje, kopje/beker, reep chocola, zakje bloemzaadjes, fotolijstje, parfummonsters, klein sierraadje, sjaaltje, zakdoekje, washandje, miniflesje wijn, puzzelboekje, maskertje, lipstick, etc. etc.
Hoeft helemaal niet duur te zijn, Xenos, Action en de Hema hebben veel kleine dingen om kado te geven.
Om diezelfde reden vind ik reclames, bladen, reizen etc. speciaal bedoeld voor 50+ veel te voorbarig. Kom als ik 75 ben nog maar eens terug, dames en heren van de marketing ! Ik ben nog lang niet toe aan seniorenfauteuils en incontinentiemateriaal.
Ik zou het leuker vinden een grote doos of mand te krijgen met 50 kleine maar leuke kadootjes. Een kaarsje, kopje/beker, reep chocola, zakje bloemzaadjes, fotolijstje, parfummonsters, klein sierraadje, sjaaltje, zakdoekje, washandje, miniflesje wijn, puzzelboekje, maskertje, lipstick, etc. etc.
Hoeft helemaal niet duur te zijn, Xenos, Action en de Hema hebben veel kleine dingen om kado te geven.