Action?????????????
zaterdag 7 mei 2011 om 10:02
zaterdag 7 mei 2011 om 19:41
Geweldige winkel, haal er voor het werk de benodigde kantoorartikelen, en alle drogisterijspulletjes, knutselspullen, kadopapier, kadootjes, slippers, huishoudelijke artikelen, potten, pannen. Ik probeer wekelijks te gaan. De Action waar ik kom is heel netjes (En de LIDL er naast!) het personeel supervriendelijk, en ik bestel er geregeld artikelen waar ik een hoop van nodig heb. Regelen ze netjes en ze zetten het zelfs in de auto voor me! (Denk bijvoorbeeld aan sinterklaaskadootjes voor op de basisschool, kan je daar dus gewoon bestellen he!)
Verder linnengoed, serviesgoed, schoolspullen voor de pubers en al het andere. Is echt top!
Heb vorige week een paar paar sneakers (a la allstars gekocht voor 3.79 p.p. Pubers hebben liever 10 paar van die dan 1 paar echte tegenwoordig. Ze worden prijsbewust he, met kleedgeld!)
Verder linnengoed, serviesgoed, schoolspullen voor de pubers en al het andere. Is echt top!
Heb vorige week een paar paar sneakers (a la allstars gekocht voor 3.79 p.p. Pubers hebben liever 10 paar van die dan 1 paar echte tegenwoordig. Ze worden prijsbewust he, met kleedgeld!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 8 mei 2011 om 23:09
vrijdag 13 mei 2011 om 10:56
Ik ben niet zo'n fan van goedkope winkels, maar angloman wel, dus ik kom er toch redelijk vaak. De Action is zo'n winkel waar je soms iets goedkoops kan scoren en soms is het helemaal niets. Een tijd geleden heb ik er een hele grote pot rozenglycerine gekocht. Dat is heerlijk als handcreme en het kostte maar een paar euro. En vorige week heb ik er nog een katoenen zomerjurkje van 6 euro gekocht. Kortom, het loont de moeite om er af en toe te kijken.
zaterdag 14 mei 2011 om 19:09
Ik kom niet vaak bij Action maar vandaag bewust voor de stoelhanddoeken naar de Action. Weer meer in mijn mandje dan nodig. Even off-topic Vandaag werd ik bij de kassa spontaan op mijn giegel gezoend. Ik schrok me rot. Ik liep in de Action en zag een man naar me kijken en kijken. Ik dacht nog ken ik hem ergens van ofzo. Ik denken en denken maar er ging geen lichtje branden. Bij de kassa stond hij voor me en sprak met de cassiere Pools. Op een gegeven moment wham pakte hij me op mijn giegel. De cassiere ging gelijk tegen hem te keer. Bood haar excuses aan. Volgens haar had hij te veel gedronken. Ik was helemaal verbouwereerd. Nu kan ik er wel om lachen.
zaterdag 14 mei 2011 om 19:11
das bijzonder Kimmie geloof niet dat ik dat zou kunnen waarderen.
Heb ik weer. Al maanden hoor ik dat er een action bij ons in het wc. komt. Ik naar de xenos vandaag zegt ze tegen me: het is zo rustig hier sinds de action open is. Oeps blijkt dat kreng al weken open te zien gelijk maar ff naar toe gegaan.
Heb ik weer. Al maanden hoor ik dat er een action bij ons in het wc. komt. Ik naar de xenos vandaag zegt ze tegen me: het is zo rustig hier sinds de action open is. Oeps blijkt dat kreng al weken open te zien gelijk maar ff naar toe gegaan.
zaterdag 14 mei 2011 om 19:14
zaterdag 14 mei 2011 om 19:51
Ik kom 2 keer per week bij de Action! Heerlijke winkel en lekker goedkoop.
Standaard koop ik:
-gezichtsreiniger
-wegwerpscheermesjes (roze)
-bodylotion
-douchegel
-tandenborstels
-shampoo
-kaarsen
-kussenhoesjes
-kauwbotten voor de hond
-leesboekjes voor in de wachtkamer op mijn werk
-soepmokken
Gisteren een corrigerende onderbroek met pijpjes gekocht voor maar 3 euro nog wat, terwijl ik daar 15 euro voor betaal bij de Hema.
Standaard koop ik:
-gezichtsreiniger
-wegwerpscheermesjes (roze)
-bodylotion
-douchegel
-tandenborstels
-shampoo
-kaarsen
-kussenhoesjes
-kauwbotten voor de hond
-leesboekjes voor in de wachtkamer op mijn werk
-soepmokken
Gisteren een corrigerende onderbroek met pijpjes gekocht voor maar 3 euro nog wat, terwijl ik daar 15 euro voor betaal bij de Hema.
zaterdag 14 mei 2011 om 20:20
Nu hoor ik al twee mensen over corrigerend ondergoed... daar moet ik toch ook eens naar kijken dan!
Maar twee keer in de week naar de action?? Ik zou failliet gaan, ondanks dat het daar zo goedkoop is Haha. Er belandt daar altijd standaard in mijn mandje dan de bedoeling is, daarom doe ik er ook alleen maar boodschappen als ik weet dat mijn bankrekening dat toelaat.
Maar twee keer in de week naar de action?? Ik zou failliet gaan, ondanks dat het daar zo goedkoop is Haha. Er belandt daar altijd standaard in mijn mandje dan de bedoeling is, daarom doe ik er ook alleen maar boodschappen als ik weet dat mijn bankrekening dat toelaat.
zaterdag 14 mei 2011 om 21:28
Kennen jullie trouwens ook de winkel Big Bazar?
Soort Action, wel een iets kleiner assortiment. Maar evengoed erg leuk.
Had voor m'n twee neefjes voor ieder een tekenblok van 80 bladzijden, een kokertje met kleurpotloden en twee plastic sjablonen van dieren. Was daarvoor ¤3,85 kwijt! Zo kun je nog eens een cadeautje weggeven.
Soort Action, wel een iets kleiner assortiment. Maar evengoed erg leuk.
Had voor m'n twee neefjes voor ieder een tekenblok van 80 bladzijden, een kokertje met kleurpotloden en twee plastic sjablonen van dieren. Was daarvoor ¤3,85 kwijt! Zo kun je nog eens een cadeautje weggeven.
dinsdag 27 maart 2012 om 09:52
Koop iemand wel eens panyt's van de Action? Zo ja, hoe vallen ze? Ze zijn erg goedkoop daarom twijfel ik of ik ze moet nemen of niet. Action zit niet bij mij in de buurt, en ik wil vandaag naar toe gaan en gelijk meer paren inslaan. Ik draag altijd de 60 Den van hen en die vind ik helemaal geweldig! Maar nu ben ik op zoek naar 15 of 20 Den...want het wordt warm buiten! dus tijd om de benen te laten zien...Heerlijk!
dinsdag 27 maart 2012 om 10:27
quote:Alizee schreef op 27 maart 2012 @ 09:52:
Koop iemand wel eens panyt's van de Action? Zo ja, hoe vallen ze? Ze zijn erg goedkoop daarom twijfel ik of ik ze moet nemen of niet. Action zit niet bij mij in de buurt, en ik wil vandaag naar toe gaan en gelijk meer paren inslaan. Ik draag altijd de 60 Den van hen en die vind ik helemaal geweldig! Maar nu ben ik op zoek naar 15 of 20 Den...want het wordt warm buiten! dus tijd om de benen te laten zien...Heerlijk! Ach, zoals je zelf al zegt: ze zijn erg goedkoop. Als het niks is kun je ze altijd nog gebruiken om je vuilniszakken mee dicht te binden of een bankoverval te plegen .
Koop iemand wel eens panyt's van de Action? Zo ja, hoe vallen ze? Ze zijn erg goedkoop daarom twijfel ik of ik ze moet nemen of niet. Action zit niet bij mij in de buurt, en ik wil vandaag naar toe gaan en gelijk meer paren inslaan. Ik draag altijd de 60 Den van hen en die vind ik helemaal geweldig! Maar nu ben ik op zoek naar 15 of 20 Den...want het wordt warm buiten! dus tijd om de benen te laten zien...Heerlijk! Ach, zoals je zelf al zegt: ze zijn erg goedkoop. Als het niks is kun je ze altijd nog gebruiken om je vuilniszakken mee dicht te binden of een bankoverval te plegen .
dinsdag 27 maart 2012 om 12:16
dinsdag 27 maart 2012 om 12:24