Jarig vandaag.
vrijdag 20 mei 2011 om 08:32
En de eerste keer dat ik (een halve dag) werk op mijn verjaardag en het niet vier.
Vanmiddag mijn fiets naar de fietsenmaker brengen.
Dan dochter van het kdv halen en boodschappen doen
vanavond kookt mijn man
en daarna moet ik nog een opdracht afmaken op de pc
en dan is mijn verjaardag alweer voorbij
Vooralsnog heb ik niet de verjaardags-zenuwen-kriebels die ik ieder jaar heb.
En ik hoop dat dat zo blijft
beetje onzintopic dus.
Het voelt gewoon gek, jarig zijn, zonder te vieren jarig te zijn.
Vanmiddag mijn fiets naar de fietsenmaker brengen.
Dan dochter van het kdv halen en boodschappen doen
vanavond kookt mijn man
en daarna moet ik nog een opdracht afmaken op de pc
en dan is mijn verjaardag alweer voorbij
Vooralsnog heb ik niet de verjaardags-zenuwen-kriebels die ik ieder jaar heb.
En ik hoop dat dat zo blijft
beetje onzintopic dus.
Het voelt gewoon gek, jarig zijn, zonder te vieren jarig te zijn.
vrijdag 20 mei 2011 om 08:37
Gefeliciteerd!
Ik heb ook meestal vrij op m'n verjaardag, hoort er een beetje bij vind ik ook (sinds dat ik niet meer leerplichtig ben hoor )
Vorig jaar wel gewerkt en ook nog een drukke dag gehad dus toen maar weer besloten dat ik vanaf nu elk jaar een vrije dag heb met 's ochtends een verwending (kapper ofzo) en overdag gezellig familie en vriendinnen die langskomen. De kindjes blijven ook lekker thuis - al gaat oudste binnenkort naar school dus dat kan ook niet meer.
Wel lief dat je man kookt! Je lievelingseten..?
Ik heb ook meestal vrij op m'n verjaardag, hoort er een beetje bij vind ik ook (sinds dat ik niet meer leerplichtig ben hoor )
Vorig jaar wel gewerkt en ook nog een drukke dag gehad dus toen maar weer besloten dat ik vanaf nu elk jaar een vrije dag heb met 's ochtends een verwending (kapper ofzo) en overdag gezellig familie en vriendinnen die langskomen. De kindjes blijven ook lekker thuis - al gaat oudste binnenkort naar school dus dat kan ook niet meer.
vrijdag 20 mei 2011 om 08:41
Gefeliciteerd, een fijne dag gewenst. Ik werk altijd gewoon door op mijn verjaardag. Lekker koffie drinken met mijn collega's met een traktatie erbij, gezellig. Als ik thuis zou zitten zou er denk ik niemand komen, behalve misschien wat buurvrouwen die niet werken. Mijn kinderen zijn gewoon naar school en mijn vriendinnen, zussen e.d. werken allemaal, net als ik, dus als ik verder al iets aan mijn verjaardag doe, dan is het in het weekend.
vrijdag 20 mei 2011 om 09:39
vrijdag 20 mei 2011 om 09:45
quote:choca schreef op 20 mei 2011 @ 08:37:
Gefeliciteerd!
Je lievelingseten? We zijn toch geen kinderen meer?
Hier vieren we allemaal onze verjaardag niet, ouders komen even langs en dat is het... onze dochter wordt straks 1 en dat vieren we ook niet echt.
Gefeliciteerd!
Je lievelingseten? We zijn toch geen kinderen meer?
Hier vieren we allemaal onze verjaardag niet, ouders komen even langs en dat is het... onze dochter wordt straks 1 en dat vieren we ook niet echt.
vrijdag 20 mei 2011 om 10:24
Gefeliciteerd, ook alle andere jarigen. En Kaar gefeliciteerd met je kind.
Ik vier het al jaren niet. Nu eigenlijk niet omdat ik niet echt geld heb voor de hapjes en de drankjes. Maar ik ben midden in de zomer jarig en de jaren dat ik het wel vierde kon bijna niemand omdat ze op vakantie waren. Ook niet leuk.
Ik vier het al jaren niet. Nu eigenlijk niet omdat ik niet echt geld heb voor de hapjes en de drankjes. Maar ik ben midden in de zomer jarig en de jaren dat ik het wel vierde kon bijna niemand omdat ze op vakantie waren. Ook niet leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 20 mei 2011 om 10:25
quote:MEFS schreef op 20 mei 2011 @ 10:22:
Gefeliciteerd. Ik vier mijn verjaardag bijna nooit en meestal werk ik. Nou ja, op mijn werk wordt het wel gevierd: wat lekkers, slingers en ballonnen om me heen en that's it. Ik hou niet van feestjes, vooral als ik ze moet geven, zelf koken, opruimen e.d. Ja precies... dingen regelen, inkopen doen, opruimen, mensen verzorgen, bleeeghhhh!
Gefeliciteerd. Ik vier mijn verjaardag bijna nooit en meestal werk ik. Nou ja, op mijn werk wordt het wel gevierd: wat lekkers, slingers en ballonnen om me heen en that's it. Ik hou niet van feestjes, vooral als ik ze moet geven, zelf koken, opruimen e.d. Ja precies... dingen regelen, inkopen doen, opruimen, mensen verzorgen, bleeeghhhh!
vrijdag 20 mei 2011 om 10:57
vrijdag 20 mei 2011 om 11:04
Gefeliciteerd.
En Kaar ook en met je kindje.
Ik ben altijd in de zomervakantie jarig, dus altijd vrij.
Heb een hekel aan verjaardag vieren dus doe het ook niet.
En vaak zijn ze allemaal op vakantie, dus komt er maar een handje vol een bakkie koffie drinken.
heb het vreselijke gevoel dat ik dit jaar de pisang ben voor een suprise feest..............word 40(en mijn eerste verjaardag als single-mam
En Kaar ook en met je kindje.
Ik ben altijd in de zomervakantie jarig, dus altijd vrij.
Heb een hekel aan verjaardag vieren dus doe het ook niet.
En vaak zijn ze allemaal op vakantie, dus komt er maar een handje vol een bakkie koffie drinken.
heb het vreselijke gevoel dat ik dit jaar de pisang ben voor een suprise feest..............word 40(en mijn eerste verjaardag als single-mam
vrijdag 20 mei 2011 om 11:29
Taart eet ik nu, op mijn werk.
Voor morgen heb ik ook maar een gekocht net
Schoonouders komen namelijk even langs in de middag.
Ik vier het normaal altijd.
Maar onze families zijn zo klein en mijn familie haakt bijna altijd op het laatste moment af.
Dit jaar besloot ik dus om er maar geen verwachtingen van te hebben en het gewoon niet te vieren.
Daarbij is onze dochter ook pas 6 maanden
en lig ik tegenwoordig graag rond 22.00 in bed
Voor morgen heb ik ook maar een gekocht net
Schoonouders komen namelijk even langs in de middag.
Ik vier het normaal altijd.
Maar onze families zijn zo klein en mijn familie haakt bijna altijd op het laatste moment af.
Dit jaar besloot ik dus om er maar geen verwachtingen van te hebben en het gewoon niet te vieren.
Daarbij is onze dochter ook pas 6 maanden
en lig ik tegenwoordig graag rond 22.00 in bed