Jarig vandaag.

20-05-2011 08:32 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
En de eerste keer dat ik (een halve dag) werk op mijn verjaardag en het niet vier.

Vanmiddag mijn fiets naar de fietsenmaker brengen.

Dan dochter van het kdv halen en boodschappen doen

vanavond kookt mijn man

en daarna moet ik nog een opdracht afmaken op de pc

en dan is mijn verjaardag alweer voorbij

Vooralsnog heb ik niet de verjaardags-zenuwen-kriebels die ik ieder jaar heb.

En ik hoop dat dat zo blijft

beetje onzintopic dus.

Het voelt gewoon gek, jarig zijn, zonder te vieren jarig te zijn.
quote:moods schreef op 20 mei 2011 @ 08:32:

Het voelt gewoon gek, jarig zijn, zonder te vieren jarig te zijn.

Ik doe het al jaaaaren, niks geks aan voor mij.

Maarre.. gefeliciteerd dan maar!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gefeliciteerd!

Ik heb ook meestal vrij op m'n verjaardag, hoort er een beetje bij vind ik ook (sinds dat ik niet meer leerplichtig ben hoor )

Vorig jaar wel gewerkt en ook nog een drukke dag gehad dus toen maar weer besloten dat ik vanaf nu elk jaar een vrije dag heb met 's ochtends een verwending (kapper ofzo) en overdag gezellig familie en vriendinnen die langskomen. De kindjes blijven ook lekker thuis - al gaat oudste binnenkort naar school dus dat kan ook niet meer.

Wel lief dat je man kookt! Je lievelingseten..?
Gefeliciteerd, een fijne dag gewenst. Ik werk altijd gewoon door op mijn verjaardag. Lekker koffie drinken met mijn collega's met een traktatie erbij, gezellig. Als ik thuis zou zitten zou er denk ik niemand komen, behalve misschien wat buurvrouwen die niet werken. Mijn kinderen zijn gewoon naar school en mijn vriendinnen, zussen e.d. werken allemaal, net als ik, dus als ik verder al iets aan mijn verjaardag doe, dan is het in het weekend.
Van harte!

Ik ben eigenlijk altijd vrij met mijn verjaardag. Maar ik ben dan ook hartje zomer jarig en heb dan gewoon vakantie . Ik slaap wat uit, ga de stad in om voor mezelf een cadeautje te kopen en doe de rest van de dag niks.
Haha ik heb het juist andersom.. Ik voel me al een aantal jaren niet meer écht écht jarig.. Terwijl ik het wel vier..
Proficiat.
Gefeliciteerd!

Ik herken t gevoel, want ik ben nl morgen jarig..en ik vier t ook niet echt. Wie zin heeft om te komen is welkom, heb ik gezegd... en voor de rest zie ik t wel
Ik ben ook vandaag jarig, maar ik lig in het ziekenhuis. Wel met een goede reden: ik ben gisteren moeder geworden. Mooi cadeautje hè?
Gefeliciteerd dames en Kaar dubbel!

Ik vier de ene keer wel mijn verjaardag, de andere keer niet. Net waar ik zin in heb. Ik heb er niet zoveel mee en vrij nemen, omdat ik jarig ben, heb ik nog nooit gedaan. Taartje eten wel altijd natuurlijk !
Gefeliciteerd. Ik denk dat je dochter nog erg jong is, anders zou die wel de verjaardag van haar mama willen vieren. Neem aan dat je wel op een andere dag bezoek krijgt? En taart móet hoor
Gefeliciteerd!

Ikzelf vier het al een paar jaar niet meer echt, 1 middagje komen mijn ouders, opa en oma en schoonfamilie en dan vind ik het wel weer genoeg geweest
quote:choca schreef op 20 mei 2011 @ 08:37:

Gefeliciteerd!

Ik heb ook meestal vrij op m'n verjaardag, hoort er een beetje bij vind ik ook (sinds dat ik niet meer leerplichtig ben hoor )

Vorig jaar wel gewerkt en ook nog een drukke dag gehad dus toen maar weer besloten dat ik vanaf nu elk jaar een vrije dag heb met 's ochtends een verwending (kapper ofzo) en overdag gezellig familie en vriendinnen die langskomen. De kindjes blijven ook lekker thuis - al gaat oudste binnenkort naar school dus dat kan ook niet meer.

Wel lief dat je man kookt! Je lievelingseten..?

Je lievelingseten? We zijn toch geen kinderen meer?

Hier vieren we allemaal onze verjaardag niet, ouders komen even langs en dat is het... onze dochter wordt straks 1 en dat vieren we ook niet echt.
Gefeliciteerd!! Ik ben ook jarig vandaag ik woon alleen dus heb gisteravond voor mezelf slingers opgehangen, dus ik werd helemaal vrolijk wakker vanmorgen
ik ga dat dinsdag ook voor het eerst doen...werken op mn verjaardag.

vier het komend weekend wel, maar ergens lijkt het me toch wel gek, alleen wakker worden en dan gewoon een dag beginnen zoals alle anderen...
Gefeliciteerd. Ik vier mijn verjaardag bijna nooit en meestal werk ik. Nou ja, op mijn werk wordt het wel gevierd: wat lekkers, slingers en ballonnen om me heen en that's it. Ik hou niet van feestjes, vooral als ik ze moet geven, zelf koken, opruimen e.d.
Gefeliciteerd, ook alle andere jarigen. En Kaar gefeliciteerd met je kind.

Ik vier het al jaren niet. Nu eigenlijk niet omdat ik niet echt geld heb voor de hapjes en de drankjes. Maar ik ben midden in de zomer jarig en de jaren dat ik het wel vierde kon bijna niemand omdat ze op vakantie waren. Ook niet leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MEFS schreef op 20 mei 2011 @ 10:22:

Gefeliciteerd. Ik vier mijn verjaardag bijna nooit en meestal werk ik. Nou ja, op mijn werk wordt het wel gevierd: wat lekkers, slingers en ballonnen om me heen en that's it. Ik hou niet van feestjes, vooral als ik ze moet geven, zelf koken, opruimen e.d. Ja precies... dingen regelen, inkopen doen, opruimen, mensen verzorgen, bleeeghhhh!
Gefeliciteerd!

En Kaar jij ook gefeliciteerd!
Ik ben trouwens gewoon aan het werk. En ik vier het morgen, wel een goede reden om weer eens fatsoenlijk schoon te maken :-)
quote:snico schreef op 20 mei 2011 @ 09:19:

Gefeliciteerd!

Ik herken t gevoel, want ik ben nl morgen jarig..en ik vier t ook niet echt. Wie zin heeft om te komen is welkom, heb ik gezegd... en voor de rest zie ik t welNou, ik heb morgen nog geen plannen..
Gefeliciteerd.

En Kaar ook en met je kindje.

Ik ben altijd in de zomervakantie jarig, dus altijd vrij.

Heb een hekel aan verjaardag vieren dus doe het ook niet.

En vaak zijn ze allemaal op vakantie, dus komt er maar een handje vol een bakkie koffie drinken.

heb het vreselijke gevoel dat ik dit jaar de pisang ben voor een suprise feest..............word 40(en mijn eerste verjaardag als single-mam
Moods, Kaar en Kipkerrie gefeliciteerd!

Oh een Kaar natuurlijk extra met je kindje
Gefeliciteerd allemaal!!
Taart eet ik nu, op mijn werk.

Voor morgen heb ik ook maar een gekocht net

Schoonouders komen namelijk even langs in de middag.

Ik vier het normaal altijd.

Maar onze families zijn zo klein en mijn familie haakt bijna altijd op het laatste moment af.

Dit jaar besloot ik dus om er maar geen verwachtingen van te hebben en het gewoon niet te vieren.

Daarbij is onze dochter ook pas 6 maanden

en lig ik tegenwoordig graag rond 22.00 in bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven