Yaay!

20-05-2011 12:04 7 berichten
Mijn kamer is een puinhoop, ik ben nog steeds verkouden, heb mijn vriend al anderhalve week niet meer gezien en ik heb helemaal niks om aan te trekken.

Maar mijn project ondernemen gaat zo goed! Ik weet niet wat ik vandaag heb, maar alles waarvan ik denk: 'Hey, dat kan ik meenemen', wordt ondersteund door betrouwbare bronnen. Mijn dag kan niet meer stuk!

Alle reacties Link kopieren
Jippie!!!!

(Al heb ik geen flauw benul waarover je het hebt. )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik sluit mij hier geheel bij aan.
Een studieflow. Heerlijk, geniet ervan!
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Oke, klinkt positief, positiever dan het einde van de wereld of een ruzie met kpn in ieder geval. Leuk voor jou.
Haha dank jullie wel. Ik ben harstikke vrolijk en zit helemaal vol met energie. Straks die kamer maar even aanpakken..
quote:MEFS schreef op 20 mei 2011 @ 12:10:

Oke, klinkt positief, positiever dan het einde van de wereld of een ruzie met kpn in ieder geval. Leuk voor jou. Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven