Gaar

20-05-2011 15:00 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook zo

Ik ben echt klaar met deze week. Gelukkig bijna weekend!

Net uit verveling de taart op de avatar van Blusher eens gegoogled. Gokje gewaagd: "monchoutaart" en ik heb hem gevonden Dus als ik niet meer aan de lijn ben is dat de eerste taart die ik ga maken.

Nog 2 uurtjes en dan is het weekend!!!!
Ben ook zoooo klaar met deze week, met de komende dagen ook alvast trouwens.

Wordt tijd dat mijn vriend thuis komt

Lekker monchoutaart, heb meteem trek in iets lekkers
@Solus, hoezo dan ook al klaar met de komende dagen? Geen zin in het weekend?
Ik ben ook gaar! Zomergriep. Iedere keer is het raak. Mooi weer is bij mij standaard griep, tot longontsteking aan toe. Neus verstopt, koorts, niets meer proeven, knallende koppijn. Ik ga maar naar bed denk ik. En de monchoutaart kan ik ook al niet proeven.
Beterschap Dandelion! Goed voor jezelf zorgen. En die monchoutaart maak je gewoon als je weer beter bent.. heb je iets om je op te verheugen
Hmm monchoutaart!

Ik heb ook geen zin meer, het is tijd voor weekend!!! Nog even werken tot 5 uur en dan relaxen! Nou ja, alleen nog even eten maken dan... En van 't weekend maar weer aan de schoonmaak Moet de ramen nog wassen en de douche is weer aan een schoonmaakbeurt toe... Bah! Gelukkig morgen ook lunchen met een vriendin en zondag waarschijnlijk bioscoopje pakken met m'n lieve vriend, hoera!
quote:dddandelion schreef op vrijdag 20 mei 2011 15:09 Ik ben ook gaar! Zomergriep. Iedere keer is het raak. Mooi weer is bij mij standaard griep, tot longontsteking aan toe. Neus verstopt, koorts, niets meer proeven, knallende koppijn. Ik ga maar naar bed denk ik. En de monchoutaart kan ik ook al niet proeven.Oh bah en ik klaag over de schoonmaak... Veel beterschap!
God, ja. Ik ben zo klaar met deze week. Maar dat kan ook komen omdat ik ongesteld ben, dan ben ik sowieso niet op mijn best. Ik heb al wat vervelende telefoontjes gepleegd, maar dat lucht ook nog niet echt op.
Ik zit in de laatste paar pillen van mijn strip, de hormonen helpen ook niet echt mee idd..
Ik zat gaar op kantoor, ben dus maar thuis gaan werken.

En voor straks staat een dure fles wijn klaar, lekker avondje doorzakken in de tuin.
Wel heel veel zin in het weekend. Vanavond eerst lekker naar de sportschool, dan zonnebankje, dan uit eten en dan lekker naar de film, Pirates 4 Morgen wat bruiloftsdingetjes regelen (ik ga in juli trouwen ) en zondag een boottochtje met ons bruidspersoneel maken! (hopelijk goed weer...)
quote:lilalinda schreef op 20 mei 2011 @ 15:18:

En voor straks staat een dure fles wijn klaar, lekker avondje doorzakken in de tuin.Klinkt heerlijk!
jep enorm eens!

nog tot 17 uur maar ik wil zooo graag naar huis!
En doooooor!
Ik ben ook klaar met deze week, blegh. Werken tot 18.00 en morgen ook!

Zit al de hele tijd een topic te zoeken om dit plaatje te plakken. Kan er geen vinden, dus ik plak het hier!!!

@ Phoebexx

Tja zondag moet ik werken en vriendlief is de hort op omdat hij tijd voor zichzelf wou

Geen idee wanneer hij van plan is terug te komen..

Heb dus ook niet echt ergens zin in ofzo
quote:solus schreef op 20 mei 2011 @ 15:24:

@ Phoebexx

Tja zondag moet ik werken en vriendlief is de hort op omdat hij tijd voor zichzelf wou

Leuke vriend Is hij wel zo lief?

Ik zou dan morgen maar proberen er wat van te maken voor jezelf! Wordt lekker weer Kan je niet wat leuks met vriendinnen gaan doen?
@ Heleen, creatief plaatje hoor
Hier nog iemand die heul gaar is! Ik ben zo blij dat ik weekend heb, heb mij kapot gewerkt de afgelopen week.

@solus: ik snap dat je geen zin in dit weekend hebt...

@ Phoebexx

Gewoon zelf wat leuks gaan bedenken! Je laat je leuke weekend toch niet van een ander afhangen?!?

Lekker met een vriendin in een andere stad winkelen/ terrasje pakken/ naar het strand etc.
Ik ben ook zo gaar! Baby van 6 weken dus elke nacht er uit. Nou, daar ben ik wel aan gewend nu. Gaat de oudste van 5 vannacht 2eneenhalf uur keten. En vanmorgen om half 7 was baby al weer wakker en elke keer als ik wilde meeslapen, wilde hij niet slapen, en nu zit ik te wachten tot zoon 1 thuiskomt van school, ligt de baby heerlijk te knorren, aaaaargh
Stressed is just desserts spelled backwards

@ Phoebexx

Heb dus ook niet echt ergens zin in ofzo Met die instelling snap ik wel dat je vriend tijd vor zichzelf wil...klinkt lullig maar je bent toch niet volledig afhankelijk van je vriend? Als hij terug komt en hij hoort van jou ook leuke en gezellige verhalen maakt jou dat toch veel aantrekkelijker dan dat je zit te verpieteren omdat hij even wat voor zichzelf wil doen?
Frustrerend is dat he als baby niet mee werkt!!! Heb eens huilend op bed gezeten en gevraagd of ze wou gaan slapen want ik kon niet meer... Haha Hielp niet (0:
quote:_Hertje_ schreef op 20 mei 2011 @ 15:51:

[...]

Met die instelling snap ik wel dat je vriend tijd vor zichzelf wil...klinkt lullig maar je bent toch niet volledig afhankelijk van je vriend? Als hij terug komt en hij hoort van jou ook leuke en gezellige verhalen maakt jou dat toch veel aantrekkelijker dan dat je zit te verpieteren omdat hij even wat voor zichzelf wil doen?Nou ja zeg.. Uit Solus´ verhaal begrijp ik dat ze samenwonen. En dat hij gewoon is weggegaan en zij niet weet wanneer hij terugkomt.. Als je samenwoont dan hou je wel een beetje rekening met elkaar vind ik. Als hij haar dan gewoon in de steek laat (want dat is het geloof ik wel) dan kan ik me best voorstellen dat dat niet echt motiverend werkt om je echt lekker te voelen en iets leuks te gaan doen. WIl niet zeggen dat Solus zichzelf niet bij elkaar moet rapen en wél wat leuks moet gaan doen, maar kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
Heb deze week vrij gehad, behalve vandaag....

Wat een rotdag zeg, heb de hele boel in mijn eentje draaiende moeten houden, was een oproepkracht die zou moeten helpen, maar die uiteindelijk alleen maar lastig was....

Nu lekker vrij
quote:Lenthe81 schreef op 20 mei 2011 @ 15:52:

Frustrerend is dat he als baby niet mee werkt!!! Heb eens huilend op bed gezeten en gevraagd of ze wou gaan slapen want ik kon niet meer... Haha Hielp niet (0:Ja onderhandelen lukt nog niet echt
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven