Voorstellen!
zaterdag 21 mei 2011 om 15:16
Hay allemaal
ik wilde me even voorstellen! ik had al wat rondgekeken op het forum, en het lijkt me heel leuk om zelf ook te reageren dus vandaar een profiel aangemaakt!
Ik woon in Amsterdam samen met mijn man en hondje...ik hou van stappen, en plezier maken en vooral lekker relaxed leven!
nou dat was het weer...
Groetjes!
ik wilde me even voorstellen! ik had al wat rondgekeken op het forum, en het lijkt me heel leuk om zelf ook te reageren dus vandaar een profiel aangemaakt!
Ik woon in Amsterdam samen met mijn man en hondje...ik hou van stappen, en plezier maken en vooral lekker relaxed leven!
nou dat was het weer...
Groetjes!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zaterdag 21 mei 2011 om 15:30
zaterdag 21 mei 2011 om 15:34
ow oke... haha ik zal er om denken...dus maar niet op reageren?
nou me politieke voorkeur is: uh...heb eigenlijk niet zo veel met politiek, ze zeggen dit en doen dat...
muziek smaak: ik hou van alles! van dance trance tot aan jazz en soul hele brede smaak hou alleen niet van hele zware r&b ..
en me pincode is 5869 haha nee hoor grapje, nog andere vragen?
nou me politieke voorkeur is: uh...heb eigenlijk niet zo veel met politiek, ze zeggen dit en doen dat...
muziek smaak: ik hou van alles! van dance trance tot aan jazz en soul hele brede smaak hou alleen niet van hele zware r&b ..
en me pincode is 5869 haha nee hoor grapje, nog andere vragen?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zaterdag 21 mei 2011 om 15:38
Gekky, laat het nu maar even rusten toch. Ik vind je posts niet bijzonder opvallend of raar, kennelijk heb je ergens een gevoelige snaar geraakt (maar ik heb geen zin om dat helemaal op te zoeken) Maar zo maak je het alleen erger. Laat lekker zitten en ga lekker forummen bij topics die je interessant vindt!
zaterdag 21 mei 2011 om 15:39
Oh allergisch voor taalfouten.
Zoals die jij maakt , waarbij je me gebruikt wanneer het mijn moet zijn. Hele discussies over gevoerd al hier, dus doe die extra moeite maar en schrijf maar mijn op volgende keer of m'n. Heb je ook geen discussies over taal ipv wat je eigenlijk wilde zeggen/weten/vragen.
Zoals die jij maakt , waarbij je me gebruikt wanneer het mijn moet zijn. Hele discussies over gevoerd al hier, dus doe die extra moeite maar en schrijf maar mijn op volgende keer of m'n. Heb je ook geen discussies over taal ipv wat je eigenlijk wilde zeggen/weten/vragen.