Voorstellen!

21-05-2011 15:16 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hay allemaal

ik wilde me even voorstellen! ik had al wat rondgekeken op het forum, en het lijkt me heel leuk om zelf ook te reageren dus vandaar een profiel aangemaakt!

Ik woon in Amsterdam samen met mijn man en hondje...ik hou van stappen, en plezier maken en vooral lekker relaxed leven!

nou dat was het weer...

Groetjes!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Hoi Norma,

Heel veel plezier hier! Ik woon ook in Amsterdam, mooie stad he (jammer van dat gedoe met noord zuid lijn)
Hoi NJ Fan van Monroe?
Welkom en veel forumplezier bij de vivafamilie!
He bedank yellowlove,

Heel leuk heb het heerlijk naar me zin in amsterdam, inderdaad die noord zuidlijn pff wat een gedoe haha
Hoi Norma!

Welkom en veel plezier hier!
ja mega fan van Monroe
Ik kijk nu vanaf mijn balkon op een stuk braakliggend land met iets in het midden wat ik denk of spoort wordt, of een tunnel ofzo
hallo norma, weet je zeker dat je hier wilt zijn op dit forum? het is niet zo leuk als het lijkt..maar in ieder geval welkom!
ja het is verschrikkelijk en het duurt al zo lang ook! van mij hadden ze die hele lijn mogen skippen! gelukkig heb ik er niet zo heel veel last van, maar wel als je weer eens moet omrijden als ze de hele straat weer hebben opengebroken haha
en gekky? waarom zou het hier niet leuk zijn?
Gekky is zuur Norma

Maar goed, welkom! Vertel eens wat meer over jezelf. Politieke voorkeur, muzieksmaak, pincode enzo
668, the neighbour of the Beast
Let maar niet op gekky hoor, das een beetje een mieperd
k vind het eigenlijk wel leuk zo'n voorsteltopic. Ik ben nu heel benieuwd naar Norma

Ik wil ook graag je pincode weten , hoe oud je bent ( of hoe oud je je voelt mag ook nog) en of je duimt
ow oke... haha ik zal er om denken...dus maar niet op reageren?

nou me politieke voorkeur is: uh...heb eigenlijk niet zo veel met politiek, ze zeggen dit en doen dat...

muziek smaak: ik hou van alles! van dance trance tot aan jazz en soul hele brede smaak hou alleen niet van hele zware r&b ..

en me pincode is 5869 haha nee hoor grapje, nog andere vragen?
en nee ik duim niet meer :P
Je mist wat hoor Norma, duimen is leuk

Verder is er de taalpolitie op het forum, ik vrees dat ik er ook vaak bijzit, en mensen zijn nogal allergisch voor me ipv mijn/m'n . Gratis tip
zuur en een mieperd? pff jullie zijn zelf zuur en de grootste miepertsss...let maar niet op hun hoor norma
ik snap je ff niet yellow...allergisch voor wat? maar ik zal even kijken onder taalpolitie
Gekky, laat het nu maar even rusten toch. Ik vind je posts niet bijzonder opvallend of raar, kennelijk heb je ergens een gevoelige snaar geraakt (maar ik heb geen zin om dat helemaal op te zoeken) Maar zo maak je het alleen erger. Laat lekker zitten en ga lekker forummen bij topics die je interessant vindt!
Yellow geeft de tip van de dag, vind ik toch wel...

Maar wij zijn miepertssss
668, the neighbour of the Beast
Welkom Norma_Jeane, veel forumplezier!

En let niet op azijnpisser gekky, jammer van je forumplezier
Oh allergisch voor taalfouten.

Zoals die jij maakt , waarbij je me gebruikt wanneer het mijn moet zijn. Hele discussies over gevoerd al hier, dus doe die extra moeite maar en schrijf maar mijn op volgende keer of m'n. Heb je ook geen discussies over taal ipv wat je eigenlijk wilde zeggen/weten/vragen.
heb ik nou een taalfout gemaakt?
Laat maar lieverd

Gewoon lekker jezelf zijn, komt het allemaal goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven