Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
maandag 23 mei 2011 om 23:40
Ohhhh Ligaa, zeg het dan direkt. Ps vt mailtjes niet via hyves maar mijn echte naam (kleine letters) dan xxx@gmail.com please. Hyves doet het op de laptop niet.
dinsdag 24 mei 2011 om 00:45
Twee kaarten beschreven: een Romanov voor de Oekraïne en een UNESCO voor Roemenië.
@Snjo > laat jij even je 'kattige' kant zien...
Ben nou toch wel nieuwsgierig naar die lelijke kaart.
@Juuf > frustrerend dat jouw afstudeertijdstip afhangt van één iemand die het zo laat afweten!
@Steph > brosje = jeugdsentiment. Mijn broer heeft ooit als vakantiekracht bij Bensdorp gewerkt. Elke vrijdag loon en een tas vol chocolade. Heel veel punten.
@Poezels > heb je jezelf op iets leuks/lekkers getrakteerd?
@Ligaa > heb je een werelddeal op marktplaats afgesloten? Wat voor soort kaarten heb je ingeslagen?
@Snjo > laat jij even je 'kattige' kant zien...
Ben nou toch wel nieuwsgierig naar die lelijke kaart.
@Juuf > frustrerend dat jouw afstudeertijdstip afhangt van één iemand die het zo laat afweten!
@Steph > brosje = jeugdsentiment. Mijn broer heeft ooit als vakantiekracht bij Bensdorp gewerkt. Elke vrijdag loon en een tas vol chocolade. Heel veel punten.
@Poezels > heb je jezelf op iets leuks/lekkers getrakteerd?
@Ligaa > heb je een werelddeal op marktplaats afgesloten? Wat voor soort kaarten heb je ingeslagen?
dinsdag 24 mei 2011 om 10:53
Hi ladies, hoe gaat het ermee?
Hier een druk weekend gehad, zaterdag werd de hond dood en doodziek, dus savonds in de taxi naar de DA (heb geen auto en een Amerikaanse Bulldog op de bagagedrager vervoeren gaat niet echt lukken ). Mevrouw heeft spuitjes en 3 dozen pillen gehad, dikke+dunne darmontsteking namelijk. DA zei dat als we een halve dag gewacht hadden, ze aan het infuus zou hebben gemoeten....arm dier. Maar nu gaat het weer prima!
Anyways, ik heb zaterdag nog 2 mooie kaarten ontvangen en gisteren ook nog 1. Heb er weer 7 op de bus gedaan gisteren.
Overigens heb ik mijn tweede expired ook te pakken, maar 2 expired op 270 kaarten is niet slecht toch?
Setph, hoe is het met WW? Ik ben in 6 dagen tijd 2,9 kilo afgevallen ik snap er helemaal niks van!! Echt niet verwacht dit...
Hier een druk weekend gehad, zaterdag werd de hond dood en doodziek, dus savonds in de taxi naar de DA (heb geen auto en een Amerikaanse Bulldog op de bagagedrager vervoeren gaat niet echt lukken ). Mevrouw heeft spuitjes en 3 dozen pillen gehad, dikke+dunne darmontsteking namelijk. DA zei dat als we een halve dag gewacht hadden, ze aan het infuus zou hebben gemoeten....arm dier. Maar nu gaat het weer prima!
Anyways, ik heb zaterdag nog 2 mooie kaarten ontvangen en gisteren ook nog 1. Heb er weer 7 op de bus gedaan gisteren.
Overigens heb ik mijn tweede expired ook te pakken, maar 2 expired op 270 kaarten is niet slecht toch?
Setph, hoe is het met WW? Ik ben in 6 dagen tijd 2,9 kilo afgevallen ik snap er helemaal niks van!! Echt niet verwacht dit...
dinsdag 24 mei 2011 om 11:29
Twee expireds is helemaal niet veel kaatje.
Ik heb er wel 7 op iets meer dan 300 kaarten.
Zo jammer.
Hier vandaag geen leuke kaarten bij de post.
Gisteren 2.
Uit Amerika en Nederland.
Verder voor nu weinig tijd want moet zo naar mijn werk.
Wel vrij vanavond ivm avond4daagse.
Dus dat word om 17 uur snel naar huis, iets naar binnenschuiven en de wandelschoenen aan.
Mijn meisje heeft de eerste avond dapper doorstaan.
Ben trots op haar!!!
Ohh en brosjes, zo lekker!!!!
Ik heb er wel 7 op iets meer dan 300 kaarten.
Zo jammer.
Hier vandaag geen leuke kaarten bij de post.
Gisteren 2.
Uit Amerika en Nederland.
Verder voor nu weinig tijd want moet zo naar mijn werk.
Wel vrij vanavond ivm avond4daagse.
Dus dat word om 17 uur snel naar huis, iets naar binnenschuiven en de wandelschoenen aan.
Mijn meisje heeft de eerste avond dapper doorstaan.
Ben trots op haar!!!
Ohh en brosjes, zo lekker!!!!
dinsdag 24 mei 2011 om 13:13
Kaatje, dat is echt veel te veel neem je wel genoeg punten binnen (lees in het WW-boekje)? Hooguit één kilo per week. Daar ben ik nu twee keer overheen geweest maar ik schrok wel. Je kunt nl te weinig binnen krijgen waardoor je lichaam alles opslaat en daarna crash je naar beneden. JOJO effect is dat want daarna ga je knalhard omhoog.
Als je genoeg eet is het prima (ik maak me alleen maar zorgen om je)
Als je genoeg eet is het prima (ik maak me alleen maar zorgen om je)
dinsdag 24 mei 2011 om 14:01
Jaaaaaaaaaaaaaa! Ik mag afstuderen!!!!! Eindelijk.
Snjokorn, wat ben jij heerlijk gemeen. Ik ga jou goede raad opvolgen, de honden krijgen een kattenkaart.
Poezels, dankje! Fijn dat je werkdag zo positief verliep.
Hahaha Ligaa, je weet het wel spannend te brengen. Heb je daarna kaartjes geshopt?
Anita, succes met wandelen.
Vandaag helaas weer geen kaartjes... maar nu heb ik er zoveel onderweg dat er hopelijk snel hurray's binnen komen en dus ook kaartjes in mijn brievenbus!
Snjokorn, wat ben jij heerlijk gemeen. Ik ga jou goede raad opvolgen, de honden krijgen een kattenkaart.
Poezels, dankje! Fijn dat je werkdag zo positief verliep.
Hahaha Ligaa, je weet het wel spannend te brengen. Heb je daarna kaartjes geshopt?
Anita, succes met wandelen.
Vandaag helaas weer geen kaartjes... maar nu heb ik er zoveel onderweg dat er hopelijk snel hurray's binnen komen en dus ook kaartjes in mijn brievenbus!
dinsdag 24 mei 2011 om 19:03
Ik heb geen kaarten gekregen!
Wel mijn bestelling van de postcardstore opgehaald (helemaal aan de andere kant van de stad) en mijn bestelling bij wehkamp bij een ander bedrijf.
Stom, maar rest van de dag ziek op bed gelegen.
Anita avondvierdaagse is zo leuk, altijd aan meegedaan als kind. Heel hard liedjes brullen!
Wel mijn bestelling van de postcardstore opgehaald (helemaal aan de andere kant van de stad) en mijn bestelling bij wehkamp bij een ander bedrijf.
Anita avondvierdaagse is zo leuk, altijd aan meegedaan als kind. Heel hard liedjes brullen!
dinsdag 24 mei 2011 om 20:58
quote:Ligaa schreef op 24 mei 2011 @ 19:03:
Anita avondvierdaagse is zo leuk, altijd aan meegedaan als kind. Heel hard liedjes brullen!Mail je alle kosten (van mijn kaarten) naar mijn gmailadres?
Anita avondvierdaagse is zo leuk, altijd aan meegedaan als kind. Heel hard liedjes brullen!Mail je alle kosten (van mijn kaarten) naar mijn gmailadres?
dinsdag 24 mei 2011 om 21:34
Het was vandaag wel 7 km in plaats van 5 km.
Zware etappe voor de grote kleine meid dus.
Ze heeft op het eind wel wat moeten mopperen, maar dat mag dan wel even.
Vandaag nog een hurray uit Engeland.
En bij de post zat er toch nog wat leuks.
We hebben een weekendje naar Duinrell gewonnen!!!!!!
Juuf, wat ontzettend fijn!!!
Steph, wie weet morgen maar meteen een kaart of 4 dan.
Zware etappe voor de grote kleine meid dus.
Ze heeft op het eind wel wat moeten mopperen, maar dat mag dan wel even.
Vandaag nog een hurray uit Engeland.
En bij de post zat er toch nog wat leuks.
We hebben een weekendje naar Duinrell gewonnen!!!!!!
Juuf, wat ontzettend fijn!!!
Steph, wie weet morgen maar meteen een kaart of 4 dan.
dinsdag 24 mei 2011 om 21:37
Bedankt voor de felicitaties! Lief! Ik ben zo blij, ik kan het nog steeds niet geloven.
Kaatje, was het een mooierd? Uit Nieuw Zeeland?
Steph, krijg je al afkickverschijnselen nu je geen kaarten ontvangt?
Ligaa, rustig aan he!
Yes, net een hurray. Morgen maar weer een nieuw kaartje aanvragen. Of zal ik het nu doen? Ik lig al lekker in bed, merk nu pas hoe moe ik ben van de afgelopen tijd...
Kaatje, was het een mooierd? Uit Nieuw Zeeland?
Steph, krijg je al afkickverschijnselen nu je geen kaarten ontvangt?
Ligaa, rustig aan he!
Yes, net een hurray. Morgen maar weer een nieuw kaartje aanvragen. Of zal ik het nu doen? Ik lig al lekker in bed, merk nu pas hoe moe ik ben van de afgelopen tijd...
dinsdag 24 mei 2011 om 22:55
Ligaa, kan je mij ook mailen met de kosten? Dit kan naar: mijnechtenaam@mijnechtenaam.nl
En mijn echte naam is dus die op hyves
Anita, leuk van je weekend duinrell! Gefeliciteerd! En veel succes met de avond vierdaagse.
Juuf, lekker slapen straks.
Hier een kaartje uit Japan, mooie zwart/wit kaartje Nog geen nieuw adres aangevraagd, doe ik morgen. Nu lekker bedje in, ook moe, erg chaotische dag gehad. (kat plast bloed, werk, hondenuitlaatservice die afspraken niet nakomt, bluh!)
En mijn echte naam is dus die op hyves
Anita, leuk van je weekend duinrell! Gefeliciteerd! En veel succes met de avond vierdaagse.
Juuf, lekker slapen straks.
Hier een kaartje uit Japan, mooie zwart/wit kaartje Nog geen nieuw adres aangevraagd, doe ik morgen. Nu lekker bedje in, ook moe, erg chaotische dag gehad. (kat plast bloed, werk, hondenuitlaatservice die afspraken niet nakomt, bluh!)