3000+ deel 86

15-05-2011 22:07 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit gezellige clubje heeft gewoon al 85 delen vol geouwehoerd

Ik ben er trots op een 3000plusserT te zijn!

You can check out anytime, but you can never leave!

Weet het nog steeds niet
Das waarschijnlijk één stadium verder BAM (eindstadium van COPD is gold 4 en volgens mij zit Bianco in 3)
Hij kan er zelf nog zoveel aandoen, maar de nadruk ligt op zelf
Moeilijk om te zien dat ie zelf niet echt wat wil Bi
quote:josje37 schreef op 25 mei 2011 @ 21:20:

Das waarschijnlijk één stadium verder BAM (eindstadium van COPD is gold 4 en volgens mij zit Bianco in 3)Ja maar als ie zo doorgaat komt ie daar vanzelf in.
Dat is wat ik ermee wilde zeggen BAM
Dan is het nu maar dubbel duidelijk

Bianco lees je het?????
Nog maar 1 stadium verwijderd van continue benauwdheid
Hoe wast vandaag BAM?
OF moeten we t maar over t weer hebben
quote:mamalief schreef op 25 mei 2011 @ 21:19:

BI, mijn bonuspapa heeeft COPB en wilde/kon niet stoppen met roken, hoefde niet te sporten, hoefde geen ademoefeningen te doen want het viel wel wat mee.

Nu ligt ie op bed, zit af en toe es een uurtje op in de rolstoel en zit 24/7 aan de zuurstof.

Misschien is dat een schrikbeeld dat Bianco aan de wandel zet?

Hij weet het, en ik heb hem daarbij verteld dat ik echt niet zn rolstoel ga duwen als hij daar door zn eigen ongezonde leefstijl in terecht komt! En geloof me... .dat ga ik ook echt niet doen, ik ben daar een vreselijke egoistische bitch in!

Hij heeft inderdaad COPD 3 en weet dat 4 het hoogst/laatst haalbare is.

Hij heeft nu denk ik genoeg aan zichzelf want van mij neemt ie NIKS aan, ik wil steeds wandelen, rustig opbouwen.. maar nee dus!

Ik durf niet eens meer te vragen of hij de sportschool al heeft gebeld (Dat zou hij vandaag doen) want dan gaat ie weer zuchten.

Gaat niet helemaal goed hiero! En binnen nu en heel kort ga ik echt ontploffen!
shit bie, das niet goed
a docter a day keeps the apple away
Wat is het toch heerlijk om hier gewoon even te kunnen klagen en egoistisch te zijn. Thuis doe ik dat niet echt, want hij heeft het natuurlijk zwaarder dan ik (en dat is ook zo).

Jullie zijn lief!

EN het komt vast wel goed, maar ik heb daar nooit zo veel geduld voor. Bij mij moet het meteen goed zijn of in elk geval gelijk hard aan gewerkt worden om iets goed te krijgen
quote:Bianca40 schreef op 25 mei 2011 @ 21:31:

[...]

Hij heeft nu denk ik genoeg aan zichzelf

Ik denk dat je niks anders kan dan afwachten tot ie het zelf genoeg erkent om ermee te kunnen en gaan dealen.

Denk dat jou aanmoediging nu verkeerd valt omdat jij een stapje verder bent dan hij.

Jij bent met de aanpak bezig terwijl hij nog in het acceptatieproces zit.
Dat klopt Bam.. en daar snap ik dus geen hol van! Als je hem hoort ademen, zuchten en kuchen.... ik zou echt gelijk beginnen als ik zo zou klinken. Het lijkt wel een ouwe machinefabriek!
Hij heeft gewoon geen tijd voor een acceptatieproces toch??

Accepteren doet ie maar in zn eigen tijd... het is NU tijd om wat te gaan doen!!
Wat een zorgen Bi. Misschien heeft Bianco gewoon even tijd nodig om zich te realiseren dat het écht 5 voor 12 is. Hij moet zijn hele oude, vertrouwde levensstijl loslaten (hoe ongezond deze misschien ook is) en dat is beangstigend.
Bonuspapa ging tussen het puffen door naar buiten te roken, hoe krom kan ej denken maar ja....

Klaag hier maar lekker van je af hoor, dat mag.

Ook voor jou is het moeilijk en daar lijkt thuis nu even geen ruimte voor dus gooi het er hier maar uit.

Wij lezen.
Klok... ik weet dat je gelijk hebt... maar als het vijf voor twaalf is (en dat is het!!) dan heb je toch gewoonweg geen tijd om nog te gaan voorbereiden???

Ik heb alles al gezegd: of hij het dan niet voor zn kinderen kan doen, en voor het feit dat ie graag opa wil worden en bla bla bla. Ik heb het rustig gezegd, in een goed gesprek. Ik heb gehuild (met snot!) en nu neem ik afstand.
Hoest met je hand Hans?
Eén ding weet ik wel... ik ga vroeg naar bed! Des te eerder is deze dag voorbij en zijn weer een stukje dichter bij zijn 'acceptatieproces'. Pfffffff.... man.. sta op, wees een vent, toon wilskracht en DOE er wat aan!!
Ik ga geloof ik een afspraakje voor morgen met M regelen.
Een half jaartje geleden was t toch al vijf voor twaalf? En toen heeft ie ook niks gedaan
Klopt Josje, en daarna ging het ook weer echt goed. Daardoor heeft ie lang gedacht dat het wel meevalt.

Bam... wat gaaf!!!
Schop onder zijn kont moet ie hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven