Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
woensdag 25 mei 2011 om 13:33
Steph, ik heb er ook niet zo heel veel onderweg, momenteel een stuk of 6.
Maar vandaag wel 2 kaarten in de bus.
Frankrijk deed er 4 dagen over en Belgie 85 dagen.
De afzender had hem beter kunnen brengen.
Te voet zou zelfs sneller zijn geweest.
Oja, ook nog 2 hurrays.
Polen en China.
De kaart naar Polen is ook gefavoriet door de ontvangster.
Maar vandaag wel 2 kaarten in de bus.
Oja, ook nog 2 hurrays.
Polen en China.
De kaart naar Polen is ook gefavoriet door de ontvangster.
woensdag 25 mei 2011 om 15:26
quote:Anita1973 schreef op 25 mei 2011 @ 13:33:
Voor de derde dag op rij geen kaart(en) voor mij
Ik heb iedereen die besteld had bij mij gemaild, met de kosten, als je geen mail of hyvesbericht hebt gekregen mail dan even naar ligaablauw@yahoo.com.
Ik ga zo nog een paar adressen aanvragen!
Voor de derde dag op rij geen kaart(en) voor mij
Ik heb iedereen die besteld had bij mij gemaild, met de kosten, als je geen mail of hyvesbericht hebt gekregen mail dan even naar ligaablauw@yahoo.com.
Ik ga zo nog een paar adressen aanvragen!
woensdag 25 mei 2011 om 15:37
quote:Ligaa schreef op 25 mei 2011 @ 13:28:
steph het lukt me iet je een mailtje te sturen, bedoel je je voor- en achternaam aan elkaar en dan @gmail?Nee mijn voornaam dan xxx@gmail.com maarje berichtje heb ik net kunnen lezen in mijn mailbox en het geld is overgemaakt. Heel veel dank voor het werk.
steph het lukt me iet je een mailtje te sturen, bedoel je je voor- en achternaam aan elkaar en dan @gmail?Nee mijn voornaam dan xxx@gmail.com maarje berichtje heb ik net kunnen lezen in mijn mailbox en het geld is overgemaakt. Heel veel dank voor het werk.
woensdag 25 mei 2011 om 20:19
woensdag 25 mei 2011 om 20:23
Gisteren een off-day; peettante begraven en na zo'n lange familiedag ging bij mij het licht uit.
Ik werd aangenaam verrast door een mega envelop uit Australië. Ik had een private swap met de afzendster gedaan, en haar behalve de afgesproken kaarten ook wat Nijntje kleurboekjes voor dochter gestuurd. Nu kreeg ik van haar een postkaartenboek met 24 Waterhouse afbeeldingen en allerlei koala artikelen voor zoon opgestuurd. Superlief!
Toevallig vandaag ook een Waterhouse kaart bij de post.
@Kaatje > is de hond weer tierig? Hoe heet deze Britse dame?
@Anita > heb je lekker gewandeld, jullie hebben het weer (nog) wel mee.
Wat zal je dochter straks blij zijn met dat uitje, overnacht je in zo'n duinchalet?
Volgens mij is die Belg op zijn handen lopend richting Zeeland gegaan.
@Juuf > wat een fijn nieuws, de bubbels staan op springen.
@Ligaa > gelukkig heb je vandaag gewoon kunnen genieten op jouw balkon en gooide je lijf geen roet in het eten. Dank je wel voor het hyvesruiladres, ik ga zo eens iets passends voor deze dame zoeken.
@Poezels > is alle huisdierensores nu voorbij?
Er liggen weer kaarten klaar: een tekkel voor een tukker en een retro voor een Portugese.
Ik werd aangenaam verrast door een mega envelop uit Australië. Ik had een private swap met de afzendster gedaan, en haar behalve de afgesproken kaarten ook wat Nijntje kleurboekjes voor dochter gestuurd. Nu kreeg ik van haar een postkaartenboek met 24 Waterhouse afbeeldingen en allerlei koala artikelen voor zoon opgestuurd. Superlief!
Toevallig vandaag ook een Waterhouse kaart bij de post.
@Kaatje > is de hond weer tierig? Hoe heet deze Britse dame?
@Anita > heb je lekker gewandeld, jullie hebben het weer (nog) wel mee.
Wat zal je dochter straks blij zijn met dat uitje, overnacht je in zo'n duinchalet?
Volgens mij is die Belg op zijn handen lopend richting Zeeland gegaan.
@Juuf > wat een fijn nieuws, de bubbels staan op springen.
@Ligaa > gelukkig heb je vandaag gewoon kunnen genieten op jouw balkon en gooide je lijf geen roet in het eten. Dank je wel voor het hyvesruiladres, ik ga zo eens iets passends voor deze dame zoeken.
@Poezels > is alle huisdierensores nu voorbij?
Er liggen weer kaarten klaar: een tekkel voor een tukker en een retro voor een Portugese.
woensdag 25 mei 2011 om 21:40
Helloo ladies
Ligaa, bedankt voor het adres
Neferisis, ook sterkte met het verlies van je peettante. Zulke dagen zijn inderdaad heftig!
Vandaag een hurray van mijn kaart naar Turkije. En twee nieuwe kaarten op de post gedaan, een oud-Rotterdam kaart van een tram naar Rusland en een Vincent van Gogh kaart naar Finland.
Zelf een kaartje uit Oekraïne ontvangen.
Poezel plast nog steeds bloed dus hou ik scherp in de gaten. De hondenuitlaatmevrouw heb ik de deur gewezen want ik hou niet zo van dat gezeik. Afspraak = afspraak. En verder gaat het hier super!
Ligaa, bedankt voor het adres
Neferisis, ook sterkte met het verlies van je peettante. Zulke dagen zijn inderdaad heftig!
Vandaag een hurray van mijn kaart naar Turkije. En twee nieuwe kaarten op de post gedaan, een oud-Rotterdam kaart van een tram naar Rusland en een Vincent van Gogh kaart naar Finland.
Zelf een kaartje uit Oekraïne ontvangen.
Poezel plast nog steeds bloed dus hou ik scherp in de gaten. De hondenuitlaatmevrouw heb ik de deur gewezen want ik hou niet zo van dat gezeik. Afspraak = afspraak. En verder gaat het hier super!
woensdag 25 mei 2011 om 22:22
Snel even naar hyves gegaan voor het adres... kaartje gaat morgen op de bus!
Dank je wel voor het regelen Ligaa.
Anita: nog 1 dagje en dan zit de vierdaagse er weer op. Ik vond dat vroeger altijd erg leuk.
Hier geen kaartjes of hoera's (maar daar gaat nu verandering in komen).
Dank je wel voor het regelen Ligaa.
Anita: nog 1 dagje en dan zit de vierdaagse er weer op. Ik vond dat vroeger altijd erg leuk.
Hier geen kaartjes of hoera's (maar daar gaat nu verandering in komen).
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 26 mei 2011 om 10:03
@Neferisis Niet dat het er toe doet maar hoe oud was je peettante?
Dan maakt zo'n envelope de dag weer een beetje beter.
@Ligaa, bedankt voor ook dit te regelen. Je bent druk bezig zeg.
Ik stuur de kaart vandaag nog op, met nog meer kaarten.
@Poezels, hou haar nog maar goed in de gaten ja. Arm dingske ook
Dan maakt zo'n envelope de dag weer een beetje beter.
@Ligaa, bedankt voor ook dit te regelen. Je bent druk bezig zeg.
Ik stuur de kaart vandaag nog op, met nog meer kaarten.
@Poezels, hou haar nog maar goed in de gaten ja. Arm dingske ook
donderdag 26 mei 2011 om 12:48
En waar gaan al die andere kaarten heen als ik zo nieuwsgierig mag zijn Steph.
Ga er even vanuit dat het pc-kaarten zijn he.
Hier ook net de ruil-kaart in de oranje brievenbus gestopt.
En nu verder met opwarmen na het supporteren op sportdag.
Jeetje wat is het koud vandaag.
Bij thuiskomst bij de post 1 kaart uit Tjechie met tomaatjes op.
Leuk!!!
Leuk!!!
donderdag 26 mei 2011 om 14:01
Dames! Hoe gaat het bij jullie? Hier begint het trouwens best te betrekken.
Ik heb gisteren nog 2 kaarten gekregen, een hele leuke en eentje waar alleen een ID-code op geschreven was
Dus een lege hurray teruggestuurd. Tja, als je geen moeite doet, doe ik het ook niet hoor.
Verder nog een bult kaarten onderweg, sommigen alweer bijna 30 dagen (Rusland, Litouwen en Brazilie) en gisteren een nieuw adres naar Finland aangevraagd....
Ik heb gisteren nog 2 kaarten gekregen, een hele leuke en eentje waar alleen een ID-code op geschreven was
Dus een lege hurray teruggestuurd. Tja, als je geen moeite doet, doe ik het ook niet hoor.
Verder nog een bult kaarten onderweg, sommigen alweer bijna 30 dagen (Rusland, Litouwen en Brazilie) en gisteren een nieuw adres naar Finland aangevraagd....
donderdag 26 mei 2011 om 18:27
quote:Anita1973 schreef op 26 mei 2011 @ 12:48:
Leuk!!!
Ik had geen tijd meer om ze te vragen, vriend wilde boodschappen doen. Daarna moest ik nog naar de drogist en vanmiddag werken. Morgen is een nieuwe dag.
Vandaag dag 5 zonder kaarten, begin er bijna aan te wennen.
Leuk!!!
Ik had geen tijd meer om ze te vragen, vriend wilde boodschappen doen. Daarna moest ik nog naar de drogist en vanmiddag werken. Morgen is een nieuwe dag.
Vandaag dag 5 zonder kaarten, begin er bijna aan te wennen.
donderdag 26 mei 2011 om 19:04
Grr, voor mij ook geen kaarten vandaag. Loop er 11 achter.
Mag ik even jullie advies? Kreeg net een privebericht op Postrossing, iemand had een kaart naar mij gestuurd zei hij, maar ik heb die niet ontvangen. Hij vroeg mij om de kaart toch te registreren, en hij zou dan wel een nieuwe sturen (i promise,zei hij). Wat doen jullie daarmee?? Wel registreren en hopen op een nieuwe kaart of niet registreren?
Hij zei dat ''iedereen dat doet'', jaja, vast wel...
Mag ik even jullie advies? Kreeg net een privebericht op Postrossing, iemand had een kaart naar mij gestuurd zei hij, maar ik heb die niet ontvangen. Hij vroeg mij om de kaart toch te registreren, en hij zou dan wel een nieuwe sturen (i promise,zei hij). Wat doen jullie daarmee?? Wel registreren en hopen op een nieuwe kaart of niet registreren?
donderdag 26 mei 2011 om 19:21
Kaartje voor ruil geschreven Leuk.
@Kaatje: ik zou zeggen dat het heel attent van hem is dat hij een nieuwe wilt sturen. En dat Zodra die binnen is je m registreert . Zo gaat dat en hoort dat bij postcrossing.
Ik zou nooit aan iemand vragen om 'alvast' te registreren.
Geen kaartjes ontvangen vandaag, wel van de week 2 allebei leuk. Heb heel veel hurrays ontvangen afgelopen week dus er zijn allemaal leuke dingen onderweg, jippieee.
@Neferisis:
@Kaatje: ik zou zeggen dat het heel attent van hem is dat hij een nieuwe wilt sturen. En dat Zodra die binnen is je m registreert . Zo gaat dat en hoort dat bij postcrossing.
Ik zou nooit aan iemand vragen om 'alvast' te registreren.
Geen kaartjes ontvangen vandaag, wel van de week 2 allebei leuk. Heb heel veel hurrays ontvangen afgelopen week dus er zijn allemaal leuke dingen onderweg, jippieee.
@Neferisis:
donderdag 26 mei 2011 om 19:24
quote:kaatje_85 schreef op 26 mei 2011 @ 19:04:
Ik zou wachten tot ik de kaart heb ontvangen, en niet eerder alvast registreren.
Ik sta op het moment gelijk met mn kaarten, wel nog 6 van de 11 onderweg maar momenteel zo geen zin om te postcrossen..
Ik zou wachten tot ik de kaart heb ontvangen, en niet eerder alvast registreren.
Ik sta op het moment gelijk met mn kaarten, wel nog 6 van de 11 onderweg maar momenteel zo geen zin om te postcrossen..
donderdag 26 mei 2011 om 19:36
Nee Kaatje ik zou het ook niet doen, registreren voor ik iets heb ontvangen. Ik had het wel een keer omgekeerd, toen ik had gevraagd of mijn kaart al was aangekomen (+ uitleg hoe de kaart eruit zag) zei de jongeman dat hij wel wilde registreren als ik het idnr gaf. Toen heb ik zelf NEE gezegd en een nieuwe kaart gestuurd, die na dik een week werd geregistreerd. Kortom, vind het niet horen.
Nog 2 adressen aangevraagd (ik zit nu aan de max van 13) nog 1 naar NL (jong meisje uit Friesland) en een saaie man uit Italie.
O en moet ook nog de hyvesruilkaart gaan uitzoeken........
Nog 2 adressen aangevraagd (ik zit nu aan de max van 13) nog 1 naar NL (jong meisje uit Friesland) en een saaie man uit Italie.
O en moet ook nog de hyvesruilkaart gaan uitzoeken........
donderdag 26 mei 2011 om 20:32
Kaatje, ik heb dit verzoek ook ooit gehad van een meneer uit Argentie (of daar ergens in de buurt)
Heb toen gewoon geen reactie gegeven op het bericht.
Want bij mij stond erin dat hij nog geen kaart had gestuurd omdat hij geen geld en hij er dan later eentje zou sturen.
Tja als je geen geld hebt dan moet je geen adressen aanvragen hoor.
Later alsnog de kaart ontvangen trouwens.
Wij zijn net thuis van de laatste wandeling.
Moe maar voldaan en goed verwend met bloemen en chocolade-medailles.
En net voor de eerste regenbui weer binnen, gelukkig.
Zo met de kindjes in bad en dan aan de strijk.
In dat laatste heb ik zo geen zin maar het blijft al de hele week liggen.
Heb toen gewoon geen reactie gegeven op het bericht.
Want bij mij stond erin dat hij nog geen kaart had gestuurd omdat hij geen geld en hij er dan later eentje zou sturen.
Tja als je geen geld hebt dan moet je geen adressen aanvragen hoor.
Later alsnog de kaart ontvangen trouwens.
Wij zijn net thuis van de laatste wandeling.
Moe maar voldaan en goed verwend met bloemen en chocolade-medailles.
En net voor de eerste regenbui weer binnen, gelukkig.
Zo met de kindjes in bad en dan aan de strijk.
In dat laatste heb ik zo geen zin maar het blijft al de hele week liggen.