3000+ deel 86
donderdag 26 mei 2011 om 20:45
Ik denk dat uitfoeteren geen zin heeft Bi, ga niet in de aanval, blijf rustig en straal zelfvertrouwen uit.
Laat hem zijn verhaal doen, luister naar hem, en vertel daarna precies hoe jij je voelt.
Recht je rug en zet je voeten op de grond, soms helpt het ook om iets vast te houden. je houding kan je helpen om stabiel te blijven.
Als bovenstaande niet werkt: trek dan de teleurgesteld kaart
Laat hem zijn verhaal doen, luister naar hem, en vertel daarna precies hoe jij je voelt.
Recht je rug en zet je voeten op de grond, soms helpt het ook om iets vast te houden. je houding kan je helpen om stabiel te blijven.
Als bovenstaande niet werkt: trek dan de teleurgesteld kaart
donderdag 26 mei 2011 om 20:47
quote:Bianca40 schreef op 26 mei 2011 @ 20:41:
Ohh Pop ik las over de pseudocroup van Uk... heeft PuberT vroeger ook regelmatig gehad. Vréselijk geluid is dat zeehondengeblaf. Moet je ook met haar in de douche om te stomen??
Schijnt heel erg achterhaald te zijn maar het kan wel helpen om te ontspannen.
Beter zou frisse buitenlucht zijn en ik MOET ontspannen, mag geen angst laten voelen aan haar....
En dat is rete moelijk als je kind geen lucht krijgt
Ohh Pop ik las over de pseudocroup van Uk... heeft PuberT vroeger ook regelmatig gehad. Vréselijk geluid is dat zeehondengeblaf. Moet je ook met haar in de douche om te stomen??
Beter zou frisse buitenlucht zijn en ik MOET ontspannen, mag geen angst laten voelen aan haar....
En dat is rete moelijk als je kind geen lucht krijgt
donderdag 26 mei 2011 om 20:49
quote:poppedotje schreef op 26 mei 2011 @ 20:47:
[...]
En dat is rete moelijk als je kind geen lucht krijgtdat lijkt me ook heel eng, bah! en ontspannen is dan ook heel moeilijk. Maar hoe gaat het nu dan met haar?
[...]
En dat is rete moelijk als je kind geen lucht krijgtdat lijkt me ook heel eng, bah! en ontspannen is dan ook heel moeilijk. Maar hoe gaat het nu dan met haar?
a docter a day keeps the apple away
donderdag 26 mei 2011 om 20:58
donderdag 26 mei 2011 om 20:59
AR... op 15 juni krijgt ie uitslag. Zn laatste examen vandaag (natuurkunde/scheikunde) ging wel redelijk volgens hem. Hij is nu bij zn oma (mn ex-schoonmoeder) en als hij straks thuis is wil ik even de antwoorden van internet plukken en met hem doornemen.
Ik denk dat ie het wel gehaald heeft, maar het blijft eng tot de 15e
Pop.. ik heb dat douche-gebeuren met puberT nooit gedaan, ik ging altijd met hem naar buiten (ja ook midden in de nacht) om frisse lucht te krijgen. Dat leek me beter dan in zo'n benauwde stomende douche, maar dat was mijn gevoel
PuberT vond het altijd erg leuk om s avonds zo laat nog buiten te zijn
Ik denk dat ie het wel gehaald heeft, maar het blijft eng tot de 15e
Pop.. ik heb dat douche-gebeuren met puberT nooit gedaan, ik ging altijd met hem naar buiten (ja ook midden in de nacht) om frisse lucht te krijgen. Dat leek me beter dan in zo'n benauwde stomende douche, maar dat was mijn gevoel
PuberT vond het altijd erg leuk om s avonds zo laat nog buiten te zijn