3000+ deel 86

15-05-2011 22:07 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit gezellige clubje heeft gewoon al 85 delen vol geouwehoerd

Ik ben er trots op een 3000plusserT te zijn!

You can check out anytime, but you can never leave!

Shit, is het nou 11 of 12, m'n afspraak?
ik heb zo slecht geslapen. bleh

zit al aan mijn zoveelste bak koffie en kan maar niet wakker worden.
Even bellen...
Das balen Appel
Ok, het is dus 11 uur. Lekkere actie weer.
Dat scheelt weer een uur Veer

Ja Appel, Bianco is ook wakker en is al aan het werk. Moest naar 1 klant om een cv-ketel te maken en verder is hij het hele weekend vrij gelukkig.

Ik ga zo het huis fris maken, tafels in de Pledge zetten voor de frisse geur en als het aan mij ligt komt er geen asbak meer op tafel!

Vanmiddag even samen boodschappen doen en wandelen richting sportschool.

Ik twijfel of het nou juist goed is of niet om nu - nu hij het zo benauwd heeft - buiten te gaan wandelen. Ik denk van wel maar ... Josje als je nog langs komt .... is dat wel goed? Of zo veel mogelijk rustig houden en asem sparen door niet in te spannen?
Wat rot dat je niet lekker geslapen hebt Appel, is er een reden voor?
de enige reden die ik me kan bedenken is een snurkende vriend bi.
zouden ze je dat niet op de sportschool kunnen vertellen Bi?
Ow get Appel... heb je hem geduwd, gepord, gesnauwd?

Ja ik denk wel dat ze dat op de sportschool ook kunnen vertellen, maar ik heb altijd graag dubbele informatie zodat het zo compleet mogelijk is
Ziezo... woonkamer is weer fris en fruitig, alle ramen staan open en het waait hier

Nu tijd voor een bakkie.... zonder peuk want heb geen zin om naar de tuin te lopen, die ligt een verdieping lager. Zo komt mn luiigheid me toch nog eens van pas!
geduwd, ge-elleboogT, en gesnauwd inderdaad.

wij gaan naar de stad, shoppen!

I love de meimaand, vakantiegeldmaand!
Shopse Appel! Koop gelijk een neusklem voor Appelvriend
Zo, ben net terug van de medische keuring. Chest-x ray, bloedtest, hele lijf test en urine. Bij dat laatste ging het mis. Ik kon gewoon niet plassen, heb zeker een half uur op de wc gezeten daar. Niks!

Dus de dokter heeft me naar huis gestuurd en ik mag thuis het potje vullen. Moet ik straks verdorie weer helemaal terug naar de kliniek, bah. Gaat lekker dus...
Wanneer krijg je de uitslagen Veer?

En hoe ver is de kliniek?
Maandagavond de uitslagen. De kliniek is niet ver weg, 10 minuten rijden,maar het is zooooo heet buiten en dat maakt zo'n taxiritje niet echt fijn.

Ach ja, er zijn ergere dingen. Ik had me gewoon verheugd op x-factor kijken vanmiddag en nu moet ik de deur weer uit.

Ik moet nu trouwens plassen.....
Bianco belt net, hij zou een broodje meenemen maar stelde zelf voor om vanaf hier naar de snackbar te wandelen en op de terugweg langs de sportschool te wandelen

O Heer, O Heer er is een wonder aan het geschieden!!!

Ik ga me snel in mn gympen hijsen, is maar een wandelingetje van 20 minuten maar het is een begin!!

Wat goed Bi!

Op naar een gezonder leven
Oh, en plasje is ingeleverd!
Ik maak vanmiddag goulash. Ik heb een handgeschreven recept van mijn moeder en dat is zo leuk. Bij elke stap kan ik even aan haar denken. Zij heeft mij leren koken, is zelf gek op koken en ik heb dat overgenomen.
go bianco, go bianco!
waar hangt de rest uit? allemaal druk?

weinig geshopt. vriend heeft een hoesje voor om zijn aaifoon. that's all

*noteert: nooit meer appelhond meenemen als je goed wilt shoppen*

Ik was naar een begrafenis vanmorgen (geen naaste, maar gegaan ter ondersteuning van een naaste).

Net boodschappen gedaan en nu even opruimen en misschien wel de koffers uitruimen. Of zal ik ze maar zo laten staan voor het geval we weer zo snel teruggaan.
Bi, dat klinkt positief. En bedenk: Een pad ontstaat door er over te lopen.Zen wijsheid.

Appel, winkelen met een hond is hetzelfde als met kleine kinderen, unshoppable.

Veer, merk jij nog iets van de protesten momenteel?
Hee Moos is weer terug! Welkom terug! Hoe hebben jullie het gehad?

Bi wat een stress weer bij jou thuis joh. Je gezondheid is het enige wat je hebt en als je dat verliest dan is er een probleem. Gelukkig ziet hij nu blijkbaar het licht en heb je een gedeelte van de strijd aan jullie kant staan. Jullie gaan naar de andere sportschool zeker?

Veer, fijn dat je je plasje hebt kunnen doen al was het wat later.

Wat een raar weer zo toch he? Maandag wordt het weer ruim in de 20 graden om de volgende dag weer niet boven de 15 uit te komen als ik het weerbericht moet geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven