3000+ deel 86

15-05-2011 22:07 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit gezellige clubje heeft gewoon al 85 delen vol geouwehoerd

Ik ben er trots op een 3000plusserT te zijn!

You can check out anytime, but you can never leave!

Moos, het rommelt hier lekker. Dit weekend zijn er weer wat protesten. Dat Egypte vandaag de grens van de gazastrook heeft opengegooid helpt niet mee. Ze zijn hier erg pro-palestijnen en anti joden. Op dit moment is er serieuze dreiging bij de Israelische ambassade, omdat veel Egyptenaren niet blij zijn met de open grenzen. En de Israelische ambassadeur woont één straat achter mij. Daar is sowieso altijd extra beveiliging en de straat is altijd afgezet, maar sinds vanmorgen staan er ook weer tanks en is er een hoop leger en ME op straat. Verder nog wat schoten hier en daar. Het gekke is, ik ben eraan gewend geraakt. En ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben.

Nog 5 weken...
Veer, het klinkt weer grimmig... inderdaad... nog 5 weken

Vin.. ik wil wel naar die sportschool daaro bij jou, maar Bianco wil perse naar die hier aan de haven omdat dat op loopafstand is.

De sportschool was overigens dicht, er was wel iemand bij de balie maar geen instructeurs of iemand die wat wist over abonnementen enzo.

Wel een folder meegenomen over sport en COPD... we hebben het echt de afgelopen maanden onderschat, en eigenlijk was het gewoon wachten op de benauwdheid die hij nu heeft.

Wandeling was heerlijk! Even lekker bij de Haven geweest, waren allemaal leuke oude ambachten aan de gang want het blijkt Nationale Zeesleepvaartdag te zijn vandaag

En het is raar joh... geen asbak op tafel, geen sigaretten naast me.. heel raar! Maar wel lekker!
Goedemiddag!
Goedemiddag Bankje! Zit je lekker in de paddestoel? En is je huis al klaar?
Een sportschool die op zaterdag en/of zondag dicht is, is niet echt handig Bi.

Veer gek he, dat zelfs dat went. Ik woonde eerst in een achterstandswijk waar altijd wel wat was. Ook dat werd gewoon.

Tenslotte, alles went behalve een vent

Vin en Bankje

Vakantie was heerlijk. Heel veel prachtige vissen en grote schildpadden gezien en zelfs een haai! Tot mijn grote verbazing was ik niet eens bang, zijn hem nog een tijdje gevolgd. Moet wel zeggen, was ik hem alleen tegengekomen had ik waarschijnlijk wel banger geweest.
Bijna klaar met alles. Ik heb vandaag vloerbedekking en gordijnen gekocht
Ieeeuwww Moos.. een haai?? Brrrr

Sportschool is wel open in het weekend, maar tot 14.00 uur en wij waren er om 14.30.

Bankje, lekker dat het bijna klaar is, dan kun je er weer lekker een thuis van maken!
En ik heb mijn koffer al uitgepakt en opgeruimd (geeft zichzelf een schouderklopje)

O ja, was natuurlijk weer iets vergeten....en niet zo handig.

Had geen bikini's bij me. Moest er een kopen op het resort. Nou daar kreeg ik mijn voorgevel (normale maat C 80) echt niet in. Heb de hele week als bovenstuk hemdjes gebruikt.
Je bikini vergeten Moos Dat is wat je bijna 24/7 aan hebt in E

Fijn dat je het weer zo heerlijk naar je zin hebt gehad
welkom thuis moos!
ik heb een mislukte poging tot dutje gedaan.

straks weer in de herkansing!
Lekker gewoonboulevard Bankje?

Bi, we zijn er vanochtend al geweest. Minivin kon een ballon oplaten en als hij dan wordt terug gestuurd en hij is niet aangekomen in de stad verderop maar nog wat verder dan krijgt ze een prijs. Waaide wel uit mijn verschoning daar.

Minivin had trouwens gewonnen toen we met de paaseieren speurtocht van de gym meededen. Wat was ze trots toen ze afgelopen woensdag haar prijs/cadeaus kreeg. De muts.

En vanaf volgende week donderdag gaan de zwemlessen beginnen. Hoop dat het redelijk snel zal gaan en niet dat ik 3 jaar daar moet gaan zitten. We mogen niet bij het zwemmen zijn maar moeten in het restaurant wachten. Lange leve het internet op de telefoon! Of anders neem ik mijn boek mee.....
de meeste haaien zijn redelijk onschuldig hoor

goed gedaan van jullie Bietje enne je maakt het ook makkelijker voor hem als jij helemaal stopt he en het is ook beter voor jou, dus 2 vliegen in 1 klap

Ik ben al een paar dagen een zieke zeehond na aan het doen met blaffen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oeoeoeo een lekker dutje....

Heb er ook nog voor het eerst in mijn leven mijn voeten laten doen.

Kwam een aardige berg eelt-rasp af (getver). Zien er nu zo tijdschrifterig uit mijn voeten. Kijk er steeds met plezier naar.
Roos was ook geen witte haai hoor. Een witpuntrog-haai of zoiets, van ca. 2 meter. Prachtig hoor.
Wat leuk voor MInivin! En ik ging tijdens de zwemlessen altijd even heerlijk een kwartiertje onder de zonnebank bij het zwembad

Roos, het is ook beter voor mij natuurlijk, alleen had ik me ingesteld op stoppen met hulp, vandaar mn afspraak bij de huisarts aanstaande vrijdag (om 08.10 op mn vrije dag!!!).

Ik heb er vandaag 4 in de tuin gerookt, het voordeel is dat ik dan langs de wasmachine kom dus mn was is ook al bijna weer helemaal gedaan

Bianco zegt dat ik best binnen mag roken van hem, maar:

A. verergert het meeroken zn COPD ook (las ik); en

B. dan is mn ultimatum van gisteravond niet meer geloofwaardig
Vin, zwemles.....pffff....heb er veel tijd doorgebracht en bij oudste zonder resultaat (chronische oorontsteking). Jongste heeft zijn diploma's op school gehaald.
Ja joh, pedicure is eigenlijk voor iedereen wel goed. Ik moet ook weer hoognodig.

Bikini vergeten!

Die andere is ook op zondag open Bi of deze nu ook tegenwoordig? Ik vond het altijd vervelend daar......
Zo groot Moos??!!

Roos, heb je een verkoudheid?
Bi ik vind het goed hoor dat je buiten rookt. Het scheelt al vast een hoop. Ik ga mijn uursregeling weer instellen, maar dat buiten roken is misschien ook wel een idee. Kijken of man er ook voor te porren is.
Deze is ook op zondag open, maar tot een uur of 1 geloof ik.
Ik zit nu aan een NIcotine zuigtablet want heb trek in een peuk maar geen zin om naar de tuin te lopen

Bianco vindt ze vreselijk smerig, ik vind hem - tot nu toe - nog naar pepermunt smaken
Graaf heeft ook nooit zijn diploma's gehaald, het was te zwaar met zijn astma. Maar ja, voor zijn werk moest hij toch dus via zijn werk heeft hij zijn diploma's alsnog gehaald.

Minivin vind het water/zwemmen helemaal geweldig. Tijdens vakanties zit ze hele dagen in het water. In het begin liep ze gewoon doodleuk het diepe in zonder bandjes. Dat doet ze nu niet meer, ze doet eerst haar bandjes om (lees: schreeuwt moord en brand dat ze NU haar bandjes moet hebben want ze moet NU het water in). Alleen in het diepe mag ze niet, alleen met ons maar ja, hebben wij ook niet heel de vakantie zin in natuurlijk.....
Ik krijg pijn in mn keel van nicotine kauwgom... en dus ook van zuigtabletten. Hij brandt in mn keel dus ik heb hem weer 'uitgedaan'
Begrijp ik Bi dat je geen zin hebt naar de tuin te lopen, als dat iedere keer een taak oplevert....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven