Huh?
zondag 29 mei 2011 om 22:30
Okay
* doet doekje voor de mond, trekt latex hanschoenen aan, en schuift badmutsen over de schoenen*
Dat is best naar zeg.... Veel sterkte!
* is weg hier*
* doet doekje voor de mond, trekt latex hanschoenen aan, en schuift badmutsen over de schoenen*
Dat is best naar zeg.... Veel sterkte!
* is weg hier*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 mei 2011 om 22:30
zondag 29 mei 2011 om 22:33
quote:vivabug1 schreef op 29 mei 2011 @ 22:30:
[...]
Eh, niet dus.
Geen idee wat er aan de hand is maar ik ben dus echt niet aan het dubbelen.
Oh nee?
Als ik de TO loep, en ik klik op 'toon reacties van..', dan staat ook de post van de 'andere' vivabug1, namelijk de 'sjit ik heb het ook', tussen de reacties van TO.
Fake!
[...]
Eh, niet dus.
Geen idee wat er aan de hand is maar ik ben dus echt niet aan het dubbelen.
Oh nee?
Als ik de TO loep, en ik klik op 'toon reacties van..', dan staat ook de post van de 'andere' vivabug1, namelijk de 'sjit ik heb het ook', tussen de reacties van TO.
Fake!
zondag 29 mei 2011 om 22:35
zondag 29 mei 2011 om 22:35
quote:biebaboe schreef op 29 mei 2011 @ 22:33:
[...]
Oh nee?
Fake!
Ja doos, dat zie ik ook wel. Helder licht dat je bent.
We zitten blijkbaar met meer dan 1 iemand op een vreemde nick.
[...]
Oh nee?
Fake!
Ja doos, dat zie ik ook wel. Helder licht dat je bent.
We zitten blijkbaar met meer dan 1 iemand op een vreemde nick.