Vreemde openingsposten.

31-05-2011 16:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou rare openingszinnen?

Ik heb bijv. wekenlang zien staan : Ben bang dat mijn vriend een zeewesp is, dacht wat is dat nou voor probleem?

Dan remspoor in onderbroek, hier open je toch geen topic over?

En vandaag zie ik staan: Kut op foto, zo formuleer je dat toch niet?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:Ik heb bijv. wekenlang zien staan : Ben bang dat mijn vriend een zeewesp is, dacht wat is dat nou voor probleem?dat is gewoon een kletsgroepje
En verder, dat soort topics trekken wel de aandacht.

De een is wat onsmakelijker dan de andere maar dan lees ik ze wel
Haha ja daar kwam ik later ook achter.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat een zeewesp is.
trouwjurk opblazen...in de 1e reactiepost inderdaad wat explosieven gezien...wist echt niet wat ik me erbij moest voorstellen...
Alle topics waar zo groot HELP!!! voor staat. Vind ik ook zo raar, maar trekt zeker de aandacht.
alles beter dan help! of vraag! als topic titel
Help ben ik zwanger??

Zie het nog steeds voorbij komen en dan denk ik: Hoe moeten wij nou weten of jij zwanger bent.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Daar is ook een langlopend topic over:

Klik
en zojuist is er weer een help topic geopend!
Of iets supervaags als 'wat moet ik doen'?

Ja, dat is de strekking van zo'n beetje elk topic. Hoe concreter hoe beter, is mijn mening.
de vliegenpakjes? ftw zijn vliegenpakjes?
Leuke reacties allemaal, idd sommigen trekken daardoor meer aandacht dan de standaard openinszinnen.

Ik zag al heel lang help ben bang dat mijn vriend een zeewesp is , ik dacht ook nog dat ze dat meende haha.
quote:neurogenesis schreef op 31 mei 2011 @ 16:28:

en zojuist is er weer een help topic geopend!Weer iemand die een enquete houdt....
Zonet kwam in nog schetenrelatie tegen.....
nieuwe vriend, geen sex, vroegtijdig klaarkomen...

hoe doe je dat vroeg ik me af...geen sex en toch vroegtijdig klaarkomen...moest echt ff het topic lezen om het te snappen...
quote:madamecannibale schreef op 31 mei 2011 @ 16:21:

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat een zeewesp is.Een zeer dodelijke kleine kwal. Gelukkig hebben wij die hier niet!
ach, al die zogenaamde "pakkende topictitels" zoals die Zeewespen denk ik alleen maar: jaaaa aandacht....
Nou ja zeg, de zeewespen is gewoon een kletsgroepje wat al bestaat? Hoeft dan toch niet pakkend te zijn voor iedereen, is gewoon een insiders grapje.
Je hoeft je niet direct beledigd te voelen als ik een topic titel irritant en stom vind hoor.
quote:Popje1975 schreef op 31 mei 2011 @ 16:55:

Je hoeft je niet direct beledigd te voelen als ik een topic titel irritant en stom vind hoor. Je wilde zeker alleen even aaandacht?
Nee hoor dan open ik wel een topic met een stomme titel.
quote:niccifrench schreef op 31 mei 2011 @ 16:13:

Wat vinden jullie nou rare openingszinnen?

Ik heb bijv. wekenlang zien staan : Ben bang dat mijn vriend een zeewesp is, dacht wat is dat nou voor probleem?

Dan remspoor in onderbroek, hier open je toch geen topic over?

En vandaag zie ik staan: Kut op foto, zo formuleer je dat toch niet?ik lees daar altijd " zeeprest "
Ik lees ook altijd iets van 'eetstokjes achter de deur', is iets van eetlijstjes, stok achter de deur
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven