...Bar Too Much 191...!!
maandag 30 mei 2011 om 23:30
woensdag 1 juni 2011 om 13:38
woensdag 1 juni 2011 om 16:07
13 weken! Dan ben je al bijna op de helft Superleuk joh.
Wanneer komen je ouders terug?
Ik ga zo samen met Muk de katjes ophalen dus zit nog even van m'n rust te genieten, maar ik ben er helemaal klaar voor! Korrels, eten, speeltjes alles is aanwezig
Kwam zelfs de oude krabpaal nog tegen op zolder dus nu hebben we er 2 Gauw de deur weer achter me dicht getrokken. Wat verzamelt een mens toch een hoop oude troep....
Als Jodochter het huis uitgaat ga ik echt ruimen!
Wanneer komen je ouders terug?
Ik ga zo samen met Muk de katjes ophalen dus zit nog even van m'n rust te genieten, maar ik ben er helemaal klaar voor! Korrels, eten, speeltjes alles is aanwezig
Kwam zelfs de oude krabpaal nog tegen op zolder dus nu hebben we er 2 Gauw de deur weer achter me dicht getrokken. Wat verzamelt een mens toch een hoop oude troep....
Als Jodochter het huis uitgaat ga ik echt ruimen!
vrijdag 3 juni 2011 om 22:43
Hallo Rouge, meis van harte gefeliciteerd, ik kan me voorstellen, dat het nu zoooooo lang duurt, voordat jij je ouders het blijde nieuws kan vertellen, terwijl je het liefste alles van de daken zou willen roepen van blijdschap........
Maar toch is die week zo voorbij hoor.
Vertel je het ons dan hoe je ouders reageren....leuk is zoiets toch..... ik word er helemaal blij van
Maar toch is die week zo voorbij hoor.
Vertel je het ons dan hoe je ouders reageren....leuk is zoiets toch..... ik word er helemaal blij van
zaterdag 4 juni 2011 om 00:05
Ik kan me heel goed voorstellen dat je staat te popelen om het aan je ouders te vertellen. Dan kan een week lang duren. Weet nog dat mijn moeder voordat ik wat zei, al wist dat ik zwanger was. Heel apart was dat.
Met de katjes gaat het uitstekend. Ze zijn zo vreselijk leuk. Dochter en ik zijn helemaal verliefd. Mag van Joman niet de hele dag over ze praten en dat is best moeilijk
Met de katjes gaat het uitstekend. Ze zijn zo vreselijk leuk. Dochter en ik zijn helemaal verliefd. Mag van Joman niet de hele dag over ze praten en dat is best moeilijk
zaterdag 4 juni 2011 om 08:40