...Bar Too Much 191...!!

11-05-2011 10:55 710 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wies, wat lief!

Jo, op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat mijn ouders ook al een vermoeden hebben. Geen idee waarom.

Mijn zusje heb ik het inmiddels wel verteld, zij 'wist' (voelde of zo) het ook al.

Fijn dat het goed gaat met de katjes.

Ik fietste gisteren nog langs je huis, ging naar Amsterdam. Op de terugweg wilde ik aanbellen, maar het was chaos op CS dus was pas na 20.00 op het station en had me toch een trek, dus ben snel naar de supermarkt en huis gefietst....
Hoi lieve allemaal

Ik ben even heul erg druk ... leuk en minder. Gisteren een heerlijk feestje voor Miniman gegeven. Sprinklers and pie. En toen de meeste gasten al naar huis waren een spetterend watergevecht met vriendin Pim. Ik ga haar missen!

Vanaf nu drie dagen heel druk met de laatste remigratielootjes en het organiseren van de ziekenhuisopname van De Zoon. Vanaf donderdag zit ik voor 1 of 2 weken in het ziekenhuis. Blègh! En het is nu juist zulk mooi weer van mij mag het weer gaan sneeuwen die weken Hoop dat we daar snel klaar zijn en dat we nog terugkomen in dit mooie huis.

Vandaag een rustig dagje. De Vader en De Zoon zijn de hele dag de hort op - met de Jieperdepiep een modderbad nemen en wat eten bij Hooters (daar hebben ze bunny's met tooters). Krijg je als er geen vrouw mee gaat. Daalt het niveau direct

Met de anderen ben ik naar de Mexicaan geweest. Erg gezellig, leuke gesprekken. De meiden willen als we terug zijn in Nederland een kamer gaan delen en hebben bedacht hoe ze die in gaan richten

Dus. Nou ja, ik ga maar eens op de bank hangen. Kunnen jullie weer verder slapen
Yette, zou zo wel naar je toe willen rennen, maar mijn uithoudingsvermogen wat betreft zwemmen is wart minder, die verrekte plomp is net te groot he? Anders kwam ik je lekker helpen en gezelschap houden...
Drukke tijden Yetteke

Hier gaat alles goed. Het leven voor jonge poezen is één groot feest. Slapen, eten, spelen, knuffelen, slapen, eten etc. Vervelen doen ze zich nooit want alles beweegt tot en met de letters op het beeldscherm

Morgen lunchen met een vriendinnetje in A. Overmorgen lunchen met Jooppie. Wat kan een mens het toch druk hebben
Goeiemorgen barrers....

Yetje meisje, ik hoop, dat jij en Zoon niet al te lang in het ziekenhuis moeten blijven en dat de onderzoeken snel zijn afgerond met (hoop, hoop, hoop) een positief resultaat.

Jootje, ik wens jou en Joopp heel veel eet-en winkelplezier.

Ik ga zo weer fanatiek te sporten, dag allemaaal.....
Mogge, koffie, regen

Forum lag er mooi een tijd uit of niet?

Wies, sport ze, Jooppie en Jo veel plezier vandaag!
Groeten aan Joopp, Jo!

Goede morgen! Vandaag heb ik hier mijn laatste keer kinderen halen en brengen. Morgen het ziekenhuis in. Ik ga Minimans graduation missen volgende week
Da's mooi kalote Yette!

Probeer een beetje te genieten van die laatste keer dan!
Echt kut, Yet

We gaan gewoon veel FaceBooken enzoot als je daar zit.

Sterkte En geef De Zoon ook een van me.
Bloem, hoe is het met jou? Ik mis je wel een beetje hier.
Nah, het ziekenhuis belde dat er nu geen bed is voor De Zoon. Maandag misschien.

Raar hoor. Vandaag dus afscheid genomen van sommige mensen, zie ik ze morgen en overmorgen toch nog
quote:Jonari schreef op 08 juni 2011 @ 19:46:

Bloem, hoe is het met jou? Ik mis je wel een beetje hier.

Sorry Jo, ben beetje veel op VP te vinden en anders heel druk met uitkering regelen, die nog niet loopt, waardoor ik achterstand heb met betalingen, dat weer recht proberen te breien en anders wel druk met dochter of zoontje en tussen neus en lippen door een huishouden voeren. En o ja, veel solliciteren tuulk.. Verder heb ik zeeën van tijd...

Maar mis jullie ook wel beetje veel.

Ergens in augustus maar eens zien dat we een mieterijtje houden of zo, als Yette er weer is?

Lijkt meheerlijk om jullie weer te zien en lekker met elkaar te beppen onder het genot van Mjito's en lekker eten!
Tssss, pagina 3!

Kan niet hoor! Pagina 2 is echt het uiterste!!!

Hoe is het met iedereen? Druk met het echte leven?
Ik zit bij Minimans zwemles. En m'n foon is bijna leeg
Hoei, Yette, da's niet handig, foon bijna leeg... niet meer frummeren dan!

Gaat zwemles wel goed dan?
Ha maisjes! Het is niet dat ik het echt druk heb, maar een dag is zomaar voorbij.

Vanavond de tuinhaard aangehad. Sterren geteld met Muk. We waren gauw klaar want we zagen er maar één haha. Poesjes liggen nu aan mn voeten en ik neem een biertje!

Meld me af voor een week. Joman en ik gaan er even vandoor en ik laat de laptop thuis (Joman neemt de iPad wel mee dus als de nood al te hoog wordt kan ik altijd nog even om een hoekje kijken)

Lator
Geniet ervan Jo!

Ik ga ook een weekje weg morgen. Of twee. Maar neem de laptop wel mee
Nou ja zeg. Het is hier in de Bar nog saaier dan in het ziekenhuis.
Zo, het was even zoeken, maar we zijn er dus nog
Yette, heel veel sterkte daar!

Jo, fijne vakantie!!

Ouders op de hoogte van zwangerschap. Ze vinden het heel erg leuk! Mijn moeder vroeg zich al af wat ze gedaan had, omdat ik zo kort af was aan de telefoon...
Wat lekker dat je het hebt verteld Rouge!

Mijn schoonvaders en moeder geloofden het eerst niet toen wij het vertelden
Ze hadden het nog niet verwacht, dachten dat het nog even zou duren, maar toen ik de foto van de echo liet zien.... Hun reactie was geweldig!
Oh wauw, je had bewijs

Ik had wel al een termijnecho gehad toen we het vertelden (ik bleek bijna 3 maanden zwanger) maar daar kreeg ik geen afdruk van. De familie ging gewoon door waar ze mee bezig waren. We moesten het een paar keer herhalen voor ze het geloofden.
Oh dat is wel erg!

Het was een afdruk van de termijnecho. Vriend en ik dachten dat ik ongeveer 9 weken was, maar dat was dus al 13 weken..

Ik zit inmiddels op 16 weken...

Hoe is het daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven