Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
dinsdag 7 juni 2011 om 09:22
dinsdag 7 juni 2011 om 10:28
woensdag 8 juni 2011 om 09:33
Goeiemorgen, je bent nu dus al aan het werk als ik het goed begrijp.
Ik vertrek ook zo.
Ik mag echt niet meer van mezelf op het werk forummen.
Ik lees soms nog wel even snel, maar ik heb mijn paswoord verwijdert en kan dus niet meer reageren.
Hier een redelijk temperatuurtje, maar niet bloedheet.
Vanavond weer sporten en daarna nog met een vriend harlopen. Kijken hoe dat gaat!
Met V alles goed, mijn lieve vent. Ik mis hem en wil snel weer heen. Begin juli hoop ik!
Ik vertrek ook zo.
Ik mag echt niet meer van mezelf op het werk forummen.
Ik lees soms nog wel even snel, maar ik heb mijn paswoord verwijdert en kan dus niet meer reageren.
Hier een redelijk temperatuurtje, maar niet bloedheet.
Vanavond weer sporten en daarna nog met een vriend harlopen. Kijken hoe dat gaat!
Met V alles goed, mijn lieve vent. Ik mis hem en wil snel weer heen. Begin juli hoop ik!
donderdag 9 juni 2011 om 08:20
Wow, vivagirl hardlopen. Ik word al moe als ik er aan denk!
Goed van je!
Vlieg je begin juli dan met Wizzair? Direkt uit Londen? Ga zo meteen nog de tuin in, het een en ander omplanten. Nu is de aarde niet zo hard meer, na al de regen. Verder ga ik niet veel doen vandaag.. oja Fortbildung vanmiddag, daar ga ik wel heen. Een goeie indruk maken...
Goed van je!
Vlieg je begin juli dan met Wizzair? Direkt uit Londen? Ga zo meteen nog de tuin in, het een en ander omplanten. Nu is de aarde niet zo hard meer, na al de regen. Verder ga ik niet veel doen vandaag.. oja Fortbildung vanmiddag, daar ga ik wel heen. Een goeie indruk maken...
donderdag 9 juni 2011 om 08:35
vrijdag 10 juni 2011 om 09:31
Het ging over voeding. Ben trouwens niet meer geweest. Heb zwarte aalbessen geplukt en in de vriezer gedaan. Ik dacht: ik ga liever lekker naar buiten. Volgende week donderdag ga ik dan wel weer. Het is geen must, dus maak ik me daar niet druk om.
We gaan volgende week vrijdag naar de zeeuwse kust. Jippiejajee. Ik kreeg gisteren een mailtje dat we al vrijdag in de vakantiewoning kunnen ipv zaterdag zoals eigenlijk gepland.. Da's natuurlijk wel een meevallertje, kost nix extra. Ik ken de eigenaars van deze woning via via misschien vandaar.
We gaan volgende week vrijdag naar de zeeuwse kust. Jippiejajee. Ik kreeg gisteren een mailtje dat we al vrijdag in de vakantiewoning kunnen ipv zaterdag zoals eigenlijk gepland.. Da's natuurlijk wel een meevallertje, kost nix extra. Ik ken de eigenaars van deze woning via via misschien vandaar.
vrijdag 10 juni 2011 om 21:40
Volgende week naar Nederland dus.
Leuk!
Mijn ouders zitten dan in Duitsland, toevallig.
Wat ga je allemaal eten als je in Nederland bent?
Ik heb weer geboekt voor Macedonie, ik ga 6 juli heen!!!!!!!!!!
Kan niet wachten. Weer lekker samen zijn met V!
Ik belde hem gisteren op, om te vragen of die datum hem uit kwam. En hij reageert zo heel droog: 'Kun je niet eerder?'
Het duurde hem nog te lang, ha ha.
Maar eerder lukt niet. Maar dit is ook goed.
Nog 26 nachtjes! Help je mee aftellen?
Leuk!
Mijn ouders zitten dan in Duitsland, toevallig.
Wat ga je allemaal eten als je in Nederland bent?
Ik heb weer geboekt voor Macedonie, ik ga 6 juli heen!!!!!!!!!!
Kan niet wachten. Weer lekker samen zijn met V!
Ik belde hem gisteren op, om te vragen of die datum hem uit kwam. En hij reageert zo heel droog: 'Kun je niet eerder?'
Het duurde hem nog te lang, ha ha.
Maar eerder lukt niet. Maar dit is ook goed.
Nog 26 nachtjes! Help je mee aftellen?
maandag 13 juni 2011 om 09:23
dinsdag 14 juni 2011 om 14:42
Vanuit een ander topic kreeg ik van jullie (vivagirl & heidelberg) macedonie / montenegro aangeraden als vakantiebestemming.
Begin er nu toch sterk aan te denken. Is het eventueel te combineren? Mijn vriend wil graag met de auto op vakantie, is dat te doen of is het daar te ver voor? Wellicht kunnen we op de helft ergens overnachten.
Heeft montenegro mooi strand en warm genoeg? In de meren in macedonie kan je ook zwemmen?
Begin er nu toch sterk aan te denken. Is het eventueel te combineren? Mijn vriend wil graag met de auto op vakantie, is dat te doen of is het daar te ver voor? Wellicht kunnen we op de helft ergens overnachten.
Heeft montenegro mooi strand en warm genoeg? In de meren in macedonie kan je ook zwemmen?
woensdag 15 juni 2011 om 07:37
Goeiemorgen.
Ik ben nog nooit met de auto die kant op gegaan, maar ik denk dat het wel te doen is. Wel in 2 dagen, met een overnachting ergens.
Beide landen kun je combineren, rij je wel door Albanie of Kosovo.
Montengro is ook geweldig mooi. Leuke badplaatsen, leuke kleine dorpjes en prachtige binnenlanden.
En het water is zeker warm genoeg om in te zwemmen.
Ik ben nog nooit met de auto die kant op gegaan, maar ik denk dat het wel te doen is. Wel in 2 dagen, met een overnachting ergens.
Beide landen kun je combineren, rij je wel door Albanie of Kosovo.
Montengro is ook geweldig mooi. Leuke badplaatsen, leuke kleine dorpjes en prachtige binnenlanden.
En het water is zeker warm genoeg om in te zwemmen.
woensdag 15 juni 2011 om 19:25
Het "probleem" is een beetje dat we deze zomer ook al van vrijdag tot zondag een citytrip met vliegtuig gaan maken dus we willen de zomervakantie het liefst met de auto doen ivm kosten. Hoeveel zou een ticket kosten, bij cheaptickets kom ik er niet helemaal aan uit. Door bosnie rijden wellicht ook niet totaal veilig.
mijn vriend heeft een huidaandoening en zou daarom graag naar een plaats aan zee gaan (zout water) vandaar dat ik dan voor montenegro zou kiezen. Het water in macedonie is vast zoet water. Al had ik macedonie ook graag gezien, misschien kunnen we de twee combineren en dan inderdaad een tussenstop maken op de heenreis.
Hoop dat ik vriend over kan halen
mijn vriend heeft een huidaandoening en zou daarom graag naar een plaats aan zee gaan (zout water) vandaar dat ik dan voor montenegro zou kiezen. Het water in macedonie is vast zoet water. Al had ik macedonie ook graag gezien, misschien kunnen we de twee combineren en dan inderdaad een tussenstop maken op de heenreis.
Hoop dat ik vriend over kan halen
woensdag 15 juni 2011 om 19:46