Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
donderdag 9 juni 2011 om 23:37
Neferisis, omdat ik lang ben zie je het niet zo. De weegschaal zegt altijd de waarheid. Nee, zoveel kg ben ik na de meeting niet erbij komen. Gelukkig.
Doet pmk er iets aan als je aangeeft dat je aan pc doet, wist ik niet.
Poezels, bedoel je het gewicht van mij?
Mijn armbanden van ieder een kilo zijn binnen, morgen snel kopen. Het zijn gewichten, geen goud!
Doet pmk er iets aan als je aangeeft dat je aan pc doet, wist ik niet.
Poezels, bedoel je het gewicht van mij?
Mijn armbanden van ieder een kilo zijn binnen, morgen snel kopen. Het zijn gewichten, geen goud!
donderdag 9 juni 2011 om 23:43
donderdag 9 juni 2011 om 23:44
Ik ga de PMK bestelling eens netjes sorteren en dan meteen gebruiken voor drie kaarten: een teckel naar Rusland, de lokale kerk naar Noorwegen en een tulp naar Portugal.
De tulp gaat in een envelop, de Portugese spaart namelijk ook servetten en daar heb ik nog een heleboel verschillende van in de kast liggen.
Ik ga er eens lekker voor zitten, ik heb nog twee uur te gaan.
De tulp gaat in een envelop, de Portugese spaart namelijk ook servetten en daar heb ik nog een heleboel verschillende van in de kast liggen.
Ik ga er eens lekker voor zitten, ik heb nog twee uur te gaan.
donderdag 9 juni 2011 om 23:47
quote:poezels schreef op 09 juni 2011 @ 23:43:
[...]
Nee ik bedoelde dit!
Armbanden van een kilo, zo he! Worden je armen daar niet heel erg vermoeid van?tijdens een paar zumba-dansen om, schijn je goede armspieren van. Vooral de bovenarmen en met afvallen hoort een goed figuur krijgen ook van. Vermoeiend en sport gaan samen .
[...]
Nee ik bedoelde dit!
Armbanden van een kilo, zo he! Worden je armen daar niet heel erg vermoeid van?tijdens een paar zumba-dansen om, schijn je goede armspieren van. Vooral de bovenarmen en met afvallen hoort een goed figuur krijgen ook van. Vermoeiend en sport gaan samen .
vrijdag 10 juni 2011 om 09:38
vrijdag 10 juni 2011 om 14:17
Neferisis, leuk... 4 kaarten in de brievenbus!
Noa, bedankt! Leuk dat je er weer bent! Jammer dat dat winkeltje weg gaat, ik mag ook graag even snuffelen tussen kaarten.
Kozoo, leuk dat je binnenkort weer een afspraakje hebt met je date.
Chrisy, balen van je hooikoorts. Ik heb er ook last van dus ik weet precies hoe lamlendig je je voelt. Sterkte.
Tine, spannend dat je een datum hebt!
Steph, ik kreeg dat hier ooit als tip dat je bij PMK aan moet geven dat je aan PC doet zodat je veel verschillende zegels krijgt. En sinds ik dat doe krijg ik inderdaad allemaal verschillende soorten!
Hier ook een druk weekend voor de boeg. Morgen werken + feestje met etentje, zondag werken + visite, maandag familiedag! Nu nog hopen op mooi weer. Ik wacht nog steeds op kaartjes in mijn brievenbus, heb er nog 6 'tegoed'. En heb er 18 onderweg...
Noa, bedankt! Leuk dat je er weer bent! Jammer dat dat winkeltje weg gaat, ik mag ook graag even snuffelen tussen kaarten.
Kozoo, leuk dat je binnenkort weer een afspraakje hebt met je date.
Chrisy, balen van je hooikoorts. Ik heb er ook last van dus ik weet precies hoe lamlendig je je voelt. Sterkte.
Tine, spannend dat je een datum hebt!
Steph, ik kreeg dat hier ooit als tip dat je bij PMK aan moet geven dat je aan PC doet zodat je veel verschillende zegels krijgt. En sinds ik dat doe krijg ik inderdaad allemaal verschillende soorten!
Hier ook een druk weekend voor de boeg. Morgen werken + feestje met etentje, zondag werken + visite, maandag familiedag! Nu nog hopen op mooi weer. Ik wacht nog steeds op kaartjes in mijn brievenbus, heb er nog 6 'tegoed'. En heb er 18 onderweg...
vrijdag 10 juni 2011 om 14:49
Yes, ik heb mijn 500-ste hurray binnen en mag nu ook 18 kaarten onderweg hebben! Net een waanzinnig mooie kaart uit Parijs ontvangen, dubbel blij!
@Tine > oef, de datum staat, spannend! Moet je daarna ook nog een speciaal dieet volgen?
@Juuf > ik wist niet dat jij ook al zo lang aan postcrossing meedeed. Ik heb nog 26 kaarten 'tegoed', laat maar komen.
Jij hebt een druk weekend voor de boeg, gelukkig ook een hoop gezelligheid. De balans tussen werk en ontspanning goed blijven verdelen!
Straks maar eens twee keer op de knop drukken, eerst mijn bureau leeg zien te krijgen voor het weekeinde.
@Tine > oef, de datum staat, spannend! Moet je daarna ook nog een speciaal dieet volgen?
@Juuf > ik wist niet dat jij ook al zo lang aan postcrossing meedeed. Ik heb nog 26 kaarten 'tegoed', laat maar komen.
Jij hebt een druk weekend voor de boeg, gelukkig ook een hoop gezelligheid. De balans tussen werk en ontspanning goed blijven verdelen!
Straks maar eens twee keer op de knop drukken, eerst mijn bureau leeg zien te krijgen voor het weekeinde.
vrijdag 10 juni 2011 om 18:38
500!!!!
Gefeliciteerd Neferisis!!!!
Op naar de 1000 zullen we maar zeggen, maar op jou tempo komt dat wel goed.
Tine, ga de 23-ste zeker even extra aan je denken hoor.
Vind je zo stoer.
Hier vandaag 1 kaart uit de Oekraine in de bus.
En 3 hurrays in de mailbox.
Dat word weer lekker schrijven de komende dagen.
Gefeliciteerd Neferisis!!!!
Op naar de 1000 zullen we maar zeggen, maar op jou tempo komt dat wel goed.
Tine, ga de 23-ste zeker even extra aan je denken hoor.
Vind je zo stoer.
Hier vandaag 1 kaart uit de Oekraine in de bus.
En 3 hurrays in de mailbox.
Dat word weer lekker schrijven de komende dagen.
vrijdag 10 juni 2011 om 22:33
Geen hurrays of kaarten in de bus. Helaas!
Ik heb wel een kapotte auto. De schokbreker lekt, koppeling is aan gort, remklauw stoek, handrem doet het niet en hij maakt funky geluiden maar als je de koppeling stukje omhoog duwt weer niet
En morgen naar Brabant rijden. wordt een enerverend tripje! Volgende week mag ik dus weer vieze vetvingers krijgen, maar het moet dus wel ff.
Ik wens jullie allemaal iig een heel fijn weekend!!
Ik heb wel een kapotte auto. De schokbreker lekt, koppeling is aan gort, remklauw stoek, handrem doet het niet en hij maakt funky geluiden maar als je de koppeling stukje omhoog duwt weer niet
En morgen naar Brabant rijden. wordt een enerverend tripje! Volgende week mag ik dus weer vieze vetvingers krijgen, maar het moet dus wel ff.
Ik wens jullie allemaal iig een heel fijn weekend!!
vrijdag 10 juni 2011 om 22:52
vrijdag 10 juni 2011 om 23:35
quote:poezels schreef op 10 juni 2011 @ 23:04:
Ik hoor net dat het een plaatje van een kinderprogramma van vroegah is. Zit dan vast iets meer verhaal achter
Maar ik heb het dus nooit gezien, vandaar dat ik t niet snap.
Steph & neferisis feli!! Wat een kaarten! Dat is van Der zendung mit der Maus. Die muis vond ik niets, de mol wat mijn favoriet.
Ik hoor net dat het een plaatje van een kinderprogramma van vroegah is. Zit dan vast iets meer verhaal achter
Maar ik heb het dus nooit gezien, vandaar dat ik t niet snap.
Steph & neferisis feli!! Wat een kaarten! Dat is van Der zendung mit der Maus. Die muis vond ik niets, de mol wat mijn favoriet.
zaterdag 11 juni 2011 om 00:44
@Ligaa > super leuke kaart. Ik kan me die mol helemaal niet herinneren van de televisie en ik ben toch echt van vroeger. Het enige Tsjechische programma dat ik ken is "buurman & buurman", heel geestig.
@Poezels > die funky auto gaat voor onverwachte onkosten zorgen. Ga je met dat rammelende geval naar Brabant rijden? Ik zal even naar je zwaaien.
Volgens mij ligt die egel met zijn oor aan de grond te luisteren of hij de mol kan horen. De egel wil geen ongenode gasten die zijn aardbeien inpikken, maar het molletje is sneller dan hij denkt.
@Steph > wow, 700 stuks en je hebt ze echt allemaal in mappen opgeborgen?
@Poezels > die funky auto gaat voor onverwachte onkosten zorgen. Ga je met dat rammelende geval naar Brabant rijden? Ik zal even naar je zwaaien.
Volgens mij ligt die egel met zijn oor aan de grond te luisteren of hij de mol kan horen. De egel wil geen ongenode gasten die zijn aardbeien inpikken, maar het molletje is sneller dan hij denkt.
@Steph > wow, 700 stuks en je hebt ze echt allemaal in mappen opgeborgen?