Goed doel kinderspullen

14-06-2011 21:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel kinderspullen: wandelwagen, maxicosi, kinderstoel voor in de auto, speelgoed, loopfietsje etc. Allemaal nieuw gekocht. Ik wil graag dat het goed terecht komt, ipv dat ik het op marktplaats verkoop.

Wie weet een goed doel in de provincie Groningen?
....
bedankt voor je tip, ik heb tienermoeders al gemaild en ga ook even op zoek naar de voedselbank. Het zou mooi zijn als het goed terecht komt!
Consultatiebureau bellen en vragen of zij een bestemming weten. Dan zou jij het bij het cb kunnen langsbrengen en zij het kunnen uitlenen bijv.

Het cb hier is een net een uitleen begonnen.
Ik weet wel iets maar dat is in Breda. Ik geef daar al mijn spullen aan, soort instelling waar jonge meiden (zwanger en/of met kinderen)die niet naar huis kunnen worden opgevangen.

Kom je wel eens in Breda? Een vriendin van mij werkt er en is altijd oprecht superblij ermee.
hoi choca,

Helaas bijna nooit in Breda. Maar zoiets zal er ook vast in Groningen zijn denk ik. Het zou fijn zijn een goed adres te zijn, we hebben het goed en het zijn mooie spullen.
@ choca, kun je me de naam van die instelling geven? Ik woon redelijk in de buurt van Breda en heb ook nog wat spullen die ik graag een nuttige bestemming zou geven.
Choca kan je misschien een adres geven van die instelling in Breda? Mijn vriend gaat af en toe die kant op voor zijn werk en die kan best wat afleveren,
Volgens mij zijn er hier op het forum zat dames die het ook goed kunnen gebruiken, ik heb wel eens topics voorbij zien komen, waar de tranen me van in de ogen schoten.
Fijn Christina!

Zou je me willen mailen op vivachoca@gmail.com ivm herkenbaarheid?

Binnenkort komt ze bij mij weer een hele lading ophalen...
Ook voor vievaavee uiteraard! Ik mag het niet zelf afgeven daar (ivm bewaking etc) dus breng het altijd naar die vriendin of zij komt het halen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven