Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
donderdag 16 juni 2011 om 23:58
JJ, als het goed is heb je nu alles achter de rug. Opgelucht?
Noa, ik ben ook nog nooit zo aan vakantie toe geweest als nu.
Capt_O, geduld krijg je vanzelf door aan postcrossing te doen.
Neferisis, bedankt voor de felicitatie. Vroeg jij nou laatst welke winkel dat was met die kaartenwand? Had ik nog niet op gereageerd of wel? Dat is Brassa in Arnhem.
Ligaa, wat een weer he vandaag. Ik dacht vanochtend lekker even een luchtje te scheppen met m'n groep van 32 kleuters, dat ging niet door. We hadden net alle spullen buiten toen de stortbuien begonnen, zo uit het niets... jeetje was was ik nat. En krijg dan maar eens snel iedereen naar binnen, sommigen vonden het maar al te leuk om door de regen te rennen.
Ik had een lekkere sate-hawaii schotel afgehaald bij de bistro samen met m'n moeder. Verwenmomentje!
Zenga welkom terug.
Beachlover, leuk om je hier weer te zien!
Poezels, rustig aan doen! Wel veel vitamientjes nemen he...
Vandaag geen kaarten ontvangen, wel 2 hurray's. Gaat goehoed! Slaap lekker allemaal. Morgen de grote dag, dan mag ik mijn diploma's in ontvangst nemen en zeg ik ADIOS tegen die $%#&-school!
Noa, ik ben ook nog nooit zo aan vakantie toe geweest als nu.
Capt_O, geduld krijg je vanzelf door aan postcrossing te doen.
Neferisis, bedankt voor de felicitatie. Vroeg jij nou laatst welke winkel dat was met die kaartenwand? Had ik nog niet op gereageerd of wel? Dat is Brassa in Arnhem.
Ligaa, wat een weer he vandaag. Ik dacht vanochtend lekker even een luchtje te scheppen met m'n groep van 32 kleuters, dat ging niet door. We hadden net alle spullen buiten toen de stortbuien begonnen, zo uit het niets... jeetje was was ik nat. En krijg dan maar eens snel iedereen naar binnen, sommigen vonden het maar al te leuk om door de regen te rennen.
Ik had een lekkere sate-hawaii schotel afgehaald bij de bistro samen met m'n moeder. Verwenmomentje!
Zenga welkom terug.
Beachlover, leuk om je hier weer te zien!
Poezels, rustig aan doen! Wel veel vitamientjes nemen he...
Vandaag geen kaarten ontvangen, wel 2 hurray's. Gaat goehoed! Slaap lekker allemaal. Morgen de grote dag, dan mag ik mijn diploma's in ontvangst nemen en zeg ik ADIOS tegen die $%#&-school!
vrijdag 17 juni 2011 om 00:09
vrijdag 17 juni 2011 om 10:21
De postvrouw bracht mij gisteren naast vier officials ook nog een heel dik pakket. Een Duitse postcrosser had mij benaderd met de vraag of ik geïnteresseerd was in de nalatenschap van haar opa. Hij had namelijk jarenlang historische kaarten over Egypte verzameld. Zo'n aanbod laat je natuurlijk niet liggen! Rond de 100 stuks, de een nog mooier dan de ander. Als bonus ook nog 40 kaarten met onderwerpen uit de Griekse oudheid. G e w e l d i g ! Er ligt hier een gigantische envelop klaar met allerlei van haar favorieten om terug te sturen.
@Ligaa > je voelt je al niet lekker en dan ook nog last hebben van je uiterlijk... Niet echt bevorderlijk voor het herstel. Ben je inmiddels gestopt met die dik makende medicijnen?
@Anita > bezig bijtje! Zijn de kostuums voor de eindmusical van school?
@Zenga > welkom (terug)! Hoeveel kaarten mag jij onderweg hebben?
@Poezels > weer helemaal boven Jan na een nachtje slapen?
@Beachlover > heb je al op de knop gedrukt?
@Juuf > ik wens je een super feestelijke dag, geef jezelf maar een schouderklopje. Op naar het echte leven!
@Noa > nieuwe landen, altijd leuk. Ook nog interessante profielen?
Hier liggen twee kaarten gereed om te posten: een retro naar Letland en een Flow naar DL.
@Ligaa > je voelt je al niet lekker en dan ook nog last hebben van je uiterlijk... Niet echt bevorderlijk voor het herstel. Ben je inmiddels gestopt met die dik makende medicijnen?
@Anita > bezig bijtje! Zijn de kostuums voor de eindmusical van school?
@Zenga > welkom (terug)! Hoeveel kaarten mag jij onderweg hebben?
@Poezels > weer helemaal boven Jan na een nachtje slapen?
@Beachlover > heb je al op de knop gedrukt?
@Juuf > ik wens je een super feestelijke dag, geef jezelf maar een schouderklopje. Op naar het echte leven!
@Noa > nieuwe landen, altijd leuk. Ook nog interessante profielen?
Hier liggen twee kaarten gereed om te posten: een retro naar Letland en een Flow naar DL.
vrijdag 17 juni 2011 om 10:39
@ Zenga: Wat leuk jou hier weer te zien!!!!! Ik moest even de link leggen maar wist het meteen. Echt heel leuk!! Hoe gaat het met je? Lang geleden. Ik hoop dat je weer veel plezier beleeft met postcrossen en dat je hier lekker komt meeschrijven, gezellig.
@ JJ: vertel vertel hoe is het gegaan, goedgekeurd en geslaagd?
@beachlover: leuk je hier weer te zien!
@Ligaa: balen van die stomme $3**((&%% medicijnen! Maar hou het trotse gevoel vast van die 10 kilo. Echt een prestatie. En for what its worth: Kozoo is heel trots op jou!
@Juuf: Vandaag is DE dag?? Wauww... supergoed!
@Neferisis: jemig, dat is nog eens een mooi kado!! Bijzonder.
Hier geen kaartjes gekregen of verstuurd. Al heb ik gister niet in de brievenbus gekeken, dus je weet maar nooit wat daar in ligt.. Ga straks denk ik nog even wat aanvragen, wel weer even zin in.
@ JJ: vertel vertel hoe is het gegaan, goedgekeurd en geslaagd?
@beachlover: leuk je hier weer te zien!
@Ligaa: balen van die stomme $3**((&%% medicijnen! Maar hou het trotse gevoel vast van die 10 kilo. Echt een prestatie. En for what its worth: Kozoo is heel trots op jou!
@Juuf: Vandaag is DE dag?? Wauww... supergoed!
@Neferisis: jemig, dat is nog eens een mooi kado!! Bijzonder.
Hier geen kaartjes gekregen of verstuurd. Al heb ik gister niet in de brievenbus gekeken, dus je weet maar nooit wat daar in ligt.. Ga straks denk ik nog even wat aanvragen, wel weer even zin in.
vrijdag 17 juni 2011 om 12:30
Hi Zenga en Beachlover, en iedereen natuurlijk!
Knuffels voor iedereen hier!
Ik heb ondertussen weer 1 kaartje ontvangen, uit Nederland deze keer! Kreeg van haar ook weer de tip om postzegelsmetkorting te bestellen, maar goed.. die heb ik dus al.
Verder ben ik benieuwd of er vandaag weer wat kaartjes of hurrays binnenkomen.
Knuffels voor iedereen hier!
Ik heb ondertussen weer 1 kaartje ontvangen, uit Nederland deze keer! Kreeg van haar ook weer de tip om postzegelsmetkorting te bestellen, maar goed.. die heb ik dus al.
Verder ben ik benieuwd of er vandaag weer wat kaartjes of hurrays binnenkomen.
vrijdag 17 juni 2011 om 14:11
Dag PC-ers, ik val even met een harde klap met de deur in huis (heb een hele tijd niet meer geschreven) en wellicht ben ik ernstig mosterd maar de Inge Löök kaarten met de Grannies zijn in Nederland te koop. Bij de Finse winkel in Bergen kun je ze bestellen. Ik heb 2 setjes gekocht en ben er zo blij mee!
vrijdag 17 juni 2011 om 18:23
quote:kaatje_85 schreef op 17 juni 2011 @ 13:26:
Jaaaa mijn kaartje was aangekomen, ze vond hem leuk
Alleen heb ik niet durven vragen of ze ook diegene van het Vivaforum is die ik denk dat het was Als je haar gebruikersnaam weet kunnen wij je mysterie helpen oplossen of je kan een berichtje sturen dat je op het vivapc topic schrijft en of je haar daar van kent..
Jaaaa mijn kaartje was aangekomen, ze vond hem leuk
Alleen heb ik niet durven vragen of ze ook diegene van het Vivaforum is die ik denk dat het was Als je haar gebruikersnaam weet kunnen wij je mysterie helpen oplossen of je kan een berichtje sturen dat je op het vivapc topic schrijft en of je haar daar van kent..
vrijdag 17 juni 2011 om 19:05
Juuf, geweldig dat je je diploma binnen hebt.
Van Harte Gefeliciteerd!!!!!
Neferisis, dat is nogeens geweldig!!!
Zulke aanbiedingen zijn wel de kers op de taart he.
De kostuums zijn voor de musical van groep 8, die is aanstaande woensdag.
En alles was nu goed en pastte.
Nu kan ik me weer verder storten op de laatste dingen voor de verloting voor het eindfeest.
Heerlijk om te doen.
1000 enveloppen dichtplakken en prijsjes leuk verpakken.
Zenga, welkom!!
Ligaa, hopelijk voel je je vandaag wat beter.
Hier vandaag 1 kaartje uit het hoge noorden in de brievenbus voor mij.
Leuk met klompen op.
Verder geen hurrays.
Van Harte Gefeliciteerd!!!!!
Neferisis, dat is nogeens geweldig!!!
Zulke aanbiedingen zijn wel de kers op de taart he.
De kostuums zijn voor de musical van groep 8, die is aanstaande woensdag.
En alles was nu goed en pastte.
Nu kan ik me weer verder storten op de laatste dingen voor de verloting voor het eindfeest.
Heerlijk om te doen.
1000 enveloppen dichtplakken en prijsjes leuk verpakken.
Zenga, welkom!!
Ligaa, hopelijk voel je je vandaag wat beter.
Hier vandaag 1 kaartje uit het hoge noorden in de brievenbus voor mij.
Leuk met klompen op.
Verder geen hurrays.
vrijdag 17 juni 2011 om 21:19
Uit Finland ontving ik vandaag een grappig kaartje.
@Kozoo > nog een blik in de bus geworpen?
@Kaatje > jouw kaart is inderdaad bij een medeforumster terecht gekomen, maar ik was het niet.
@Leoloco > ook voor jou
@Anita > welke musical staat er op het programma?
Voor het dichtplakken van al die enveloppen gebruik je toch wel een PMK spons?
Inmiddels weer twee kaarten uitgezocht: een retro ad voor een Fin en een ijsbeertje voor een Russin.
@Kozoo > nog een blik in de bus geworpen?
@Kaatje > jouw kaart is inderdaad bij een medeforumster terecht gekomen, maar ik was het niet.
@Leoloco > ook voor jou
@Anita > welke musical staat er op het programma?
Voor het dichtplakken van al die enveloppen gebruik je toch wel een PMK spons?
Inmiddels weer twee kaarten uitgezocht: een retro ad voor een Fin en een ijsbeertje voor een Russin.
vrijdag 17 juni 2011 om 21:50
quote:neferisis schreef op 17 juni 2011 @ 21:26:
@Dammes > die Inge L. Kaarten zijn reuze geestig, maar niet goedkoop. Ik wilde eerst nog vragen hoe dat Finse winkeltje heette, maar dat bleek nogal vanzelfsprekend.
Hi, hi. ik durfde de link niet zo goed te plakken wegens reclame maar je hebt het gevonden. Het zijn inderdaad geen goedkope kaarten, ik kom omgerekend op ¤ 1,78 per kaart maar ik verstuur ze alleen aan speciale mensen, bij speciale gelegenheden. En ik heb ze ook voor mezelf gekocht
Leuk om weer even bij te lezen hoe het met iedereen gaat.
@Dammes > die Inge L. Kaarten zijn reuze geestig, maar niet goedkoop. Ik wilde eerst nog vragen hoe dat Finse winkeltje heette, maar dat bleek nogal vanzelfsprekend.
Hi, hi. ik durfde de link niet zo goed te plakken wegens reclame maar je hebt het gevonden. Het zijn inderdaad geen goedkope kaarten, ik kom omgerekend op ¤ 1,78 per kaart maar ik verstuur ze alleen aan speciale mensen, bij speciale gelegenheden. En ik heb ze ook voor mezelf gekocht
Leuk om weer even bij te lezen hoe het met iedereen gaat.
vrijdag 17 juni 2011 om 22:24
vrijdag 17 juni 2011 om 22:42
Ik kreeg net een hurray uit Belgie van een PC-ster die een kaart van mij bij een (postcrossing) vriendin van haar had zien hangen. Klein wereldje!
Over een klein wereldje gesproken: ik druk op de knop en wier adres zie ik verschijnen... Een medeforumster, die net een kaart van een andere medeforumster heeft ontvangen!
@Anita > ik kan je de vakantiehuizen/parken in mijn woonplaats aanraden! Je zit dan heel centraal in het bos tussen allerlei attracties in de regio.
Mijn woonplaats is reuze gezellig en er is een prachtig natuurbad, erg geschikt voor kleine kinderen. Tevens is er, naast een AKO en een Bruna, een waanzinnig mooie boekhandel met een uitgebreide kinderafdeling en prachtige kaarten.
@Noa-lynn > als je nou volgende week op mijn profiel kijkt dan kom je via via wel achter het mysterie.
Over een klein wereldje gesproken: ik druk op de knop en wier adres zie ik verschijnen... Een medeforumster, die net een kaart van een andere medeforumster heeft ontvangen!
@Anita > ik kan je de vakantiehuizen/parken in mijn woonplaats aanraden! Je zit dan heel centraal in het bos tussen allerlei attracties in de regio.
Mijn woonplaats is reuze gezellig en er is een prachtig natuurbad, erg geschikt voor kleine kinderen. Tevens is er, naast een AKO en een Bruna, een waanzinnig mooie boekhandel met een uitgebreide kinderafdeling en prachtige kaarten.
@Noa-lynn > als je nou volgende week op mijn profiel kijkt dan kom je via via wel achter het mysterie.
zaterdag 18 juni 2011 om 00:06
Wat een berichtjes weer!
Hier geen PC nieuws, overweeg inmiddels een tweede account
Wel kaartjes uitgezocht en geschreven voor twee jarige medewerkers en een verhuizende. Schrijf ik toch nog iets
Gezondheid mwah-mwah. Ik heb last van ontpillen
Dit weekend naar verjaardag van een vriendinnetje in Wageningen (km vreter ) en zondag naar de ouders voor vaderdag.
Auto gaat steeds verder achteruit, maar niet echt tijd om hem te maken. Zullen zien hoe lang hij het nog vol houdt!
Hier geen PC nieuws, overweeg inmiddels een tweede account
Wel kaartjes uitgezocht en geschreven voor twee jarige medewerkers en een verhuizende. Schrijf ik toch nog iets
Gezondheid mwah-mwah. Ik heb last van ontpillen
Dit weekend naar verjaardag van een vriendinnetje in Wageningen (km vreter ) en zondag naar de ouders voor vaderdag.
Auto gaat steeds verder achteruit, maar niet echt tijd om hem te maken. Zullen zien hoe lang hij het nog vol houdt!
zaterdag 18 juni 2011 om 08:44
Neferisis, dan ga ik eens google raadplegen over die parken.
Attrakties voor de kindjes, de bossen om lekker een rondje te rennen voor de man des huizes en kaartenwinkeltjes voor mij, beter zou niet kunnen he.
Je hoort er wel van wat of het nog gaat worden.
Welkom drakenvrouw, van waar heb je je eerste kaartje ontvangen??
Poezels, zul je oppassen.
Als mijn auto maar een beetje piept of kraakt rij ik al richting garage, hou daar niet zie van.
Maar fijn weekend hoor!
Hier even de mail bekeken, maar helaas nog niks postcrossingwaardig.
Attrakties voor de kindjes, de bossen om lekker een rondje te rennen voor de man des huizes en kaartenwinkeltjes voor mij, beter zou niet kunnen he.
Je hoort er wel van wat of het nog gaat worden.
Welkom drakenvrouw, van waar heb je je eerste kaartje ontvangen??
Poezels, zul je oppassen.
Als mijn auto maar een beetje piept of kraakt rij ik al richting garage, hou daar niet zie van.
Maar fijn weekend hoor!
Hier even de mail bekeken, maar helaas nog niks postcrossingwaardig.
zaterdag 18 juni 2011 om 09:59
quote:poezels schreef op 18 juni 2011 @ 00:06:
Hier geen PC nieuws, overweeg inmiddels een tweede account Wel kaartjes uitgezocht en geschreven voor twee jarige medewerkers en een verhuizende. Schrijf ik toch nog iets
Weet dat een tweede en derde account (jaja.. ik wilde een blije brievenbus ) je geduld niet verbeterd.
Ik vind het nu zelfs jammer dat ik niet alle kaartjes in 1 account heb, omdat ik nu overal rond de 100 a 120 kaarten heb gekregen/verstuurd.
Is niet een heel groot bezwaar hoor, picasa ofzo doet ook wonderen.
Pff ik word al gillend gek van mn motorchecklampje die sinds een paar maanden dan aan en dan uit gaat.
Hiervoor anderhalf jaar lang continu gebrand, ik wist niet hoe snel ik bij de garage moest zijn in het begin.
Ik lees al dat ik niet de enige daarin ben .
Hier geen PC nieuws, overweeg inmiddels een tweede account Wel kaartjes uitgezocht en geschreven voor twee jarige medewerkers en een verhuizende. Schrijf ik toch nog iets
Weet dat een tweede en derde account (jaja.. ik wilde een blije brievenbus ) je geduld niet verbeterd.
Ik vind het nu zelfs jammer dat ik niet alle kaartjes in 1 account heb, omdat ik nu overal rond de 100 a 120 kaarten heb gekregen/verstuurd.
Is niet een heel groot bezwaar hoor, picasa ofzo doet ook wonderen.
Pff ik word al gillend gek van mn motorchecklampje die sinds een paar maanden dan aan en dan uit gaat.
Hiervoor anderhalf jaar lang continu gebrand, ik wist niet hoe snel ik bij de garage moest zijn in het begin.
Ik lees al dat ik niet de enige daarin ben .