Back to my roots : emigreren naar Curacao!!

16-09-2006 15:58 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik weet dat er al een topic EMIGREREN bestaat, maar dat is al deel 8 en die mensen kennen elkaar door en door, dus ik dacht ik open gewoon een eigen topic.

De kogel is bij ons door de kerk.....na heel lang praten erover, informatie verzamelen, voor- en nadelen afwegen en vooral verlangen ernaar, hebben wij besloten om de gok te wagen. Wij gaan begin december emigreren naar Curacao.......Mijn man en ik en onze 2 zoontjes van 4 en bijna 3 jaar oud.

Wij vinden het zoooooo spannend en kunnen haast niet wachten tot het zover is.....we hebben het op het moment ongelooflijk druk met van alles en nog wat regelen. Zowel in Nederland als op Curacao....

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die deze stap al gezet hebben, of met de gedachte spelen om zo'n avontuur aan te gaan of mensen die ook minder leuke ervaringen hebben met het emigreren naar Curacao....

Ik hoop op veel (leuke) reacties....

Alvast bedankt voor het lezen en misschien ook reageren op mijn topic!

Groetjes,

Shayna:)
Hoi Shayna (en de rest), Nou het komt nu wel lekker dichtbij!!. Erg leuk allemaal. Hier is nu echt de regentijd aangebroken. Bewolkt, veel regen (lekker fris), maar toch ook nog wel veel zon. Wel nog steeds nagenoeg windstil, wat het wel nog steeds erg warm maakt. Gisteren was het wel weer raak. Zat op mijn werk, en rond kwart over 4 vloog de stroom eraf. Bleek het hele eiland zonder stroom te zitten, een volledige black out van de centrale.. Feest natuurlijk, ben lekker om kwart voor 5 naar huis gegaan, alle stoplichten deden het niet, maar toch loopt het soepeltjes door, het verkeer is hier op bepaalde punten toch heel wat socialer dan Nederland. Thuis de kaarsen bij elkaar gezocht. Vroeg naar bed, en rond half 11 begon de fan weer te draaien. Banda Bou is vaak het gebied dat pas het laatste weer stroom krijgt (wordt per wijk weer aangesloten, ziekenhuis natuurlijk altijd als eerste), maar ik hoor van veel collega's dat ze pas na middernacht weer stroom hadden. Ach het hoort er allemaal bij, en je gaat toch wel meer waarderen dat er WEL stroom is.. Ik heb nog wel trouwens een goed adresje voor een creche, die dus heel wat goedkoper is dan de Vlieger. De meiden zijn lief, en er zitten ontzettend veel leuke kinderen op. Ik heb mijn kinderen er wel afgehaald, omdat ik niet helemaal tevreden was, maar ik hoor van verschillende mensen dat er sindsdien wat aan gedaan is, en dat het nu weer prima is. (er zijn meerdere kinderen afgehaald). Dat er alleen papiamento wordt gesproken is voor mij ook een reden geweest mijn zoon daaraf te halen.. Ik wil heel graag dat mijn kinderen de taal wel leren, maar Nederlands is voor mij de eerste taal. Helaas sprak mijn zoon alleen maar Papiamento, en begrepen we elkaar op den duur niet meer:-)Afgelopen zondag waren we met de hele familie aan het eten bij Porto Marie, om een uur of 6 en de zee was helemaal glad, de zon die onder ging, de mooie lucht, de kinderen die heerlijk vrij rondrennen en de lekkere temperatuur. Je komt echt in een paradijsje!!Oh, hekwerk, mmm, dat hebben wij vast ook nodig als de erfpacht rond is.. (nu is de grond rondom ons huis nog huurgrond).. Ayo, Shorty
Hoi Shorty, wat leuk om die verhalen zo te lezen. Het lijkt net of ik het helemaal beleef, op de manier hoe je het schrijft. Erg leuk! Ik geloof zeker ook dat wij daar in een paradijs terechtkomen. Ook voor de kids, dat leven buiten lijkt me echt heerlijk voor ze....hier leven ze meer binnen....

Dat adres van de creche, die krijg ik graag van je. We moeten  in het begin zeker op ons budget letten, anders zijn we zo door onze buffer heen. Vooral omdat ik nog geen werk heb. Mijn kids zijn gewend om beide talen te spreken, zowel papiamentoe als Nederlands......ik ben wel bang dat het Nederlands bij hun strax miniem wordt als ze daar zijn. De hele familie daar spreekt papiamentoe....ik hoop toch dat ze op een Nederlandse school terechtkomen (Marnix of Albert Schweitzer).....de toelatingseisen schijnen erg gericht te zijn op het protestantse geloof, wat wij niet hebben. Ben benieuwd!

Mijn man heeft zijn bedrijf ook hier in de hekwerken en rvs spullen, zoals trappen, luifels enz. (www.kampenmetaal.nl). Het is de bedoeling dat hij op Curacao een filiaal van dit bedrijf gaat openen. Dus als jullie zover zijn, dan horen we het wel....

Ik ga weer ff wat doen.....

groetjes,

Shayna:D

Shayna .. lekker he al die verhalen van dat zonnige eiland..

Zag net op de webcam mijn ventje .. whaa helemaal niet leuk om dan hier in NL te zitten.

Wil ook daar zijn , naja nog ff paar maanden geduld.. Heb de stress omtrent die hele papier zooi maar van mij afgepraat tegen mijn vriend.

Hij had gehoord dat trouwen op curacao maar 140 Nafl kost en hij heeft maar besloten dat we in april/mei volgend jaar gewoon gaan trouwen.

:D Fijn dat ik het ook weet..Maar ik zeg wel ja ;)

Morgen de brieven op de bus doen daarmee hoop ik van de eerste abbonementen en lidmaatschappen af te zijn die ik op dit moment nog heb.

Vind het trouwens erg leuk om te lezen hoe men hier er mee bezig is en hoe men allerlei dingen heeft geregeld.

Zou het ook erg leuk vinden om jou Shanya eens tegen te komen volgend jaar op Curacao.

Morgen ook  naar t uitzendbureau hier in het dorp , wil graag extra werken om zo wat extra centen te hebben.
Ik ga straks in de zon liggen!!!!!!!!!!!!!!! joehoe... het is alleen een beetje warm.. bijna geen wind en als ie waait komt van de andere kant.. en daar is ons huisje niet opgebouwd.. warm dus.. vanmiddag maar even lekker slapen in de airco...

Het is heerlijk om weer even terug te zijn. Het is alsof ik niet weg ben geweest. gister vanuit het vliegtuig lekker wat drinken bij avila met al me vriendjes en vriendinnetjes, zo heerlijk....vanavond weer een feestje...hihi...

Helaas moet ik nog wat voor school doen...

Sweet shayna zou jij me kunnen mailen, dan heb ik nog wat tips voor je voor werk.

liefs uit curacao

liefs_uit_curacao@hotmail.com
Hoi Hoi,

Liefs-uit-Curacao, ik ga je gelijk een mailtje sturen.....ik ben erg benieuwd naar de HRM-functie....thanx! Je maakt ons lekker jaloers, dat je nu gewoon lekker in de zon ligt en wij hebben hier gewoon shit weer.....maar niet getreurd, nog ruim 5 weken en dan lig ik ook in de zon......

Desert Rose, wat leuk zeg....trouwen in de tropen? Lijkt me erg leuk! En inderdaad, misschien komen we elkaar wel tegen daar op Curacao. Zo groot is het daar niet....hahaha....we kunnen altijd wat afspreken toch?

Luitjes, het is weer weekend.....heerlijk.....ben weer druk aan het inpakken....

Ik ben al 3 dagen bezig mijn deel 3 van de auto aan het zoeken.....kan dat ding nergens vinden.....nu hebben wij de auto ingeruild voor een andere auto voor de laatste 6 weken die we hier nog zijn, kan ik de deel 3 nergens vinden.....arhghahhe.....om gek van te worden.....als je een nieuwe aanvraag bij RDW moet je betalen voor nieuwe en ook nieuwe nummerplaten...sjongejonge.....heb ik weer...

Nou ga weer verder....

groetjes,

Shayna:(
Haha, nou om je even uit de droom te helpen: Zo mooi weer is het momenteel niet.. Je merkt dat de regentijd echt is begonnen, het is bewolkt, en zo nu en dan een (al dan niet plaatselijke) bui.. Maar wie weet klaart het nog op, het is pas half 10 natuurlijk. Maar goed, ik vind het heerlijk, van mij mag het wel even zo blijven.. Helaas voor de vakantiegangers hier natuurlijk. Gelukkig kom je pas eind december (toch), nou, dan is de kans groot dat de regentijd dan weer is afgelopen. groetjes, Shorty
Ik hoorde het van mijn vent jah .. veeeel regen , en erg warm.. Als het geregend heeft word het daarna bloedje heeeet..

Enneee regelmatig weer stroomuitval as usual...

Zorg maar dat je veel dingen op gas hebt daaro en een generator
Hoi Hoi,

Nou in dat geval ben ik dan blij dat wij nog hier zitten.....hahhahaa.....Wij komen 3 december aan Shorty......nog 5 weken.....heerlijk.....

Desert Rose, wij nemen ook een generator mee.....volgens mijn man moet je zo'n ding gewoon hebben daar....en hij helemaal met zijn bedrijf, anders kan er geen produktie worden gemaakt zonder stroom.....ons geluk is dat wij op hetzelfde terrein als het bedrijf komt te staan, gaan wonen, dus als de stroom uitvalt, kunnen wij ook gelijk van de generator gebruik maken.....

Liefs-uit-Curacao, bedankt voor het polsen......

groetjes,

Shayna
Whaa wie nog geen internet thuis heeft kan wel naar t internetcafe..

Ik weet een leuke en goeie ..

INTERNET CAFE MARIEPAMPOEN----Martin Luther king  Boulevard

(naast de wasserette bij Pita Supermarket)

Als je daar naar Enrique vraagt en mijn nickname of voornaam noemt dan krijg je een VIP behandeling (haha althans dat zijn zijn woorden haha )
Even het weerbericht vanuit curacao

BEWOLKT en BENAUWD!!!!!!!!!!!!!!

zaterdag was het helemaal drama... wij onderweg naar playa kalki (naar vrienden)...flinke modderstromen op de weg naar westpunt.. gelukkig was het smiddags wel erg mooi en begon het eindelijk weer normaal te waaien!!!

Dacht ik vandaag in de zon te gaan liggen aan het zwembad. Is het bewolkt (het is nog ochtend dus zon kan nog komen) en het zwembad is dicht (renovatie)...heb ik dat...nou ja verplicht huiswerk dan dan maar...

Verder is het heerlijk om er weer te zijn. Echt genieten weer!!! Ik begin nu wel jaloers op jullie te worden dat ik niet over 5 weken naar curacao vertrek..:(

Nou ja....

desert rose, als je wil trouwen hier op cur, dan heb je nog meer papieren nodig. kijk dat ook even goed na!!!! je hebt geloof ik nog paieren nodgi van je burgelijke staat!!

liefs uit curacao

nog 2 nachtjes slapen en ik ga weer naar huis;(  en dat moet nog 5 weken me vriendje missen, die komt 2 dec naar NL om bij mij te wonen..
Hoi Allemaal ..

Idd LiefsuitCuracao dan ben ik die akte nodig van burgerlijke stand ofzowiets..

Maar dat is makkelijk aan te vragen (geloof ik) Maar ik neem t voor dezekerheid mee naar Curacao.

Hoorde vandaag van mijn vriend dat ze begonnen zijn bij O N S nieuwe huis.

nou ja nieuw huis tis een ander huis. Er worden nu hoge muren om heen gemetseld en daarna gaan ze binnen aan de slag. Nieuwe tegels e.d Volgens mijn vriend woont ie er al als ik kom dusse das wel lekker hoef ik niet in de troep te zitten en niet 2x te verhuizen haha .

Leuk huis  Muizenberg 3slp kamers 1 badkamer (maar misschien komen er 2) Leuk ziet t eruit heb t snel kunnen zien toen ik er was paar weken geleden..

Heb onwijs veel zin in om te gaan ..

LiefsuitCuracao .. vraagje nog ff ..

Ik hoef mij toch niet direct uit te schrijven uit Nederland ? Je kan toch die verblijfsvergunning regelen op curacao zonder dat bewijs van uitschrijving? Dat uitschrijvingsform uit NL ben je toch pas nodig als je je gaat inschrijven bij t Kranshi ? En dat inschrijven bij t Kranshi hoeft toch niet direct ??/
Je uitschrijvingsbewijs heb je pas nodig als je gaat inschrijven bij het kranchi. Dus na dat je het papier gekregen van rechtswegen. Maar je kan hem ook gelijk al meenemen hoor. Schrijf wel op je immigratie kaart dat je nog in NL woont op het laatste adres waar je ben ingeschreven.

Ik hoop voor jullie dat het huis dan echt af is.... ze zijn hier niet zo snel en ook dat de regen er aankomt... iig heel veel plezier in jullie nieuwe huisje

liefs uit curacao
En ik zou niet weten waarom je je niet meteen uit laat schrijven in Nederland als je vertrekt. Ik zou het echt lekker gelijk doen, en na ontvangst van je vergunning je gelijk inschrijven bij Kraanchi, want dan krijg je een sedula, en die is altijd handig!!

Zooo, ik heb bijna lunchpauze.. Ik ga maar eens shoppen, want heb mijn salaris alweer ontvangen.

Wat heerlijk een hoge muur om je huis.. Wij hebben gewoon hekwerk, vol met gaten, waardoor de honden ook de hele tijd op pad zijn, en er allemaal geiten op ons terrein zitten, waar de honden dan ook weer achteraan gaan.. Een hekwerk staat dus ook op het verlanglijstje, maar ik wacht wel op de man van Shayna, misschien krijg ik wel korting.. :-)

Het weer.. uhm, voor zover ik door de shutters kan zien is het bewolkt.. Ik vind het echt heerlijk dit weer, 's avonds koelt het weer lekker af, de uitslag op de lichamen van mijn kinderen is weer verdwenen, dus perfect.. En het eiland is prachtig groen, alsof het gewoon gewassen is, het straalt je tegemoet (misschien moet je om dat te zien hier een tijd wonen.)

Groetjes
quote:

En ik zou niet weten waarom je je niet meteen uit laat schrijven in Nederland als je vertrekt. Ik zou het echt lekker gelijk doen, en na ontvangst van je vergunning je gelijk inschrijven bij Kraanchi, want dan krijg je een sedula, en die is altijd handig!!

Zooo, ik heb bijna lunchpauze.. Ik ga maar eens shoppen, want heb mijn salaris alweer ontvangen.

Wat heerlijk een hoge muur om je huis.. Wij hebben gewoon hekwerk, vol met gaten, waardoor de honden ook de hele tijd op pad zijn, en er allemaal geiten op ons terrein zitten, waar de honden dan ook weer achteraan gaan.. Een hekwerk staat dus ook op het verlanglijstje, maar ik wacht wel op de man van Shayna, misschien krijg ik wel korting.. :-)

Het weer.. uhm, voor zover ik door de shutters kan zien is het bewolkt.. Ik vind het echt heerlijk dit weer, 's avonds koelt het weer lekker af, de uitslag op de lichamen van mijn kinderen is weer verdwenen, dus perfect.. En het eiland is prachtig groen, alsof het gewoon gewassen is, het straalt je tegemoet (misschien moet je om dat te zien hier een tijd wonen.)

Groetjes

Mij is verteld dat zodra je je gaat inschrijven bij t Kranshi je een uitschrijvingsbewijs uit NL moet hebben. Zodra je die hebt , betekend dat ok direct dat ik niet meer verzekerd ben en krijg ik gelij kalle verzekering en belasting shit over mij heen..

Aangezien ik geen Sedula nodig heb in t begin om bv dingen aan te vragen als electriciteit , gas e.d is t voor mij voordeliger om eerst rustig een goede verzekeraar te zoeken op Curacao. (dat was een tip van mijn vriend zelf die zei dat ik geen sedula nodig heb om al die dingen aan te vragen hij kan ze aanvragen hij heeft wel een sedula)

maar in de toekomst is het de bedoeling om mij geheel uit te schrijven uit NL.. Maar eerste paar maaanden kan ik ff vooruit met alleen een verblijfsvergunning..

Wat ik mij wel afvraag is als ik die rechtswege verklaring aanvraag en een werkgeversverklaring moet laten zien. Moet je dan ook een bepaald bedrag verdienen om die verklaring te krijgen ?

Of maakt dat in weze niet zoveel uit ?

Ik heb gezien hoe gras eruit ziet op curacao .. heel mooi groen idd .. Bij mijn neef thuis is er gras .. elke nacht met water besproeien en t groeit als kool .. Hij heeft nu zelfs een grasmaaier moeten kopen haha
quote:

Groetjes

Mij is verteld dat zodra je je gaat inschrijven bij t Kranshi je een uitschrijvingsbewijs uit NL moet hebben. Zodra je die hebt , betekend dat ok direct dat ik niet meer verzekerd ben en krijg ik gelij kalle verzekering en belasting shit over mij heen..

Aangezien ik geen Sedula nodig heb in t begin om bv dingen aan te vragen als electriciteit , gas e.d is t voor mij voordeliger om eerst rustig een goede verzekeraar te zoeken op Curacao. (dat was een tip van mijn vriend zelf die zei dat ik geen sedula nodig heb om al die dingen aan te vragen hij kan ze aanvragen hij heeft wel een sedula)

maar in de toekomst is het de bedoeling om mij geheel uit te schrijven uit NL.. Maar eerste paar maaanden kan ik ff vooruit met alleen een verblijfsvergunning..

Wat ik mij wel afvraag is als ik die rechtswege verklaring aanvraag en een werkgeversverklaring moet laten zien. Moet je dan ook een bepaald bedrag verdienen om die verklaring te krijgen ?

Of maakt dat in weze niet zoveel uit ?

Ik heb gezien hoe gras eruit ziet op curacao .. heel mooi groen idd .. Bij mijn neef thuis is er gras .. elke nacht met water besproeien en t groeit als kool .. Hij heeft nu zelfs een grasmaaier moeten kopen haha
Ik zou me ook gelijk uitschrijven uit NL, anders moet je je daarvoor ook weer terug naar NL.  Het is juist ook belastingtechnischer handiger om je direct uit te schrijven!! je hoeft geen belasting te betalen!!!! me vriend kreeg daardoor 1000 euro belasting geld terug!!! altijd leuk...

Voor je rechtwege hoef niet een bepaald bedrag verdienen, je moet wel een contract hebben dat je werkt hebt (of binnenkort gaat beginnen) of kan aantonen dat je bij iemand hoort (getrouwd of geregistreerd partnerschap). Maar dat lever je al in bij het aanvragen van je verblijfsvergunning. Als je eenmaal je rechtswege hebt, kun je daarmee je gaan inschrijven en dan mag vooraltijd blijven!!!

En voor je verzekering... je stopt met werken, dus moet je toch particulier verzekeren. Dus ofdat vanuit NL is met een buitenlandse verz of vanuit Cur maakt niet uit. Dus daarvoor hoef je ook ingeschreven te blijven.

liefs uit nederland

Ik heb het heerlijk gehad op curacao!!! helaas ben ik weer terug en het toch wel frisjes nu in NL, brrrrr
Hi hi,

ff tijd voor me zelf inlassen, en dus ook ffjtes reageren hier! Het is druk...ons huis staat op z'n kop, overal dozen.....en zooi die weggegooid moet worden....De kamers van de kids staan eindelijk leeg....alles is ingepakt en wat niet mee gaat, weggegooid of weggegeven....de keuken is ook voor zover nodig opgeruimd....nu alleen onze eigen slaapkamer, de zolder en de schuur....klinkt alsof je nog weinig te doen hebt, totdat je onze troep ziet.....

Ik heb mij afgelopen weekend uitgeleefd in de stad.....van alles gekocht.....we hebben nieuwe accessoires voor onze nieuwe woning op Curacao....ik ben helemaal gek van de lime-groen/appel-groen kleur.....De keuken wordt RVS (metaal/grijs) + Lime-groen, de woonkamer wordt Lime-groen + Aqua blauw, de badkamer/wc wordt Limegroen + Paars......de slaapkamers van de kids blijven hetzelfde als hier: blauw/winnie the pooh en geel/sponge Bob.....daar willen ze geen afstand van doen....onze slaapkamer blijft heel rustig...kan ik tenminste slapen...hahhaahaa.....

Dames, wat een toestanden trouwens met die verblijfsvergunning en het wel of niet ingeschreven staan blijven hier in NL. Heb er nooit zo bij stil gestaan......

Liefs uit Curacao, welkom back! Is het nu afkicken geblazen? Jeetje lijkt me wel moeilijk hoor......

Groetjes van Shayna die aan het aftellen is.....nog 4 1/2 week....

Heej Girls...

Ik heb een luxe probleem.. eerst zit ik mij weken op te vreten of ik wel werk kan vinden daar.. En nu heb ik 2 banen in mijn schoot gekregen.. 1 horeca en 1 waarschijnlijk administratief.. Alleen die laatste hoor ik pas over 2 weken meer over.. En ik vermoed ook dat die meer geld gaat opleveren dan die eerste dus die wil ik t liefst ff afwachten.. En die nr 1 als ik ga reageren op t mailtje dan heb ik die job...

Maar na lang wikken en wegen en overleg met mensen die nu op Curacao verblijven, heb ik besloten om op dat 2e baantje te wachten.. Misschien wordt dat niets , maar men zegt dat je zo makkelijk werk vind in de horeca als je eenmaal op t eiland bent.. Dus dat houd ik in mijn achterhoofd ,, mocht ik echt niets anders vinden dan ga ik gewoon de horeca in ..
LiefsuitCuracao: Ooh wat jammer dat je weer in NL bent zekers ? Tis sommige dagen idd errug koud hiero..

Maar je hebt dus een leuke vakantie gehad lekker alle oude bekenden weer gezien , dat is altijd gezellig.

Shayna: ooh ik wil denk ik niet weten hoe zon zooi t nu bij jou thuis is haha . Ergste is nog dat ik nog moet beginnen met al die dozen inpakken.. Alleen gaatt niet de container in maar richting mijn ouders om daar opgeslagen te worden op zolder.

Was al even bezig geweest met wat spullen die hier thuis bij mij al in dozen stond en dingen weggegooid en wat meer in 1 doos gedaan.. Wel geteld zijn dat al 6 dozen.. Nu moet de rest nog..

Zie er als een berg tegen op , helemaal dat de spullen die ik nog in moet pakken dat niet alles mee kan naar Curacao.. Dat wordt dus afwegen wat wel mee gaat en wat niet.. Fotoboeken bv t liefst neem ik ze mee , maar als ik dat in de koffer prop dan euh tikken de kilo's lekker aan.. Dus zit met een huisgenoot te onderhandelen of hij niet een manier weet om t naar Curacao te krijgen. (hij werkt bij een internationaal import/export bedrijf)Dus misschien kan ik via hem iets goedkoop die kant op krijgen.. En anders tjsa dan moeten familie leden maar af en toe een fotoboek die kant op slepen hahaha , kennen ze nog wat bekijken in t vliegtuig die 9uurtjes
desert rose, ik zou die fotoboeken thuis laten...je blijft daar voor een "korte" periode, en je hebt echt geen tijd om erin te kijken...of je moet er heel erg aan gehecht zijn dat je er vaak in kijkt. Hou er ook rekening mee, als je boeken enzo open laat liggen (ook binnen) is het zo verkleurd. We hadden een stapel boeken liggen en de kant die aan het raam ligt is veel geler.

Zelf had ik wat persoonlijke meegenomen, en daar een leuk hoekje van gemaakt.

Nog gefeliciteerd met je evt baantje(s)  horeca betaald wel slecht hoor naf 8,-- per uur. en dan heb je het goed. Admin zal beter betalen.

Ik heb  geen tijd om aftekicken, ben veelste druk. School en we hebben een huis gekocht in NL. Wij (nou ja vriend) zijn bezig met de verhuizing naar NL, volgens mij komt morgen de verhuiswagen.

We hebben er iig heeel erg leuk gehad en het is zkr een plek om vaker te komen. en mischien ook weer wonen. En al dat gedoe van vergunningen enzo, auto kopen en daar weer uren opwachten, valt dan echt in het niets!!

nog 4,5 week en me vriendje is er, hihi we kunnen samen aftellen

liefs uit nederland
Halloooo dames,

Ik heb goed nieuws!!! Ik ga eerder dan gepland naar Curacao....en wel volgende week al!! Ik heb 2 sollicitatiegesprekken bij 2 verschillende bedrijven en ze willen mij volgende week al zien....Ik heb een beetje een dubbel gevoel erbijj...aan de ene kant ben ik dolgelukkig dat ik eindelijjk gehoor krijg naar aanleiding van al die sollicitatiebrieven, maar aan de andere kant vind ik het doodeng om mijn 2 kids achter te laten.....ik weet dat ze in goede handen blijjven bij hun vader, maar toch voel ik me een beetje down als ik eraan denk dat ik ze een hele week ( 7 dagen) niet kan zien....

Het is echt een dilemma, ,maar ik zal me er overheen moeten zetten, want de ticket is al besteld en nog een paar nachtjes en ik moet mij van m'n beste kant laten zien......spannnendddd....

Ik ga nu echt proberen te slapen....was een lange dag....

groetjes,

Shayna
Shayna wat top !!! .. tja zeker gaan natuurlijk en die solli gesprekken doen. !!!

Als je nog wat leuks voor mij tegenkomt op admin. gebied.. hoor ik t graag.. Heb zowiezo wel baantjes in de horeca, maar ga liever op kantoor zitten ...
UP!!!!!!!!!!!

Waar zijn jullie allemaal?
Hallo!

Ik weet niet of je er nu al zit, maar ik verhuis 11 dec naar Curaçao!!

Wel leuk dat we rond dezelfde tijd die kant op gaan!

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat,

groetjes Ninu
Ik ben er nog .. druk druk druk met werken en dingen regelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven