verveel me!

17-06-2011 19:21 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
He bah,

Had me helemaal verheugd op een gezellig avondje met een paar viva-meiden, gaat het niet door!

Zit ik hier opgescheept met mama mia om half 9 :puke:

Moest alleen even klagen
Pubers hier allemaal de hort op, en ik ben taxi dus, zit ook een beetje saai te bankhangen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou vanavond uiteten gaan met mijn 3 vriendinnen, maar eentje kon niet. Dat wordt dus pas volgende week en nu verveel ik me dus ook .
Wat jammer winkelfanaat! Vriend is net terug van werk en is nu.. Weer aan het werk. Ik blijf hier ook wel even hangen.

Na Mama Mia komt Grease die ga ik kijken, voor de 30ste keer!

Waar zijn je pubers heen, Fame? (kletspraatje dan maar )
Worden jullie ook zo simpel van dat steeds maar herhaalde voorstukfilmpje van mama mia?
Morgen en zondag worden trouwens niet beter, het wordt baggerweer, én als klap op de vuurpijl heb ik geen auto tot mijn beschikking!

Zal ik gaan belletje trekken bij de buren?
Zoonlief naar vriendin de Wii installeren, die moet ik vanavond na Mama Mia ophalen, dus rare tijd waardoor ik niet even gezellig ergens aan kan schuiven, en dochter is naar vriendin en blijft logeren. (Zoals zo ongeveer iedere week dan weer hier, dan weer daar.)
Mama mia is de meest verschrikkelijke film die ik ooit heb gezien :S
Jaa en die film was echt twee maanden terug nog op tv!

En het weer inderdaad. Drama..
quote:Fame schreef op 17 juni 2011 @ 19:32:

Zoonlief naar vriendin de Wii installeren, die moet ik vanavond na Mama Mia ophalen, dus rare tijd waardoor ik niet even gezellig ergens aan kan schuiven, en dochter is naar vriendin en blijft logeren. (Zoals zo ongeveer iedere week dan weer hier, dan weer daar.)haha, dat doet me denken aan de tijd dat ik iedere week bij een vriendinnetje sliep en andersom. Keken we stiekem naar "boven de 18". Nou nou, gieren dat we deden.
Hier nog een! Kinderen liggen op bed en ik zit hier weer achter de pc.Ik ga maar afwassen,zo saai vind ik het.
Ik heb hier ook nog hele serie gooise vrouwen liggen, ben nog in overweging om het voor de 25ste keer te kijken.

Wat gaan jullie morgen doen?
Wist ik maar wat ik morgen ga doen. Wat jullie?
Waarschijnlijk voor de 26ste keer gooise vrouwen kijken
quote:Waldorf114 schreef op 17 juni 2011 @ 19:35:

[...]

haha, dat doet me denken aan de tijd dat ik iedere week bij een vriendinnetje sliep en andersom. Keken we stiekem naar "boven de 18". Nou nou, gieren dat we deden.

Nou, ik zal je vertellen. Van de week liep dochterlief me de hele avond te stangen dat ze als ze 16 is samen met vriendinnetje zoon een tongpiercing gaat laten zetten. (NOT!) Dus ik vraag zoonlief even wat plaatjes te googlen van ontstoken piercings. Prima, so far so good. Dus wij met ons dreitjes foto's kijken, en al lager scrollend komt er een foto in beeld van een pijpende vrouw. Dus even stilte, waarop ik zeg, nou dat is lastig als je tongpiercing aan de prins Albert blijft hangen. (Ze zijn 16 en 15)

Waarop mijn dochter roept, ieieiehhhh, pijpen, dat doe je toch niet! (Heeft momenteel heel geen behoefte aan een vriend, mits steenrijk en stokoud....) Waarop zoon zegt, moet je eens aan mijn vriendin vragen.............
Hahahahaha, Fame! Wow, dat was wel even een soort van overkill aan dingen die je niet wilt weten/horen/zien (in het bijzijn) van je kids
Heb net een stuk appeltaart met slagroom genomen, (ja is in de bonus bij Appie) en tsja, dan avondje crime kijken....

morgen uitslapen...

Ach verveel me ook wel, maar dan kruip ik af en toe achter pc.. kijk naar Viva... en hyves..Keertje niks hoeven doen is ook wel lekker
Hier ook één! Dochter op bed, man werken.

Ik ga ook Mama Mia kijken, als achtergrond. Er is echt niks op tv. Onderwijl ga ik foto's in plakken, beetje internetten en verliefd naar mijn nieuwe tas kijken.
ik vind dat ik veel zieliger ben

vriend is kok en werkt momenteel, kinderen heb ik niet

en katten liggen alledrie te pitten en willen nooit pootjes geven/de handstand doen en meer van dat soort kunstjes

ik vind persoonlijk dat ik het meeste recht heb op de laatste brownie
Fame, nou voorlichtingsfase ben je wel voorbij hoor ik al.

Nike, lijkt me op zich wel lekker als je een kind op bed hebt liggen, je kan dan gewoon niet weg...

Chili, ik zag hem vanmiddag ook liggen, hij lachtte naar me, floot en riep, maar heb het allemaal genegeerd, totdat ik langs de chipsafdeling liep en cheese-onion hetzelfde ritueel op mij projecteerde, is ie lekker?
quote:Missphoebe schreef op 17 juni 2011 @ 19:51:

ik vind dat ik veel zieliger ben

vriend is kok en werkt momenteel, kinderen heb ik niet

en katten liggen alledrie te pitten en willen nooit pootjes geven/de handstand doen en meer van dat soort kunstjes

ik vind persoonlijk dat ik het meeste recht heb op de laatste brownie Nou dat weet ik zo net nog niet. Heb jij een auto tot je beschikking?
Ik denk dat ik maar even trauma centrum en de 25 meest hilarische audities ga kijken.

Jammer dat X is afgelopen hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mmm.. Appeltaart, brownie, chips.. Jamjam. Ik ga een stokbroodje met tapenade en truffelolie eten. Moet een beeeeeeetje aan de kilootjes denken..pff

Nike, watvoor tas heb je?
Ik moet studeren maar heb geen zin dus verveel me.
Oh, doen we wie het het saaist heeft en het zieligst is? Ik zit sinds dinsdag in een ziekenhuiskamer van 2,5 bij 4,5 omdat mijn zoon een EEG krijgt van 1-2 weken. Hij mag de kamer niet uit en ik moet 24/7 bij hem blijven (mag wel een paar keer per dag even 10 minuutjes de zon in). Bijkomende saaiheid: we zitten aan de andere kant van de Oceaan, hebben geen familie in de buurt die op bezoek komt en een tijdsverschil met Nederland, dus ook het forum kan na 17.00 onze tijd geen afleiding bieden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven