verveel me!

17-06-2011 19:21 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
He bah,

Had me helemaal verheugd op een gezellig avondje met een paar viva-meiden, gaat het niet door!

Zit ik hier opgescheept met mama mia om half 9 :puke:

Moest alleen even klagen
Haha, ik heb ook al niks leuks... X-Factor is afgelopen!!!
Gaan we Grease kijken met z'n allen?

En ik had op de plank ook nog An Officer And À Gentlemen, Footloose, Dirty Dancing en ga zo maar door. FV had Fame en ook nog wat anderen.
Mmmm... ben vanmorgen ook bij AH geweest, maar heb geen appeltaart gezien. Wel een zak Nibbits, maar die is al op.

Deze tas:

Ik heb morgen wel een drukke dag. Moet om kwart voor acht de deur uit. Een soort van werken. Vanavond maar genieten van het niks doen.
oef, yvette denk dat jij toch wel een eerste plaats tot nu toe verdiend. Wat is een EEG van 1 a 2 weken?

Ruza, aan het werk!!!

Waldorf tapenade potje is hier vanmiddag de vuilnisbak ingegleden, stond al te lang open. Klinkt wel lekker die combinatie!
@ Yette, wat naar! Wil je vertellen wat er aan de hand is?
Leuke tas nike!

Vriendlief is net even thuis komen eten en nu richting vrienden, gaan stappen vanavond. En ik kon niet mee (vond ik) want ik moet het discussiedeel van m'n thesis schrijven. Maar ik heb geen zin en geen inspiratie, dus nu verveel ik me :P
Leuke tas, nike!! Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent

Winkelfanaat, ik doe het niet tegelijk op een broodje. Bakje tapenade en een schaaltje olie en dan doe ik gewoon om en om. Kan eventueel een combi proberen natuurlijk. Ik ben net zo moeilijk

Yette, ik ben het eens met de anderen! Jij hebt het zwaar! En idd.. Wat is een EEG?
Ik ga eerst voor Lola zoekt brood. Is weer eens wat anders dan de crimi's, een een crimi minder ga ik wel overleven vandaag denk ik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij een EEG krijg je 26 electrodes op je hoofd om je hersengolven te meten. Ze willen de epilepsie van mijn zoon in kaart brengen omdat hij nu achter elkaar twee soorten medicatie heeft gekregen die niet het gewenste resultaat opleverde - de een werkte averechts, door de ander kreeg hij agressieve impulsen. We hopen dus op medicatie die hem weer normaal maakt èn werkt tegen de aanvallen.
Leuke tas nike, helemaal mijn smaak, was vast een rib uit je lijf!

Ik weet niet of ik grease trek hoor!
@Missphoebe: mijn vriend is ook kok, dus als ik werk, is hij vrij en andersom...

altijd in het weekend ben ik de avonden alleen.....
Dank! Ben er erg blij mee.
ZO de taart was lekker.....

en nu?

eerst ff laten zakken....
Yette
@Yette:

jeetje wat heftig heel veel sterkte!
Jeetje yette, dat is heftig! Hopelijk gaat het wat opleveren

Hoe oud is je zoon? Lijkt me voor hem ook vreselijk om zo lang in een kamer te zitten (en voor jou ook natuurlijk!)
quote:winkelfanaat schreef op 17 juni 2011 @ 20:10:

Leuke tas nike, helemaal mijn smaak, was vast een rib uit je lijf!

Valt wel mee, 100 euro. OK, je moet er geen 10 van kopen....
Mooie tas Nike

*jaloers*
Hij pubert - echt de leeftijd waarop je met je moeder in zo'n hokje opgesloten wilt zitten
Heftig Yette! En zitten jullie speciaal daarvoor aan de andere kant van de oceaan of wonen jullie daar?
quote:nike schreef op 17 juni 2011 @ 20:13:

[...]

Valt wel mee, 100 euro. OK, je moet er 10 van kopen....Je moet er 10 van kopen? Dus je hebt er nog 9 liggen?
Ach Yette, misschien laat hij het niet merken maar geloof me, hij is je dankbaar!

*stokbroodje met tapenade en olie is niet heeel bijzonder. Wel ok.
Jeettje yvette, heftig zeg! Hoop dat het wat opleverd
Oh Yette...... Ook voor je zoon.

Open een topic waar we tegen hem kunnen kletsen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
We wonen hier Waldorf. Nog wel. Binnen twee weken verhuizen we - ook dat nog Op zich heb ik het dus veel te druk om het saai te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven