...Bar Too Much 191...!!
zondag 19 juni 2011 om 19:38
Hier is het saai. En ook weer niet, want het is een hele andere wereld. Het ziekenhuis ligt op de grens van downtown Detroit. Aan de ene kant enorme gebouwen en wolkenkrabbers, aan de andere drie kanten slums. En dan bedoel ik echte slums. De meeste huizen zijn er onbewoonbaar. Dichtgetimmerd, beklad, ramen stuk, afgebrand. Werkloosheid en misère. Een stad alsof er net een oorlog heeft gewoed. Als je buiten gaat roken, komen ze meteen allemaal bietsen - dus ik neem steeds maar 2 peuken per keer mee, anders geef ik alles weg
Ik ga weer even een potje mancala spelen met De Zoon.
Ik ga weer even een potje mancala spelen met De Zoon.
woensdag 22 juni 2011 om 18:06
zaterdag 25 juni 2011 om 12:47
Sorry, was er weer een poosje vandoor.
Ja, ik heb wel plannen.....
Vanmiddag even op bezoek in het ziekenhuis bij een vriendin, even boodschappen inslaaen ook voor mijn jongste dochter en zondag op bezoek bij die dochter,
Zij is net verhuisd en kan wel even wat hulp en gezelligheid gebruiken, dus, mijn weekend ziet er best wel vol uit, voor mijn doen.......
En hoe zit het met jou???
Nog wel vlindertjes??
Ja, ik heb wel plannen.....
Vanmiddag even op bezoek in het ziekenhuis bij een vriendin, even boodschappen inslaaen ook voor mijn jongste dochter en zondag op bezoek bij die dochter,
Zij is net verhuisd en kan wel even wat hulp en gezelligheid gebruiken, dus, mijn weekend ziet er best wel vol uit, voor mijn doen.......
En hoe zit het met jou???
Nog wel vlindertjes??