Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 08:55
quote:kip_on_a_mission schreef op 28 juni 2011 @ 08:52:
tja september..en dan laat je voor mij zo eenmooi plaatje achter om me gerust te stellen.....Vliegen is gewoon veilig, en als het om de een of andere reden niet veilig zou zijn, zou je wat later vertrekken. Echt, luchtverkeer heeft zo'n geavanceerd weersysteem, daar hebben wij helemaal geen weet van. De piloot wil ook gewoon vanavond thuis op de bank tv kijken met een biertje in z'n hand, dus als het vanwege noodweer te onveilig zou zijn om te vertrekken, zou ie echt niet gaan hoor! En mocht er in eenmaal in de lucht plotseling noodweer ontstaan, dan vliegen ze daar om heen. Echt, no worries!!
tja september..en dan laat je voor mij zo eenmooi plaatje achter om me gerust te stellen.....Vliegen is gewoon veilig, en als het om de een of andere reden niet veilig zou zijn, zou je wat later vertrekken. Echt, luchtverkeer heeft zo'n geavanceerd weersysteem, daar hebben wij helemaal geen weet van. De piloot wil ook gewoon vanavond thuis op de bank tv kijken met een biertje in z'n hand, dus als het vanwege noodweer te onveilig zou zijn om te vertrekken, zou ie echt niet gaan hoor! En mocht er in eenmaal in de lucht plotseling noodweer ontstaan, dan vliegen ze daar om heen. Echt, no worries!!
dinsdag 28 juni 2011 om 09:02
dinsdag 28 juni 2011 om 09:06
In Rijswijk onweert het nu. Nog wel droog.
SG, dank voor de geruststellende woorden. Vaak komt ze idd droog naar binnen als het geregend heeft. Maar ze is al 17 en dan wil ik mijn ouwe wijf gewoon lekker boven op bed hebben liggen dan buiten bij de buurman onder de bosjes. Vind dat zo zielig want ze is er zó bang voor. Hond ook trouwens. Maar die gaat lekker in dr donkere bench liggen.
SG, dank voor de geruststellende woorden. Vaak komt ze idd droog naar binnen als het geregend heeft. Maar ze is al 17 en dan wil ik mijn ouwe wijf gewoon lekker boven op bed hebben liggen dan buiten bij de buurman onder de bosjes. Vind dat zo zielig want ze is er zó bang voor. Hond ook trouwens. Maar die gaat lekker in dr donkere bench liggen.
dinsdag 28 juni 2011 om 09:08
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 09:02:
Het is hier nog mooi weer en warm.
Maar ik moet vanmiddag naar 040 voor een afspraak.
Ik twijfel heel erg of ik moet gaan.
Ben niet zo'n held op de weg en met mijn kleine auto door het noodweer heen moeten zie ik wel erg tegenop.
Ook jij bent welkom voor koffie hier, mocht je 040 niet uitkomen!
Pas je wel op voor het aquarium-duct op de Kennedylaan?
Het is hier nog mooi weer en warm.
Maar ik moet vanmiddag naar 040 voor een afspraak.
Ik twijfel heel erg of ik moet gaan.
Ben niet zo'n held op de weg en met mijn kleine auto door het noodweer heen moeten zie ik wel erg tegenop.
dinsdag 28 juni 2011 om 09:12
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 09:08:
[...]
Dat is lief
Maar ik ben toch echt aan het twijfelen.
Vind het doodeng te rijden met echt slecht weer.
Misschien moet ik bellen om te verleggen.
[...]
Dat is lief
Maar ik ben toch echt aan het twijfelen.
Vind het doodeng te rijden met echt slecht weer.
Misschien moet ik bellen om te verleggen.