Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Stiekem vind ik het best wel een beetje eng en nog stiekemer ben ik blij dat ik op mijn werk zit en niet alleen thuis
Mijn vriend vliegt vandaag om half 6 via Maastricht, zou dat problemen kunnen geven ??
Hier omgeving 040, Volgens weeronline regent het hier nu meer dan 6 mm per uur. Echter: blauwe lucht en volop zon.

Ik moet vanmiddag met kind naar zwemles :(. Ga zo de auto maar in de parkeergarage zetten daar is het koel (of zou die ook onderlopen?)
En met mijn twingo verdwijn ik vrees ik bij de aquaduct.

Zo zie je een twingo... en weg is ie.
Maar Iry, de kans is er wel dat het vanmiddag al weer over is.... ik weet niet hoe laat je je afspraak hebt, maar er was voorspeld dat het noodweer pas vanavond zou komen. Het is nu net na negenen, en van Elninjoo (die zit toch richting de kust, zuidwesten?), hebben we al niks meer vernomen (m.a.w.: die hangt misschien met laptop en al in een boom). Dus waarschijnlijk trekt het best snel over.
Ik zit in 078. Het is hier donker en het rommelt al aardig. Hopelijk koelt het in de bui ook lekker af, dan gooi ik alles open.
Moet om 12 uur de auto in en zou rond 14 uur terug moeten rijden.
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 09:13:

En met mijn twingo verdwijn ik vrees ik bij de aquaduct.

Zo zie je een twingo... en weg is ie.

Ik kom je redden Iry!!

Hier 024, bewolkt, benauwd en aan de boomtoppen te zien al redelijk wat wind.

Ik hoop dat het noodweer in de avond langs komt, vanaf hier heb je dan zo'n mooi uitzicht op de lucht
Ik zit net op buienradar te kijken en die geeft aan dat het hier regent... De tuindeur staat open en de hond ligt te zonnen. Geen regen hier.
Nu nog blauw en heel warm! Omgeving Arnhem.
078 Donkere luchten, toenemende wind.En ik hoor in de verte al gerommel laat maar komen , heerlijk
076 donkere wolken en maar liefst al een 1 hele druppel gevoeld!
Hier boven 020 is het nog heerlijk zomers weer....
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 09:15:

Moet om 12 uur de auto in en zou rond 14 uur terug moeten rijden.

Als ik zo kijk op buienradar, gaat het hier in 040 heel er mee vallen. De extremen (rode vlakken) zitten vooral in het westen.

Ik vermoed dat het hier (040 dus) allemaal wel mee gaat vallen...
072 - nog niets te bekennen van buien maar ze komen sneller hierheen dan dat ik hoopte. Moet straks ergens heen en ik ga dus wel iets eerder! Moet pas later in de middag terug en ik hoop dat het dan weer over is!
Ja, eerste donder! We gaan beginnen!
SG, dat is toch meestal hier in 040? Meestal komen wij er goed mee weg!
Huts!
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 09:15:

[...]

Ik kom je redden Iry!!

[afbeelding]
quote:Daantje1970 schreef op 28 juni 2011 @ 09:14:

Ik zit in 078. Het is hier donker en het rommelt al aardig. Hopelijk koelt het in de bui ook lekker af, dan gooi ik alles open.Inmiddels regent het en onweert het ook.
Oh, ik ben gek op onweer en fikse regenbuien. Heerlijk. Dat oergedoe waar je niets tegen doet. Daarna lekker alles openkwakken en luchten....

Laat maar komen!!!!
Hier in Brabant is het een beetje aan het betrekken lijkt het wel. Kut, wilde vanmiddag gaan zwemmen, denk niet dat dat nog doorgaat.. :|
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 juni 2011 @ 09:19:

SG, dat is toch meestal hier in 040? Meestal komen wij er goed mee weg!Ja dat klopt! Dan wordt er hel en verdoemenis voorspeld door het KNMI, zitten wij doodleuk op het terras....
quote:kaatje_85 schreef op 28 juni 2011 @ 09:21:

Hier in Brabant is het een beetje aan het betrekken lijkt het wel. Kut, wilde vanmiddag gaan zwemmen, denk niet dat dat nog doorgaat.. :|Kom richting Kennedylaan zou ik zeggen
020 ZO (buurt AMC), lucht wordt hier nu donker met een groen zweempje erin.

Laatste nieuws is dat er nu een vlaag met onweer (met 200 ontladingen per 5 minuten) en regen komt, en in de middag nog een vlaag die nog zwaarder is.

De buien die momenteel zijn, zijn eerder en veel zwaarder dan verwacht.

http://www.nu.nl/binnenla ... en-teisteren-zeeland.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven