Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 09:13
dinsdag 28 juni 2011 om 09:13
Maar Iry, de kans is er wel dat het vanmiddag al weer over is.... ik weet niet hoe laat je je afspraak hebt, maar er was voorspeld dat het noodweer pas vanavond zou komen. Het is nu net na negenen, en van Elninjoo (die zit toch richting de kust, zuidwesten?), hebben we al niks meer vernomen (m.a.w.: die hangt misschien met laptop en al in een boom). Dus waarschijnlijk trekt het best snel over.
dinsdag 28 juni 2011 om 09:17
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 09:15:
Moet om 12 uur de auto in en zou rond 14 uur terug moeten rijden.
Als ik zo kijk op buienradar, gaat het hier in 040 heel er mee vallen. De extremen (rode vlakken) zitten vooral in het westen.
Ik vermoed dat het hier (040 dus) allemaal wel mee gaat vallen...
Moet om 12 uur de auto in en zou rond 14 uur terug moeten rijden.
Als ik zo kijk op buienradar, gaat het hier in 040 heel er mee vallen. De extremen (rode vlakken) zitten vooral in het westen.
Ik vermoed dat het hier (040 dus) allemaal wel mee gaat vallen...
dinsdag 28 juni 2011 om 09:23
020 ZO (buurt AMC), lucht wordt hier nu donker met een groen zweempje erin.
Laatste nieuws is dat er nu een vlaag met onweer (met 200 ontladingen per 5 minuten) en regen komt, en in de middag nog een vlaag die nog zwaarder is.
De buien die momenteel zijn, zijn eerder en veel zwaarder dan verwacht.
http://www.nu.nl/binnenla ... en-teisteren-zeeland.html
Laatste nieuws is dat er nu een vlaag met onweer (met 200 ontladingen per 5 minuten) en regen komt, en in de middag nog een vlaag die nog zwaarder is.
De buien die momenteel zijn, zijn eerder en veel zwaarder dan verwacht.
http://www.nu.nl/binnenla ... en-teisteren-zeeland.html