Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
020, ZON IS WEG EN HET IS BENAUWD EN BEWOLKT.
Groen in de lucht voorspeld wel heftige shit.....
Omgeving van 010 - het rommelt ier en de regen stroomt snel naar beneden :( Oh wacht het gaat nu knetteren.
010 is het bewolkt en het dondert hier en daar. Het is nog wel droog. Ik moet straks de auto in en naar een locatie rijden om mijn contract te tekenen
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 09:22:

[...]

Kom richting Kennedylaan zou ik zeggen is toch net niet wat ik zoek denk ik
Heb hier in 010 net ver weg dat wel de eerste blikseminslag gezien. Hoor het al een tijdje rommelen in de verte. Het is hier zojuist begonnen met regenen.
Hier komt het met bakken de hemel uit en het onweert zo erg, dit heb ik echt sinds tijden niet meer mee gemaakt, ik schijt in me broek..

En vind het zo zielig voor me zoontje, die had een duin feest vandaag en dat loopt helemaal de soep in, kind had zich zo verheugd :(

Woon trouwens op de grens van Zuid-Holland / Zeeland
Hier Zuid-Holland/Zeeland we regenen te pletter !

Het begon om 08.45 te onweren en 1 minuut later een wolkbreuk. Ik denk dat het richting Rotterdam trekt.

Goed voor de tuin zullen we maar zeggen..
Hier heel veel gerommel en een buitje maar echt heftig kan ik het niet noemen.. denk dat de grote bui langs ons heen gaat.
IK DENK DAT IK DE PARASOL MAAR NAAR BINNEN MOET HALEN ALS IK DIT ZO LEES.
Hier onweert en giet het (omgeving Rotterdam). Bah ik begon net zin in de zomer te krijgen
21 Graden nu buiten, lekker alles tegen elkaar opengezet. Heerlijk!
Hier nog een 040

Stralende zon in mijn achtertuin, geen donkere lucht te zien.

Ik zit me overigens ook ernstig af te vragen welk stukje Kennedylaan hier nou bedoeld wordt.

Iry, een dikke kus voor jou, je weet niet wie ik ben, maar onder mijn vorige nick hebben we ooit een hele nacht feest gehad, samen met Noa (Geloof ik)

En voor iedereen die moet vliegen, geen zorgen. Je voelt het hooguit een beetje hobbelen, er wordt inderdaad om buien heen gevlogen en als de piloten maar denken dat er risico's zijn, wordt er niet gevlogen, uitgeweken, een go around gemaakt of wat dan ook, de risico's worden in ieder geval niet genomen. En ik weet dat zeker.
quote:Sunemom schreef op 28 juni 2011 @ 09:28:

Hier onweert en giet het (omgeving Rotterdam). Bah ik begon net zin in de zomer te krijgen Maar onweer hoort toch bij de zomer?
Zou het vanmiddag heel erg veel zijn afgekoeld? Ik had namelijk geen jas/vestje aan vanochtend en natuurlijk heeft Leaf met haar slaapkop er niet aan gedacht iets mee te nemen
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 09:24:

Groen in de lucht voorspeld wel heftige shit.....Nav jouw post toch nog even naar buiten gelopen, dubbel check. Zie in het westen ook wat donkers, maar waar zie jij groen?

Edit: Jij ziet geen groen, Oriane ziet groen
0514 (Friesland)

Droog, Zonnig beetje sluierbewoling en 26 graden in de schaduw.. Net nog snel wasje opgehangen.. kan er straks nog wel een en dan zien we het wel.. kan me er niet druk om maken..
En wie voorspelt toch aldoor die tweede nog ergere vlaag?

Volgens buienradar komt alleen deze golf over en dan ff niets en dan een gewone grijze wolk waar het wel uit regent maar gee rode plekken.

Qmusic zegt ook net dat het vanmiddag vreselijk gaat worden.

Ik loop zo ff naar Blokker en koop vast een roeiboot, roei ik wel naar huus!
Nope
quote:tristan19 schreef op 28 juni 2011 @ 09:29:

[...]

Maar onweer hoort toch bij de zomer? Echt wel! Vroeger was het niet anders. Aan het eind van elke benauwde dag een stevige bui en onweer. Dat duurde misschien een half uurtje en daarna was het lekker afgekoeld en ging je weer naar buiten. Al was ik vaak ook buiten tijdens de buien, lekker hoor.
quote:Daffodil schreef op 28 juni 2011 @ 08:30:

Hier in Frankrijk zijn vanmorgen de eerste buien al gevallen. Het zou de hele dag door gaan regenen en het is drukkend warm. Gisteren 36 graden, vanmiddag 32 (en morgen weer rond de 20, gelukkig). En ik heb vandaag 'nette' kleding (incl. lange mouwen) aan, voor een presentatie die ik straks in de hitte moet geven. En die ruimte is al heet zonder dat het buiten meer dan 30 graden is. Vanmorgen flink gedonderd hier ( regio 77) Het is nu erg benauwd... Hoop dat de regen niet meer komt want wil nog genieten van mijn vrije dag
015 Delft, gerommel in de verte, groen grijze lucht, beetje meer wind, maar nog weinig sensatie. 010 stuur maar door!
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2011 @ 09:28:

Hier nog een 040

Stralende zon in mijn achtertuin, geen donkere lucht te zien.

Ik zit me overigens ook ernstig af te vragen welk stukje Kennedylaan hier nou bedoeld wordt.

Iry, een dikke kus voor jou, je weet niet wie ik ben, maar onder mijn vorige nick hebben we ooit een hele nacht feest gehad, samen met Noa (Geloof ik) nu maak je mij natuurlijk we nieuwsgierig

En voor iedereen die moet vliegen, geen zorgen. Je voelt het hooguit een beetje hobbelen, er wordt inderdaad om buien heen gevlogen en als de piloten maar denken dat er risico's zijn, wordt er niet gevlogen, uitgeweken, een go around gemaakt of wat dan ook, de risico's worden in ieder geval niet genomen. En ik weet dat zeker.
Ah, das snel!
Heb je een vriendschapsverzoek verstuurd, kan ik je dan daarna een bericht sturen?
quote:Daantje1970 schreef op 28 juni 2011 @ 09:31:

[...]

Echt wel! Vroeger was het niet anders. Aan het eind van elke benauwde dag een stevige bui en onweer. Dat duurde misschien een half uurtje en daarna was het lekker afgekoeld en ging je weer naar buiten. Al was ik vaak ook buiten tijdens de buien, lekker hoor.En het ruikt dan ook zo heerlijk buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven