Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 09:54
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2011 @ 09:48:
[...]
Hahaha! Stuur me anders even een mail op ti-ta-tuttebelle@hotmail.com
Bella, ik vind jouw nick en avatar altijd zo leuk! Wat grappig dat je hier in de buurt zit.
En ik ga die Kennedylaan nu toch echt eens even streetviewen!
Dankje! Ze is een van mijn favoriete bijfiguren.
Zij wij redelijke formumbekenden dan?
Tja, ik werk in Veldhoven maar woon in 040, volgens mij zitten hier veel 040-ers als ik het zo zie. Grappig hè.
We moeten eens met alle 040-ers een pilske gaan vatten of zo!
SG??
[...]
Hahaha! Stuur me anders even een mail op ti-ta-tuttebelle@hotmail.com
Bella, ik vind jouw nick en avatar altijd zo leuk! Wat grappig dat je hier in de buurt zit.
En ik ga die Kennedylaan nu toch echt eens even streetviewen!
Dankje! Ze is een van mijn favoriete bijfiguren.
Zij wij redelijke formumbekenden dan?
Tja, ik werk in Veldhoven maar woon in 040, volgens mij zitten hier veel 040-ers als ik het zo zie. Grappig hè.
We moeten eens met alle 040-ers een pilske gaan vatten of zo!
SG??
bellatrixvandetta wijzigde dit bericht op 28-06-2011 09:57
Reden: Foutje
Reden: Foutje
% gewijzigd
Huts!
dinsdag 28 juni 2011 om 10:00
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 09:56:
Ik ben altijd in voor een biertje!!
Met alle 040'ers? Want ik ken er al 3, live op het forum
@Bella, neuh, we zijn niet echt bekenden, maar je valt me altijd op door je nick, dus vind het grappig dat je dan ineens helemaal niet aan de andere kant van het land zit. Net zoals ik erg moest lachen altijd om SG en ineens las dat ze in dezelfde stad woont als ik, door haar krantenkop over een verwarde vrouw in een douchegordijn
Ik ben altijd in voor een biertje!!
Met alle 040'ers? Want ik ken er al 3, live op het forum
@Bella, neuh, we zijn niet echt bekenden, maar je valt me altijd op door je nick, dus vind het grappig dat je dan ineens helemaal niet aan de andere kant van het land zit. Net zoals ik erg moest lachen altijd om SG en ineens las dat ze in dezelfde stad woont als ik, door haar krantenkop over een verwarde vrouw in een douchegordijn
dinsdag 28 juni 2011 om 10:01
dinsdag 28 juni 2011 om 10:06
quote:kriebelbeest schreef op 28 juni 2011 @ 10:01:
0229 hier, ik ben benieuwd of het IJsselmeer (of eigenlijk Markermeer) ons vandaag gunstig gezind is. Vaak blijft het onweer een soort van 'hangen' boven het water, waardoor we er meer/langer last van hebben.
Het begint nu een beetje te betrekken.Hier 0299 iets lager n NH? Wordt hier wel wat (ietsjes hoor) grijzer, nog steeds weinig wind.
0229 hier, ik ben benieuwd of het IJsselmeer (of eigenlijk Markermeer) ons vandaag gunstig gezind is. Vaak blijft het onweer een soort van 'hangen' boven het water, waardoor we er meer/langer last van hebben.
Het begint nu een beetje te betrekken.Hier 0299 iets lager n NH? Wordt hier wel wat (ietsjes hoor) grijzer, nog steeds weinig wind.
dinsdag 28 juni 2011 om 10:09
Ik schijt bagger1
Ben zo bang voor onweer.
Niet voor de knallen maar voor de bliksem.
Ik wilde zo gaan werken achter de compu maar ik durf niet.
al is hier omgeving 020 nog niet aan de hand..
(ik forum vanaf Ipad)
Kinderen vrolijk in korte broekjes en t-shirtjes naar school want ik dacht dat het vanavond pas zou gaan regenen.
Je voelt en ruikt dat het niet lang meer duurt.
Ben zo bang voor onweer.
Niet voor de knallen maar voor de bliksem.
Ik wilde zo gaan werken achter de compu maar ik durf niet.
al is hier omgeving 020 nog niet aan de hand..
(ik forum vanaf Ipad)
Kinderen vrolijk in korte broekjes en t-shirtjes naar school want ik dacht dat het vanavond pas zou gaan regenen.
Je voelt en ruikt dat het niet lang meer duurt.
dinsdag 28 juni 2011 om 10:09