Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
In 020 wordt het nu toch ook wel ernstig bewolkt en koelt het af (yeah!)
quote:Daantje1970 schreef op 28 juni 2011 @ 09:37:

[...]

Ja, inderdaad!! Ruikt dan lekker fris.Da's ozon wat je ruikt
@ Ti Ta Tuttebelle: Dank voor je bemoedigende woorden! Turbulentie kan ik aan En verder duimen dan maar.
Komt hier nu met bakken uit de hemel. Knallen worden ook wat harder, dat vind ik nou net iets minder.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2011 @ 09:48:

[...]

Hahaha! Stuur me anders even een mail op ti-ta-tuttebelle@hotmail.com

Bella, ik vind jouw nick en avatar altijd zo leuk! Wat grappig dat je hier in de buurt zit.

En ik ga die Kennedylaan nu toch echt eens even streetviewen!

Dankje! Ze is een van mijn favoriete bijfiguren.

Zij wij redelijke formumbekenden dan?

Tja, ik werk in Veldhoven maar woon in 040, volgens mij zitten hier veel 040-ers als ik het zo zie. Grappig hè.

We moeten eens met alle 040-ers een pilske gaan vatten of zo!

SG??
bellatrixvandetta wijzigde dit bericht op 28-06-2011 09:57
Reden: Foutje
% gewijzigd
Huts!
Hier is net aan de andere kant van't durp de bliksem ingeslagen, dat wordt wat als we vanmiddag de 2e wolk over ons heen krijgen.
Ik ben altijd in voor een biertje!!
Keulen is nog geheel strak blauwe lucht..maar moet vanavond richting Limburg (Maastricht eo) dus ben benieuwd...
Update vanaf 020 Z-O.

Nog geen regen, lucht wel betrokken en als nieuwe ontwikkeling trekt de wind trekt nu overduidelijk wat aan. Temperatuur aangenaam, luchtvochtigheid klammig.
Leuk motto, Kokolientje.
Dank je pink, ik wil eigenlijk een andere maar die krijg ik maar niet zichtbaar

update het is hier nu droog
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 09:56:

Ik ben altijd in voor een biertje!!

Met alle 040'ers? Want ik ken er al 3, live op het forum

@Bella, neuh, we zijn niet echt bekenden, maar je valt me altijd op door je nick, dus vind het grappig dat je dan ineens helemaal niet aan de andere kant van het land zit. Net zoals ik erg moest lachen altijd om SG en ineens las dat ze in dezelfde stad woont als ik, door haar krantenkop over een verwarde vrouw in een douchegordijn
0229 hier, ik ben benieuwd of het IJsselmeer (of eigenlijk Markermeer) ons vandaag gunstig gezind is. Vaak blijft het onweer een soort van 'hangen' boven het water, waardoor we er meer/langer last van hebben.

Het begint nu een beetje te betrekken.
En hier breekt de zon weer door
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2011 @ 10:00:

[...]

@ SG en ineens las dat ze in dezelfde stad woont als ik, door haar krantenkop over een verwarde vrouw in een douchegordijn Ja, ik heb daarmee helaas maar pagina 15 van het Zondagsnieuws gehaald, maar hey!
Hier in 026 prachtig weer, warm maar met een lekker briesje en een heel klein tikkie sluierbewolking. Van mij mag het nog een tijdje zo blijven!
update uit 072.

Bewolkt, wind gaat liggen, vogeltjes worden stil (de beruchte stilte voor de storm), en het is klam. Op buienradar zie ik dat het hoost als ik kind van school moet halen
Dat is toch best een prestatie heur! Zover ben ik nog niet gekomen. Ben je inmiddels weer thuis of zit je nog in de inrichting?
Pff onweer is nu recht boven me :( gatveeer
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2011 @ 10:05:

Dat is toch best een prestatie heur! Zover ben ik nog niet gekomen. Ben je inmiddels weer thuis of zit je nog in de inrichting? Ik mocht naar huis, om daar op therapeutische basis zelf een douchecabine te bouwen!
quote:kriebelbeest schreef op 28 juni 2011 @ 10:01:

0229 hier, ik ben benieuwd of het IJsselmeer (of eigenlijk Markermeer) ons vandaag gunstig gezind is. Vaak blijft het onweer een soort van 'hangen' boven het water, waardoor we er meer/langer last van hebben.

Het begint nu een beetje te betrekken.Hier 0299 iets lager n NH? Wordt hier wel wat (ietsjes hoor) grijzer, nog steeds weinig wind.
Hier is het benauwd BettiPage, en net als jij zit ik nog te wachten. Maar ja, we zijn dan ook bijna-buren.

Ik verlang naar een flinke afkoeling en gelukkig ben ik niet bang voor noodweer.
Ik schijt bagger1

Ben zo bang voor onweer.

Niet voor de knallen maar voor de bliksem.

Ik wilde zo gaan werken achter de compu maar ik durf niet.

al is hier omgeving 020 nog niet aan de hand..

(ik forum vanaf Ipad)

Kinderen vrolijk in korte broekjes en t-shirtjes naar school want ik dacht dat het vanavond pas zou gaan regenen.

Je voelt en ruikt dat het niet lang meer duurt.
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 10:06:

[...]

Ik mocht naar huis, om daar op therapeutische basis zelf een douchecabine te bouwen!En is dat gelukt? *Is nu toch wel nieuwsgierig naar hoe SG de terreur van het gordijn heeft overwonnen.*
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2011 @ 10:01:

En hier breekt de zon weer door Yup. In Veldhoven ook. Tot zover het noodweer
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven