Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
vrijdag 1 juli 2011 om 09:57
Oh nee, topic weer op bladzijde twee... Net op de knop gedrukt: leeg profiel in Wit-Rusland/Belarus.
@Anita > op de Veluwe verveel je je nooit. Mijn kinderen waren dol op pretpark Julianatoren. Ik vond het zelf daar altijd lekker overzichtelijk.
@Poezels > zulke hurrays wil ik ook wel elke dag ontvangen!
Ik vind het zo fantasieloos om twintig keer dezelfde kaart achter elkaar te versturen. Volgens mij ben ik ook een keer slachtoffer van die PC-er geweest.
@Chrisy > veel plezier als postbezorger, dat er maar veel mooie kaarten door jou in de bussen gestopt moge worden.
Ik wens je droge dagen, geen extreme temperaturen en weinig wind!
@Anita > op de Veluwe verveel je je nooit. Mijn kinderen waren dol op pretpark Julianatoren. Ik vond het zelf daar altijd lekker overzichtelijk.
@Poezels > zulke hurrays wil ik ook wel elke dag ontvangen!
Ik vind het zo fantasieloos om twintig keer dezelfde kaart achter elkaar te versturen. Volgens mij ben ik ook een keer slachtoffer van die PC-er geweest.
@Chrisy > veel plezier als postbezorger, dat er maar veel mooie kaarten door jou in de bussen gestopt moge worden.
Ik wens je droge dagen, geen extreme temperaturen en weinig wind!
vrijdag 1 juli 2011 om 15:39
vrijdag 1 juli 2011 om 18:44
Allereerst Zazana, gefeliciteerd!!!
En Chrisy ook met de nieuwe baan.
Heb trouwens dat ene nr niet voor je maar morgen doe ik weer boodschappen dus dan misschien wel.
Poezels, wat een leuke hurray.
Neferisis, de Julianatoren is hier ook favoriet.
En dochter wilt ook naar paleis het Loo zei ze vanmorgen.
Jammer van het lege profiel.
Steph, we gaan zeker graag naar de Veluwe.
Prachtig vinden we het daar.
Als ik ooit nogeens geld te veel heb wil daar wel een tweede huis hoor.
Hier 2 hurrays, Duitsland en Canada zijn aangekomen.
En 1 kaart in de bus uit de USA - Las Vegas.
En Chrisy ook met de nieuwe baan.
Heb trouwens dat ene nr niet voor je maar morgen doe ik weer boodschappen dus dan misschien wel.
Poezels, wat een leuke hurray.
Neferisis, de Julianatoren is hier ook favoriet.
En dochter wilt ook naar paleis het Loo zei ze vanmorgen.
Jammer van het lege profiel.
Steph, we gaan zeker graag naar de Veluwe.
Prachtig vinden we het daar.
Als ik ooit nogeens geld te veel heb wil daar wel een tweede huis hoor.
Hier 2 hurrays, Duitsland en Canada zijn aangekomen.
En 1 kaart in de bus uit de USA - Las Vegas.
vrijdag 1 juli 2011 om 20:44
vrijdag 1 juli 2011 om 23:21
zaterdag 2 juli 2011 om 12:39
zaterdag 2 juli 2011 om 13:37
Kreeg je gewoon zomaar 1 velletje Neferisis......
Nou ja, ik ga zo eens bij je kijken of je het al bij je postcardwall staat.
Steph, je bent goed bezig hoor!!
Hier bracht de postbode-mevrouw me geen kaart vandaag maar wel mijn puzzelboek.
Dus ik duik zo met boek de tuin in (kan ik tussendoor ook nog genieten van mijn geheel nieuwe schutting die klaar is) want hen de tijd aan mezelf.
Zoon slaapt, vader en dochter zijn op pad op de fiets.
Nou ja, ik ga zo eens bij je kijken of je het al bij je postcardwall staat.
Steph, je bent goed bezig hoor!!
Hier bracht de postbode-mevrouw me geen kaart vandaag maar wel mijn puzzelboek.
Dus ik duik zo met boek de tuin in (kan ik tussendoor ook nog genieten van mijn geheel nieuwe schutting die klaar is) want hen de tijd aan mezelf.
Zoon slaapt, vader en dochter zijn op pad op de fiets.
zaterdag 2 juli 2011 om 17:24
zaterdag 2 juli 2011 om 19:53
Vandaag een vraag gekregen van iemand die een kaart van mij had ontvangen. Ze vond het nl zo leuk dat er behalve haar nog een postcrosster was die schaatsen leuk vond. Ik moet er nog op reageren, ze komt uit Australië.
Ik heb straks mijn eerste les joggen/lopen gehad (maar 18min) van de belgische Evy. Alles ging goed, 1 of 2min joggen, maar drie min was mij te veel. Ik moest nog 30sec maar ik kon niet meer, en maar denken dat mijn conditie goed was............
Ik heb straks mijn eerste les joggen/lopen gehad (maar 18min) van de belgische Evy. Alles ging goed, 1 of 2min joggen, maar drie min was mij te veel. Ik moest nog 30sec maar ik kon niet meer, en maar denken dat mijn conditie goed was............
zaterdag 2 juli 2011 om 20:44
Dat is best meteen een pittig schema hoor Steph, met 3 minuten hardlopen.
Ik heb een schema gedaan van Runnersworld.
Iets van 2 minuten wandelen en 1 minuut joggen en dan een keer of 6 herhalen.
En dan per week opbouwen van het joggen en afbouwen van het wandelen.
Net 2 kaarten geschreven.
Naar onze eigen hoofdstad gaat een kaart met bloemen, leeg profiel helaas.
En naar Duitsland een provinciekaart.
Ik heb een schema gedaan van Runnersworld.
Iets van 2 minuten wandelen en 1 minuut joggen en dan een keer of 6 herhalen.
En dan per week opbouwen van het joggen en afbouwen van het wandelen.
Net 2 kaarten geschreven.
Naar onze eigen hoofdstad gaat een kaart met bloemen, leeg profiel helaas.
En naar Duitsland een provinciekaart.
zondag 3 juli 2011 om 08:42
Nee hoor, geen gedoe met mp3.
Gewoon elke week even kijken wat er van je verwacht werd en gaan.
Ik ben tot 8 kilometer aan een stuk hardlopen gekomen.
Verder lukte niet tot mijn frustatie, voelde me helemaal niet goed.
Maar ja, nu weet ik waar het door kwam (had toen namelijk geen idee dat ik zwanger was, hahaha)
Geen pc-nieuws hier.
Alleen even mijn twee geschreven kaarten van gisteren in de brievenbus gestopt.
Gewoon elke week even kijken wat er van je verwacht werd en gaan.
Ik ben tot 8 kilometer aan een stuk hardlopen gekomen.
Verder lukte niet tot mijn frustatie, voelde me helemaal niet goed.
Maar ja, nu weet ik waar het door kwam (had toen namelijk geen idee dat ik zwanger was, hahaha)
Geen pc-nieuws hier.
Alleen even mijn twee geschreven kaarten van gisteren in de brievenbus gestopt.
zondag 3 juli 2011 om 10:50
Zazana, gefeliciteerd met je afstuderen. Heerlijk voor je!
steph, wat aso van die postcrosser om te vragen een kaart terug te sturen. Nog een reactie gehad?
neferisis, wat stond erop het postpapier? Heb je hem ook op je profiel staan? Ben wel benieuwd nu Mosterd
Schattig...pooh bear, maareh volgens mij is dit niet de bedoeling van PC?
Pc nieuws:
Mijn prachtige statistieken:
June Ever
Postcards sent 10 26
Postcards received 5 21
Days your mailbox was happy: 3
Valt wat tegen in verhouding tot jullie
Maaaarr ik mag een kaart sturen naar India. Nieuw land voor mij!
Weer een lange hurray vanuit Duitsland & mijn kaartje naar de USA is na 42 dagen nog niet aangekomen. Ik heb haar een mailtje gestuurd, maar ze heeft hem niet gekregen. Vandaag dus een nieuwe opsturen.
Kwam er net ook achter dat al aardig wat van mij kaartje zijn gefavoriet
Schoonouders zijn dit weekend langs geweest, viel allemaal heel erg mee natuurlijk. Ik raak er alleen altijd erg nerveus van. Deze week weer een volle week maar vanmiddag lekker even niets. Straks mijn ontvangen kaartje maar weer eens uploaden op PC site.
steph, wat aso van die postcrosser om te vragen een kaart terug te sturen. Nog een reactie gehad?
neferisis, wat stond erop het postpapier? Heb je hem ook op je profiel staan? Ben wel benieuwd nu Mosterd
Schattig...pooh bear, maareh volgens mij is dit niet de bedoeling van PC?
Pc nieuws:
Mijn prachtige statistieken:
June Ever
Postcards sent 10 26
Postcards received 5 21
Days your mailbox was happy: 3
Valt wat tegen in verhouding tot jullie
Maaaarr ik mag een kaart sturen naar India. Nieuw land voor mij!
Weer een lange hurray vanuit Duitsland & mijn kaartje naar de USA is na 42 dagen nog niet aangekomen. Ik heb haar een mailtje gestuurd, maar ze heeft hem niet gekregen. Vandaag dus een nieuwe opsturen.
Kwam er net ook achter dat al aardig wat van mij kaartje zijn gefavoriet
Schoonouders zijn dit weekend langs geweest, viel allemaal heel erg mee natuurlijk. Ik raak er alleen altijd erg nerveus van. Deze week weer een volle week maar vanmiddag lekker even niets. Straks mijn ontvangen kaartje maar weer eens uploaden op PC site.
zondag 3 juli 2011 om 12:12
Hello!
Na de laatste loodjes van het schooljaar (nou ja, op school dan, er zijn nog wel wat dingetjes die ik thuis moet doen) heb ik ook weer eens tijd om hier langs te komen! De laatste tijd heb ik wel leuke en minder leuke kaarten ontvangen en een aantal kaarten verstuurd. Vanaf nu zal ik hier weer vaker langs komen om jullie op de hoogte te houden.
Mijn stats:
Country ranking by sent: 419th
Country ranking by distance: 525th
Days your mailbox was happy: 11
Poezels, komt vanzelf goed met die statistieken, als je enthousiast blijft postcrossen! Ik ben nog geen jaar lid en mijn statistieken zijn toch aanzienlijk verbeterd .
Zazana, hoera, je bent afgestudeerd! Gefeliciteerd!
Steph, goed bezig met sporten en afvallen! Gewicht in de vorm van spieren in plaats van vet is hartstikke goed!
Neferisis, leuk op fietsvakantie! Dat deden wij 'vroeger' met ons gezin ook altijd. Waar ga je fietsen? En ik kan me voorstellen hoe blij verrast je was door die bijzondere kaart! Ik zag op haar postcardwall dat ze ook best normale kaarten verstuurt, dus je was wel echt uitverkoren!
Chrisy, veel plezier met je baan als postbezorger!
Na de laatste loodjes van het schooljaar (nou ja, op school dan, er zijn nog wel wat dingetjes die ik thuis moet doen) heb ik ook weer eens tijd om hier langs te komen! De laatste tijd heb ik wel leuke en minder leuke kaarten ontvangen en een aantal kaarten verstuurd. Vanaf nu zal ik hier weer vaker langs komen om jullie op de hoogte te houden.
Mijn stats:
Country ranking by sent: 419th
Country ranking by distance: 525th
Days your mailbox was happy: 11
Poezels, komt vanzelf goed met die statistieken, als je enthousiast blijft postcrossen! Ik ben nog geen jaar lid en mijn statistieken zijn toch aanzienlijk verbeterd .
Zazana, hoera, je bent afgestudeerd! Gefeliciteerd!
Steph, goed bezig met sporten en afvallen! Gewicht in de vorm van spieren in plaats van vet is hartstikke goed!
Neferisis, leuk op fietsvakantie! Dat deden wij 'vroeger' met ons gezin ook altijd. Waar ga je fietsen? En ik kan me voorstellen hoe blij verrast je was door die bijzondere kaart! Ik zag op haar postcardwall dat ze ook best normale kaarten verstuurt, dus je was wel echt uitverkoren!
Chrisy, veel plezier met je baan als postbezorger!
zondag 3 juli 2011 om 13:08
Grrrrrr. Nog steeds geen hurray.
@CaptainO > China duurt even, maar meestal komen ze toch aan.
@Anita > nog lekker aan het puzzelen? Ik wil nog wel een tweede huis in Zeeland, met eigen steiger aan het water.
@Steph > 5 kg vet weg? Ik ben jaloers...
@Poezels > India is wel bijzonder. Ik heb er wel kaarten naar toe mogen sturen, maar nog nooit iets van ontvangen.
Mijn Pooh periode ligt alweer een tijdje achter me, alhoewel ik de oorspronkelijke Pooh tekeningen (niet die van Disney) wel heel mooi vind.
@Stereogram > wij gaan fietsen in de Vendée, de regio waar de Tour de France nu bezig is. Is tamelijk vlak. We fietsen van hotelletje naar hotelletje en de bagage wordt nagebracht. Maximaal 55 km op een dag.
@CaptainO > China duurt even, maar meestal komen ze toch aan.
@Anita > nog lekker aan het puzzelen? Ik wil nog wel een tweede huis in Zeeland, met eigen steiger aan het water.
@Steph > 5 kg vet weg? Ik ben jaloers...
@Poezels > India is wel bijzonder. Ik heb er wel kaarten naar toe mogen sturen, maar nog nooit iets van ontvangen.
Mijn Pooh periode ligt alweer een tijdje achter me, alhoewel ik de oorspronkelijke Pooh tekeningen (niet die van Disney) wel heel mooi vind.
@Stereogram > wij gaan fietsen in de Vendée, de regio waar de Tour de France nu bezig is. Is tamelijk vlak. We fietsen van hotelletje naar hotelletje en de bagage wordt nagebracht. Maximaal 55 km op een dag.