Postcrossing deel 7

26-01-2011 09:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor meer uitleg van deze verslavende hobby en winkels zie tweede posting.

Het gaat, in het kort gezegd, dat je een ansichtkaart verstuurd en als hij wordt geregisteerd dat jij dan een kaart krijgt van iemand ergens in deze wereld. Elke kaart is een verrassing!

Even een voorbeeld:

Oh nee, topic weer op bladzijde twee... Net op de knop gedrukt: leeg profiel in Wit-Rusland/Belarus.

@Anita > op de Veluwe verveel je je nooit. Mijn kinderen waren dol op pretpark Julianatoren. Ik vond het zelf daar altijd lekker overzichtelijk.

@Poezels > zulke hurrays wil ik ook wel elke dag ontvangen!

Ik vind het zo fantasieloos om twintig keer dezelfde kaart achter elkaar te versturen. Volgens mij ben ik ook een keer slachtoffer van die PC-er geweest.

@Chrisy > veel plezier als postbezorger, dat er maar veel mooie kaarten door jou in de bussen gestopt moge worden.

Ik wens je droge dagen, geen extreme temperaturen en weinig wind!
Even snel: Ik ben AFGESTUDEERD!!! Zojuist het cijfer voor mijn scriptie gehad: 7,5!! Helemaal klaar, BASTA!!!!
ZAZANA , VAN HARTE GEFELICITEERD met het afstuderen.

Twee kaarten hier, beide zozo (leest niet iedereen mijn profiel )

Eentje was achterkant bedrukt, dus geen handschrift. Ik heb in de hurray gevraagd waarom hij dat deed. Tevens stond er vetgedrukt of ik een kaart wil terugsturen Nee dus.
Zazana gefeliciteerd!
Zazana > Wat een geweldig resultaat! AUGURI
Allereerst Zazana, gefeliciteerd!!!

En Chrisy ook met de nieuwe baan.

Heb trouwens dat ene nr niet voor je maar morgen doe ik weer boodschappen dus dan misschien wel.

Poezels, wat een leuke hurray.

Neferisis, de Julianatoren is hier ook favoriet.

En dochter wilt ook naar paleis het Loo zei ze vanmorgen.

Jammer van het lege profiel.

Steph, we gaan zeker graag naar de Veluwe.

Prachtig vinden we het daar.

Als ik ooit nogeens geld te veel heb wil daar wel een tweede huis hoor.

Hier 2 hurrays, Duitsland en Canada zijn aangekomen.

En 1 kaart in de bus uit de USA - Las Vegas.
Zazana gefeliciteerd

chrisy, veel plezier met postbezorgen!

Vandaag een kaart ontvangen uit Rusland, een kinderboekillustratie. Ga de kaart snel registreren. En ook even uitzoeken wat er met de kaarten is gebeurd die nog onderweg zijn en evt. nieuwe sturen.
Heb net de stats van juni binnen

Ranking by sent 312-ste.

By distance 382-ste.

En een blije brievenbus voor 17 dagen

En jullie???
Country ranking by sent: 336th

Country ranking by distance: 426th

7 dagen een blije bus!
Ranking by sent: 136th

Ranking by distance: 184th

Happy days mailbox: 23

Vandaag ook weer eentje in de bus, dat is alvast de eerste blije dag in juli!
Ranking by sent: 81ste

Ranking by distance: 121ste

Mailbox whas happy 12 dagen.

Ik ben trouwens niets afgevallen (was bij vriendin die gewichtsconsulente is) maar vet met 2% minder in twee weken en de spieren zijn toegenomen. Oww daar is al dat gewicht.
Net kwam de postbezorgster langs, een nieuwe in deze wijk. Zij bracht mij post uit Polen, alleen geen kaart. De afzendster van het velletje postpapier hoopte dat deze speciale kaart mij zou verrassen. Nou, dat kan je wel zeggen...

@Steph > je verandert toch niet in een bodybuildster?!
Neferisis, verassing een papiertje uit Polen. Ja, leuk zeg *not*.

Nee, ik ben nog lang geen bodybuildster. Maar mijn vet stond op 50% toen ik ermee begon (het afvallen), nu op 46%. Dus er is al (ongeveer)5kg vet weg!!!!
Kreeg je gewoon zomaar 1 velletje Neferisis......

Nou ja, ik ga zo eens bij je kijken of je het al bij je postcardwall staat.

Steph, je bent goed bezig hoor!!

Hier bracht de postbode-mevrouw me geen kaart vandaag maar wel mijn puzzelboek.

Dus ik duik zo met boek de tuin in (kan ik tussendoor ook nog genieten van mijn geheel nieuwe schutting die klaar is) want hen de tijd aan mezelf.

Zoon slaapt, vader en dochter zijn op pad op de fiets.
Ik heb gisteren van postbodeman (jaja ze bestaan nog) twee mandalaboeken. Heerlijk om die te kopieeren, zonde om ze in het boek in te kleuren. Vandaag alleen twee dvd's voor vriend.
In het kader van de training voor de fietsvakantie een klein rondje in de regio (16 km) met dochter gedaan. Onderweg kwamen we langs een Action. Mijn fietsmand puilde daarna uit met school- en schoonmaakspullen. Kortom, een nuttige middag.

Geen hurrays vandaag. :(
Hoera, mijn kaart naar China is aangekomen!

Nu mag ik een kaart naar Wit-Rusland sturen, maar ik twijfel of ik die mag frankeren met een Europazegel? Weet iemand dat?
Daar mag een europazegel op hoor.

Neferisis, altijd leuk even rondneuzen bij de action.

Kom daar ook altijd met vanalles weer naar buiten.

Vooral ook knutselspul voor dochter.

En ik heb je briefpapiertje bekeken hoor, hahaha
Vandaag een vraag gekregen van iemand die een kaart van mij had ontvangen. Ze vond het nl zo leuk dat er behalve haar nog een postcrosster was die schaatsen leuk vond. Ik moet er nog op reageren, ze komt uit Australië.

Ik heb straks mijn eerste les joggen/lopen gehad (maar 18min) van de belgische Evy. Alles ging goed, 1 of 2min joggen, maar drie min was mij te veel. Ik moest nog 30sec maar ik kon niet meer, en maar denken dat mijn conditie goed was............
Dat is best meteen een pittig schema hoor Steph, met 3 minuten hardlopen.

Ik heb een schema gedaan van Runnersworld.

Iets van 2 minuten wandelen en 1 minuut joggen en dan een keer of 6 herhalen.

En dan per week opbouwen van het joggen en afbouwen van het wandelen.

Net 2 kaarten geschreven.

Naar onze eigen hoofdstad gaat een kaart met bloemen, leeg profiel helaas.

En naar Duitsland een provinciekaart.
Anita, was dat met een coach op je mp3? Ik doe dat nl met Evy, je hebt er ook eentje met Renate Wennemars maar die moet je betalen.
Nee hoor, geen gedoe met mp3.

Gewoon elke week even kijken wat er van je verwacht werd en gaan.

Ik ben tot 8 kilometer aan een stuk hardlopen gekomen.

Verder lukte niet tot mijn frustatie, voelde me helemaal niet goed.

Maar ja, nu weet ik waar het door kwam (had toen namelijk geen idee dat ik zwanger was, hahaha)

Geen pc-nieuws hier.

Alleen even mijn twee geschreven kaarten van gisteren in de brievenbus gestopt.
Zazana, gefeliciteerd met je afstuderen. Heerlijk voor je!

steph, wat aso van die postcrosser om te vragen een kaart terug te sturen. Nog een reactie gehad?

neferisis, wat stond erop het postpapier? Heb je hem ook op je profiel staan? Ben wel benieuwd nu Mosterd

Schattig...pooh bear, maareh volgens mij is dit niet de bedoeling van PC?

Pc nieuws:

Mijn prachtige statistieken:

June Ever

Postcards sent 10 26

Postcards received 5 21

Days your mailbox was happy: 3

Valt wat tegen in verhouding tot jullie

Maaaarr ik mag een kaart sturen naar India. Nieuw land voor mij!

Weer een lange hurray vanuit Duitsland & mijn kaartje naar de USA is na 42 dagen nog niet aangekomen. Ik heb haar een mailtje gestuurd, maar ze heeft hem niet gekregen. Vandaag dus een nieuwe opsturen.

Kwam er net ook achter dat al aardig wat van mij kaartje zijn gefavoriet

Schoonouders zijn dit weekend langs geweest, viel allemaal heel erg mee natuurlijk. Ik raak er alleen altijd erg nerveus van. Deze week weer een volle week maar vanmiddag lekker even niets. Straks mijn ontvangen kaartje maar weer eens uploaden op PC site.
Hello!

Na de laatste loodjes van het schooljaar (nou ja, op school dan, er zijn nog wel wat dingetjes die ik thuis moet doen) heb ik ook weer eens tijd om hier langs te komen! De laatste tijd heb ik wel leuke en minder leuke kaarten ontvangen en een aantal kaarten verstuurd. Vanaf nu zal ik hier weer vaker langs komen om jullie op de hoogte te houden.

Mijn stats:

Country ranking by sent: 419th

Country ranking by distance: 525th

Days your mailbox was happy: 11

Poezels, komt vanzelf goed met die statistieken, als je enthousiast blijft postcrossen! Ik ben nog geen jaar lid en mijn statistieken zijn toch aanzienlijk verbeterd .

Zazana, hoera, je bent afgestudeerd! Gefeliciteerd!

Steph, goed bezig met sporten en afvallen! Gewicht in de vorm van spieren in plaats van vet is hartstikke goed!

Neferisis, leuk op fietsvakantie! Dat deden wij 'vroeger' met ons gezin ook altijd. Waar ga je fietsen? En ik kan me voorstellen hoe blij verrast je was door die bijzondere kaart! Ik zag op haar postcardwall dat ze ook best normale kaarten verstuurt, dus je was wel echt uitverkoren!

Chrisy, veel plezier met je baan als postbezorger!
Grrrrrr. Nog steeds geen hurray.

@CaptainO > China duurt even, maar meestal komen ze toch aan.

@Anita > nog lekker aan het puzzelen? Ik wil nog wel een tweede huis in Zeeland, met eigen steiger aan het water.

@Steph > 5 kg vet weg? Ik ben jaloers...

@Poezels > India is wel bijzonder. Ik heb er wel kaarten naar toe mogen sturen, maar nog nooit iets van ontvangen.

Mijn Pooh periode ligt alweer een tijdje achter me, alhoewel ik de oorspronkelijke Pooh tekeningen (niet die van Disney) wel heel mooi vind.

@Stereogram > wij gaan fietsen in de Vendée, de regio waar de Tour de France nu bezig is. Is tamelijk vlak. We fietsen van hotelletje naar hotelletje en de bagage wordt nagebracht. Maximaal 55 km op een dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven