Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
zondag 3 juli 2011 om 16:47
Stereo, geniet van je vakantie!!!!
Poezels, je hebt het weer gehad met je bezoek.
Ik kan ook altijd zo stresskippig doen als we bezoek hebben, hahaha
Neferisis, heb een aantal puzzels op het strand gemaakt.
Wat een vakantiegevoel zeg.
En ze zijn hier bij de jachthaven mooi woningen aan het bouwen hoor.
Poezels, je hebt het weer gehad met je bezoek.
Ik kan ook altijd zo stresskippig doen als we bezoek hebben, hahaha
Neferisis, heb een aantal puzzels op het strand gemaakt.
Wat een vakantiegevoel zeg.
En ze zijn hier bij de jachthaven mooi woningen aan het bouwen hoor.
zondag 3 juli 2011 om 16:49
Poezels, voor je schoonouders zenuwachtig hoezo? Hebben ze hoge verwachtingen van je? Gewoon niet poetsen, komen ze ook niet vaak. Werkt hoor.
Die postcrosser heeft niets meer van zich laten horen gelukkig.
Anita, je moet ook niet gelijk gaan hardlopen. Joggen is beter te doen maar als je zwanger bent ja dan kun je ziek worden. Gelukkig is er met de baby niets gebeurt.
Neferisis, is wel te doen om dat vet kwijt te raken. maar in mijn herinnering valt dat bij jouw toch wel mee?
Die postcrosser heeft niets meer van zich laten horen gelukkig.
Anita, je moet ook niet gelijk gaan hardlopen. Joggen is beter te doen maar als je zwanger bent ja dan kun je ziek worden. Gelukkig is er met de baby niets gebeurt.
Neferisis, is wel te doen om dat vet kwijt te raken. maar in mijn herinnering valt dat bij jouw toch wel mee?
zondag 3 juli 2011 om 18:36
maandag 4 juli 2011 om 09:21
Eindelijk een hurray. Het nieuwe kaartje (culinair met een knipoog) gaat richting Zwitserland.
@Anita > geen centjes voor een tweede huis. Er moeten nog twee kinderen studeren.
Ons bedrijf gaat meedoen aan een 10 miles run. Ik heb het gesponsorde T-shirt al, nu nog de benen ervoor...
@Steph > is een kwestie van goed zittende kleding aantrekken, dat scheelt op het oog zo een paar kilo's.
@Anita > geen centjes voor een tweede huis. Er moeten nog twee kinderen studeren.
Ons bedrijf gaat meedoen aan een 10 miles run. Ik heb het gesponsorde T-shirt al, nu nog de benen ervoor...
@Steph > is een kwestie van goed zittende kleding aantrekken, dat scheelt op het oog zo een paar kilo's.
maandag 4 juli 2011 om 10:31
maandag 4 juli 2011 om 11:07
Hi ladies, excuses voor mijn afwezigheid de laatste tijd. Ik denk dat ik binnenkort even tijdelijk ga stoppen met PC'en. Merk dat ik er minder voldoening uit haal dan eerder altijd het geval was. Ik heb 320 kaarten verstuurd en 311 ontvangen, dus ik ga (denk ik) geen nieuwe adressen meer aanvragen voorlopig. Eens kijken hoe dat dan bevalt.
maandag 4 juli 2011 om 12:09
Jeetje wat schrijven jullie toch veel!
Neferisis, we hebben het droog gehouden tijdens de bbq vorige week. Daarna nog het bos in geweest voor levend stratego.
Wat een leuk idee, met die ballonnen.
CO, nu wordt postcrossing pas echt leuk he!
Anita, fijn dat alles goed gaat met je dochter op school. Naar welke groep gaat ze? De Veluwe is inderdaad een mooie plek om vakantie te vieren.
Chrisy, jammer dat je hier niet meer komt! Veel succes met je nieuwe baan!
Zazana, gefeliciteerd! Fijn om te horen!
Steph, dat is ook leuk om te ontvangen!
Stereo, is voor jou de zomervakantie begonnen? Hier nog een weekje te gaan.
Kaatje, zo'n periode heb ik ook gehad. Door dan tijdelijk te stoppen krijg je vanzelf weer zin om te versturen/ontvangen!
Vandaag nog geen post ontvangen, zaterdag wel een bestelling van BOL. Onder andere een nieuwe WTJ (de NL versie). Eens kijken of ik me daar deze zomer mee kan vermaken. Ook nog een hurray, van die 2 hondjes! Hmm het zou vandaag 22 graden worden, tot nu toe ziet het er erg somber uit.
Neferisis, we hebben het droog gehouden tijdens de bbq vorige week. Daarna nog het bos in geweest voor levend stratego.
Wat een leuk idee, met die ballonnen.
CO, nu wordt postcrossing pas echt leuk he!
Anita, fijn dat alles goed gaat met je dochter op school. Naar welke groep gaat ze? De Veluwe is inderdaad een mooie plek om vakantie te vieren.
Chrisy, jammer dat je hier niet meer komt! Veel succes met je nieuwe baan!
Zazana, gefeliciteerd! Fijn om te horen!
Steph, dat is ook leuk om te ontvangen!
Stereo, is voor jou de zomervakantie begonnen? Hier nog een weekje te gaan.
Kaatje, zo'n periode heb ik ook gehad. Door dan tijdelijk te stoppen krijg je vanzelf weer zin om te versturen/ontvangen!
Vandaag nog geen post ontvangen, zaterdag wel een bestelling van BOL. Onder andere een nieuwe WTJ (de NL versie). Eens kijken of ik me daar deze zomer mee kan vermaken. Ook nog een hurray, van die 2 hondjes! Hmm het zou vandaag 22 graden worden, tot nu toe ziet het er erg somber uit.
maandag 4 juli 2011 om 12:17
quote:juuf schreef op 04 juli 2011 @ 12:09:
Hmm het zou vandaag 22 graden worden, tot nu toe ziet het er erg somber uit.
Waar ergens zit je dan?
Hier in zuidholland, schijnt de zon al best lang en heb gewoon al heerlijk op de fiets gezeten in mn tshirtje en lekker zitten lezen op het balkon.
Straks eindelijk mn 2persoonsbed ophalen met mn vader en zijn collega , bij IKEA.
Dat word mijn slaapkamer omgooien .
Hmm het zou vandaag 22 graden worden, tot nu toe ziet het er erg somber uit.
Waar ergens zit je dan?
Hier in zuidholland, schijnt de zon al best lang en heb gewoon al heerlijk op de fiets gezeten in mn tshirtje en lekker zitten lezen op het balkon.
Straks eindelijk mn 2persoonsbed ophalen met mn vader en zijn collega , bij IKEA.
maandag 4 juli 2011 om 12:49
quote:noa_lynn schreef op 04 juli 2011 @ 12:17:
[...]
Waar ergens zit je dan?
Overijssel!
Heb zelfs een trui aan...
Succes met je slaapkamerverbouwing
[...]
Waar ergens zit je dan?
Overijssel!
maandag 4 juli 2011 om 14:16
Hoi!
Hier mooi zonnig weer!
Noa_lynn, ben je al bezig met het omgooien? Slaap lekker vannacht in je grote bed!
Juuf, levend stratego blijft toch altijd een favoriet kampspel! Kamp was bij jullie in die onweerweek he? Sliepen de kinderen in tenten of in een gebouw? Wat schreven de hondjes in de hurray? Woefwoef? De kat aan wie ik mijn kat een kaart aan had gestuurd schreef dit: meow meow meow meow rain meow meow cold meow meow wet meow very nice post card meow meow love fred.
En inderdaad is hier de vakantie begonnen! Nog wel wat werk zoals mappen en leerlingvolgsysteem bijwerken wat voorbereidend werk voor het nieuwe schooljaar, maar dat kan ik thuis doen en op mijn gemak.
Kaatje, als je er geen plezier meer aan beleeft is het inderdaad tijd voor een (zomer?)stop! Hopelijk krijg je nog wel wat mooie kaarten binnen!
Steph, jij hebt weer heel wat zitten schrijven!
Neferisis, soms laten de hurrays wat lang op zich wachten... Fijn dat je er toch een ontvangen hebt. Ik zag het toevallig gisteren toen ik een aantal van jullie profielen eens even aan het bekijken was. Ik moest me inhouden om je niet te sms'en dat er een kaart van je was aangekomen; dat doe ik namelijk ook altijd bij mijn postcrossfamilieleden en zij bij mij.
Enneh, culinair met een knipoog, wat moet ik me daar bij voorstellen??
Anita, fijn dat jij alvast aan het voorproeven bent voor de vakantie door je strandhuisje! En een leuk vooruitzicht, naar de Veluwe! Daar kom ik ook graag.
Hier gelukkig gisteren ook weer eens een hurray en een vandaag. Al mijn kaarten zijn onderweg, maar veel mensen aan wie ik een kaart heb gestuurd zijn al weken niet meer op de site geweest... Nu mocht ik dus 2 adressen aanvragen: een Disneykaart gaat naar Belgie en een vogelkaart naar iemand in Nederland.
Hier mooi zonnig weer!
Noa_lynn, ben je al bezig met het omgooien? Slaap lekker vannacht in je grote bed!
Juuf, levend stratego blijft toch altijd een favoriet kampspel! Kamp was bij jullie in die onweerweek he? Sliepen de kinderen in tenten of in een gebouw? Wat schreven de hondjes in de hurray? Woefwoef? De kat aan wie ik mijn kat een kaart aan had gestuurd schreef dit: meow meow meow meow rain meow meow cold meow meow wet meow very nice post card meow meow love fred.
En inderdaad is hier de vakantie begonnen! Nog wel wat werk zoals mappen en leerlingvolgsysteem bijwerken wat voorbereidend werk voor het nieuwe schooljaar, maar dat kan ik thuis doen en op mijn gemak.
Kaatje, als je er geen plezier meer aan beleeft is het inderdaad tijd voor een (zomer?)stop! Hopelijk krijg je nog wel wat mooie kaarten binnen!
Steph, jij hebt weer heel wat zitten schrijven!
Neferisis, soms laten de hurrays wat lang op zich wachten... Fijn dat je er toch een ontvangen hebt. Ik zag het toevallig gisteren toen ik een aantal van jullie profielen eens even aan het bekijken was. Ik moest me inhouden om je niet te sms'en dat er een kaart van je was aangekomen; dat doe ik namelijk ook altijd bij mijn postcrossfamilieleden en zij bij mij.
Enneh, culinair met een knipoog, wat moet ik me daar bij voorstellen??
Anita, fijn dat jij alvast aan het voorproeven bent voor de vakantie door je strandhuisje! En een leuk vooruitzicht, naar de Veluwe! Daar kom ik ook graag.
Hier gelukkig gisteren ook weer eens een hurray en een vandaag. Al mijn kaarten zijn onderweg, maar veel mensen aan wie ik een kaart heb gestuurd zijn al weken niet meer op de site geweest... Nu mocht ik dus 2 adressen aanvragen: een Disneykaart gaat naar Belgie en een vogelkaart naar iemand in Nederland.
maandag 4 juli 2011 om 18:31
Juuf, dochter gaat naar groep 4 na de vakantie en ze heeft er reuze veel zin in.
Noa-Lynn, lekker slapen in je nieuwe bedje vanavond!!
Neferisis, voor die van mij duurt het nog wel even voor ze gaan studeren.
Dus eigenlijk moet ik het nu nog doen.
Vandaag 1 hurray uit Japan na 9 dagen en 1 kaart uit Finland in de bus.
Echt een zomerse, helemaal leuk.
Zo mijn cowboy-outfit hangt klaar voor morgen!
Noa-Lynn, lekker slapen in je nieuwe bedje vanavond!!
Neferisis, voor die van mij duurt het nog wel even voor ze gaan studeren.
Dus eigenlijk moet ik het nu nog doen.
Vandaag 1 hurray uit Japan na 9 dagen en 1 kaart uit Finland in de bus.
Echt een zomerse, helemaal leuk.
Zo mijn cowboy-outfit hangt klaar voor morgen!
maandag 4 juli 2011 om 18:34
Kaatje, niet stoppen. Dan gaan we je missen. jaaaaaaank.
Juuf, veel plezier met de ned versie van WTJ.
Wil je hierheen komen het is er nog steeds warm en zonnig.
Noa_lynn, en hoe is je slaapkamer?
Stereogram, dat is balen dat mensen dan zolang niet meer bij pc komen. Misschien al vakantie?
Ik heb straks bij mijn sent kaarten gekeken, in NL al 40dagen onderweg...........Maar ook al twee mnd niet online geweest, vrees een late hurray.
Juuf, veel plezier met de ned versie van WTJ.
Wil je hierheen komen het is er nog steeds warm en zonnig.
Noa_lynn, en hoe is je slaapkamer?
Stereogram, dat is balen dat mensen dan zolang niet meer bij pc komen. Misschien al vakantie?
Ik heb straks bij mijn sent kaarten gekeken, in NL al 40dagen onderweg...........Maar ook al twee mnd niet online geweest, vrees een late hurray.
maandag 4 juli 2011 om 21:35
quote:juuf schreef op 04 juli 2011 @ 12:49:
[...]
Overijssel!
Dat is wel verder weg, hadden ze niet ook zoiets voorspeld voor die hoek..
De verbouwing is halverwege, vanavond/vannacht kamperen in de woonkamer op mijn matras.. net echt .
Hebben een anderhalf uur lopen zoeken en zelf aanmodderen omdat we geen handleiding hadden, blijkt ie in de laatste doos te zitten (waar een 3 op stond, van de 3 dozen).
Nu een half bed en een helemaal uit elkaar bed.
[...]
Overijssel!
Dat is wel verder weg, hadden ze niet ook zoiets voorspeld voor die hoek..
De verbouwing is halverwege, vanavond/vannacht kamperen in de woonkamer op mijn matras.. net echt .
Hebben een anderhalf uur lopen zoeken en zelf aanmodderen omdat we geen handleiding hadden, blijkt ie in de laatste doos te zitten (waar een 3 op stond, van de 3 dozen).
Nu een half bed en een helemaal uit elkaar bed.
maandag 4 juli 2011 om 22:01
Zazana: gefeliciteerd!!!
Noa_lynn: hmmm, een half bed en een helemaal uit elkaar bed... dat matras op de vloer klinkt dan wel erg aantrekkelijk.
Hier vorige week 4 hurrays gekregen en 3 kaartjes. Zit nu nog te wachten op een hurray uit Rusland (is nu 12 dagen onderweg).
Ik zit ook te denken om even een zomerstop in te lassen (maar ben nog niet verder dan het dénken!!)
Steph: 4% vet al verbrand. Goed zeg.
Noa_lynn: hmmm, een half bed en een helemaal uit elkaar bed... dat matras op de vloer klinkt dan wel erg aantrekkelijk.
Hier vorige week 4 hurrays gekregen en 3 kaartjes. Zit nu nog te wachten op een hurray uit Rusland (is nu 12 dagen onderweg).
Ik zit ook te denken om even een zomerstop in te lassen (maar ben nog niet verder dan het dénken!!)
Steph: 4% vet al verbrand. Goed zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 4 juli 2011 om 23:17
dinsdag 5 juli 2011 om 10:13
Anita, daar vrees ik wel voor. Een expired zal het wel worden.
Poezels, Finland mmm ooit een kaartje heengestuurd en ook in een ver verleden gekregen..........
Noa_lynn, en hoe was het logeren in de huiskamer? Handig van die drie dozen zeg. Natuurlijk zit zo'n handleiding in de laatste doos dat wist je toch.
Snjokorn, Rusland 12 dagen is helemaal niet lang hoor. En over de zomerstop blijf denken. Ja 4% vet is best goed, ben benieuwd naar vrijdag want ik heb dan alweer drie dagen gejogd. Eens kijken of dat vruchten afwerpt.
En vrijdag is de allerlaatste zumba-les jaaaaaaaaaaank voor de zomerstop. Is zo gezellig.
Ligaa, is helemaal niet suf want je reageert hier wel.....Hoe is het met het kleurboek?
Poezels, Finland mmm ooit een kaartje heengestuurd en ook in een ver verleden gekregen..........
Noa_lynn, en hoe was het logeren in de huiskamer? Handig van die drie dozen zeg. Natuurlijk zit zo'n handleiding in de laatste doos dat wist je toch.
Snjokorn, Rusland 12 dagen is helemaal niet lang hoor. En over de zomerstop blijf denken. Ja 4% vet is best goed, ben benieuwd naar vrijdag want ik heb dan alweer drie dagen gejogd. Eens kijken of dat vruchten afwerpt.
En vrijdag is de allerlaatste zumba-les jaaaaaaaaaaank voor de zomerstop. Is zo gezellig.
Ligaa, is helemaal niet suf want je reageert hier wel.....Hoe is het met het kleurboek?
dinsdag 5 juli 2011 om 13:20
Ligaa, toch alleen maar leuk dat je hier komt buurten!!
Hier een drukke morgen op school gehad en vanmiddag lekker op het gemak doen.
Kunnen we vanavond een gezellig feestje bouwen!!!
Postbode is geweest.
Geen pc-kaarten maar wel mijn bestelde kaarten van sneeuwvlokje.
Zo eens een plekkie in de doos geven.
Hier een drukke morgen op school gehad en vanmiddag lekker op het gemak doen.
Kunnen we vanavond een gezellig feestje bouwen!!!
Postbode is geweest.
Geen pc-kaarten maar wel mijn bestelde kaarten van sneeuwvlokje.
Zo eens een plekkie in de doos geven.