Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.



Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..



Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Mijn ex had een complex over zijn lengte en dikte en ik snapte niet zo goed waarom....



Tot ik mijn huidige partner ontmoette!



Voor mij hoeft hij geen 25 cm te zijn en dikte onderarm, maar een beetje vulling is toch wel erg lekker hoor!



Carrrie.
Alle reacties Link kopieren
té lang, dat is gewoon onprettig. Maar ik vind de omtrek het belangrijkste eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat er wel degelijk verschil is in hoe ik seks heb als een penis groter of kleiner is. Ik heb nog nooit een penis in me gehad die echt te groot voor me was. Als ik de tijd maar had, ging het altijd wel soepel. Soms moet je gewoon even "rekken". Dat is gelukkig niet blijvend!



Ik vind het belangrijker dat een man niet klein is, dan dat hij groot is. Boven een bepaalde maat is hij lekker groot, en dan ben ik dik tevreden. Die maat is wel wat boven het gemiddelde, helaas. Maat alleen is ook niet alles. Ik vind het belangrijk dat er niet teveel voorhuid overheen zit, en dat hij niet te krom is. Daar kan geen maat tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Het is meer de dikte die er toe doet maar naar mijn ervaring kan je als man beter wat meer gemiddeld geschapen zijn want ten eerste schrikken veel vrouwen toch beetje als ze je voor eerst naakt zien en het kan ook belemmerend werken bij de sex en als je bepaalde spijkerbroeken aanhebt(501 bv) dan zie je hem altijd te overdreven duidelijk zitten en dat is best wel irritant....En je hebt altijd gedonder met bepaalde "normal size" condooms,tenminste dat is mijn ervaring dan.Die durex gevallen bv passen gewoon niet goed.

En ik denk dat als je kleiner geschapen bent en je bent echt helemaal gek van elkaar er nog genoeg andere manieren zijn om een vrouw goed te pleasen
Alle reacties Link kopieren
Die blauwgroene van Durex zijn juist erg geschikt voor XL pikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 19 december 2007 @ 14:54:

Die blauwgroene van Durex zijn juist erg geschikt voor XL pikken.Tja,heb ik ook geprobeerd maar ik gebruik zelf altijd de Trojan Magnum XL,bevalt toch iets beter ,komt missch ook omdat ik Magnum ijsjes zo lekker vind,vooral die witte met aardbei smaak Jummmmm,maar dat is ander topic geloof ik
Dames:

Wat is nu een gemiddelde maat????

Er word altijd gezegt en geschreven van 13á14 cm lang en 4 cm dik.



Maar is dit ook zo? Is de gemiddelde niet een beetje meer?



Ik, als man, heb geen vergelijkings matreaal, maar als je het zo hoort heeft iedereen meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Localhero schreef op 19 december 2007 @ 17:22:

[...]





Tja,heb ik ook geprobeerd maar ik gebruik zelf altijd de Trojan Magnum XL,bevalt toch iets beter ,komt missch ook omdat ik Magnum ijsjes zo lekker vind,vooral die witte met aardbei smaak Jummmmm,maar dat is ander topic geloof ik Weet je zeker dat je ze niet koopt omdat het zo lekker is om dat met luide stem te vragen bij de drogist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Surrender schreef op 15 december 2007 @ 16:36:

Yes, it matters hahaha! Ik heb gewoon het liefst een soort van onderarm hehe... beetje pijn vind ik wel lekker!



mee eens...

Liever iets te groot dan een kleine voor mij..

Ik heb een keer een eenmalige sexdate met een jongen gehad en ik voelde echt niks (eigenlijk al een beetje teleurgesteld toen hij zich uit had gekleed )



Maar ik ben het er wel mee eens dat het voor een SV anders is dan bij een relatie..

Omdat een relatie meer is dan goede sex
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 20 december 2007 @ 13:14:

[...]





Weet je zeker dat je ze niet koopt omdat het zo lekker is om dat met luide stem te vragen bij de drogist?



Ja dat weet ik zeker,waarschijnlijk ook omdat ik ze via intenet bestel aangezien ze deze niet in elke winkel hebben en met luide stem achter je beeldscherm staat ook zo lullig ,daarom bestel ik ze altijd met HOOFDLETTERS

Alle reacties Link kopieren
Voor ons mannen op dit vrouwen-forum, hebben wij qua omtrek/doorsnede nog niet echt 'n idee, de meest verkocht vibo's zitten tussen 3 & 5 cm doorsnede, maar hoe groot is jullie "ideale": vibo, dildo en/of ander "gereedschap" dan?



& ze gaan incl. "extreme" buttplugs t/m 14cm doorsnede..
Alle reacties Link kopieren
grappig dat deze discussie toch altijd weer terug komt.

maar je hoort vaak alleen verhalen over lengte, niet dikte. terwijl je zou zeggen dat dikte belangrijker is dan de lengte.
Alle reacties Link kopieren
quote:ravenescence schreef op 20 december 2007 @ 14:10:

[...]





Maar ik ben het er wel mee eens dat het voor een SV anders is dan bij een relatie..

Omdat een relatie meer is dan goede sexMaar veel relaties beginnen met sex..........of men begint al snel met sex in een prille relatie . Dus als dát stuk(je) voor jou van belang zou zijn zou dat net zo goed een reden kunnen zijn om de relatie ( en de rest ) niet verder uit te diepen ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Just to be clear: Ik bedoelde dus penissen, maar als je die niet kan/durft op te meten, dan kun je dus 'n dildo/vibo als vergelijkingsmateriaal gebruiken..

for more info see my post before this one
Alle reacties Link kopieren
Gemiddelde penislengte is 16 cm!



http://www.xs4all.nl/~janfreak/condomfeiten.html



http://www.seksvraagbaak....er_penisgroottewijzer.htm
Alle reacties Link kopieren
ok, dan moet ik het dus vooral van de dikte hebben...whahaha
@Localhero: Eh, durex gevallen passen niet goed? Als je ze om je onderarm kunt aandoen passen ze op je 3e been ook wel hoor. En anders grotere maat kopen. Heb je ze wel eens als waterballon gebruikt????



En ja, size does matter, naar gelang hoe 'fors' je als vrouw geschapen bent en wat je voorkeur ook nog eens is. Overigens ook andersom he.

In mijn beleving en meegemaakt: een kleine lul (niet alleen in dikte maar ook in lengte) maakt weldegelijk gevoelsverschil uit. Om nog maar niet te spreken van het feit dat ie er makkelijk uitfloept als je lekker bezig bent.



Bij mijn SV is er elke keer het gevoel: dat past weer even lekker.......totale verankering zeg maar.....voor zowel hem als mij en meer dan genoeg speelruimte zonder uit elkaar te hoeven gaan om te wisselen van standje. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
@ Dibbes,denk je nou echt dat ik moeite voor die andere condooms ga doen die niet overal te krijgen zijn als die durex condooms ook relaxed zijn en ook overal te verkrijgen zijn?En ik weet zeker dat je als je jurk maat 38 hebt ook jezelf in een 36 weet te persen maar zal dan niet echt lekker en comfortabel zitten he??Kijk ook maar even op het "Grote penis" topic op dit forum dan lees je dat er nog meer zijn.Dus zolang je zelf niet zo'n geval tussen je benen hebt hangen en weet hoe het voelt om een condoom om te hebben die afknelt kan je er geen oordeel over geven vrees ik.En nee ik gebruik ze niet als waterballon,ik gebruik ze altijd als condoom vreemd genoeg.
@local, jammer dat je mijn post kennelijk aanvallend opvat. Dat was igg niet mijn insteek om op jou te reageren.



Ik heb het ook niet over 1 bepaalde condoom gehad, of een maat die niet te verkrijgen is, was algemeen. Heb een tijd geleden een TV programma bekeken waarin een man zijn overtuigende idee had, dat een condoom bij hem niet zou passen. Die werd toen over de onderarm van de man getrokken en zodoende zag hij in, dat met de juiste maat, er ook voor hem een condoom is.

That's all en dat is wat ook bedoelde met het waterballon-woord.



Duidelijk nu? Wat ik neem direct aan dat het lastig kan zijn als je of heel klein of heel groot geschapen bent. Daar vel ik dus ook zeker geen oordeel over.
Alle reacties Link kopieren
@ Dibbes ,ik heb je post niet als aanvallend ervaren hoor,wou alleen ff duidelijk maken dat het in ieder geval voor mij geen interessant gedoe is om ander condoom te willen gebruiken.Vooral omdat het alleen maar meer problemen geeft als je de gangbare merken niet gebruikt en de meest gangbare hier is Durex en die gebruik ik dus niet.

In jouw reaktie leek het erop alsof ik had gezegd dat er voor mij geen condooms bestaan maar dat was dus niet zo.

En er zijn dus idd condooms voor iedere maat en daar maak ik ook dankbaar gebruik van maar dat had ik al aangegeven in mijn vorige posts

So no hard feelings Dibbes
Okido dan. Duidelijk van elkaar nu lijkt me:-)
Alle reacties Link kopieren
Die cijfers van gemiddelde lengte ben ik al vaker tegengekomen en moet zeggen dan is het bij mij net aan de onderkant van dit gemiddelde.

Maar de gemiddelde omtrek geeft mijn zelfvertrouwen over dat lichaamsdeel weer een boost. Daar zit ik gelukkig een aantal cm boven.



Toch prima forum dus.



Jippy, dankjewel VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:_Melkboer_ schreef op 20 december 2007 @ 00:44:

Dames:

Wat is nu een gemiddelde maat????

Er word altijd gezegt en geschreven van 13á14 cm lang en 4 cm dik.



Maar is dit ook zo? Is de gemiddelde niet een beetje meer?



Ik, als man, heb geen vergelijkings matreaal, maar als je het zo hoort heeft iedereen meer.Mannen hebben de neiging om hierover op te scheppen en te liegen, zodat ze niet onder het gemiddelde vallen.



Maar het kan natuurlijk nooit dat iedereen boven het gemiddelde zit.



Ik heb het nooit gemeten, maar ik schat dat ik ook onder het gemiddelde zit.

Maar ik kan me ook echt niet druk maken over de lengte van een lichaamsdeel. Ik heb nooit klachten gehad, en als er wel klachten zijn dan zoeken ze maar iemand anders. Iemand die van me houdt maakt zich niet druk om mijn penislengte.
Alle reacties Link kopieren
die van mijn man is gewoon gemiddeld denk ik, nooit gemeten, wie doet dat wel? en ik ben er heel tevreden mee
Alle reacties Link kopieren


Lengte en dikte zijn allebei belangrijk.

Ik had eens een vriendje die een heel kort plassertje had, en ook een vriendje met een erg dun plassertje. Bij allebei vond ik er niets aan. Die korte voelde je niet eens (kon nog net op tijd de woorden : "Zit ie er al in" binnen houden), en bij die dunne leek het net of ik gevingerd werd.

Nu kom ik door penetratie toch niet klaar, dus in dat opzicht was het geen ramp.



Ook nog een vriend gehad die een heule grote pik had, ik schrok mij kapot!!! Ik ging z'n broek in met mijn hand en dacht meteen: "Sjeeeeezus, wat heb ik hier in mijn hand dan". En toen was ie nog niet eens hard...

Ik houd ook wel een beetje van 'pijn' tijdens seks, maar bepaalde standjes gingen echt niet. Deze relatie heeft niet lang stand gehouden (plasser had hier niets mee te maken), waardoor experimenteren niet echt heeft kunnen plaatsvinden.



Mijn huidige partner heeft een heerlijke plasser, echt waar. Lang genoeg, dik genoeg en ik denk dat ik met hem ooit wel klaar kan komen tijdens penetratie. Hij heeft een ongebruikelijk rechte plasser in erectie en dat lijkt mijn G-spot goed te doen (terwijl normaal dit het geval hoort te zijn bij plassers met een lichte kromming).



Krijg spontaan zin in seks!

Peefje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven