Hoe van geboekt reisje naar Parijs afkomen...
maandag 7 mei 2007 om 19:10
Wie heeft tips? Ik heb maanden geleden een reisje naar Parijs geboekt voor de hemelvaart. Helaas gaat het echt niet lukken om zelf te gaan en als annuleringsreden moet ik ofwel in scheiding liggen, of failliet zijn of er moet iemand overleden zijn. Tsja, dit is allemaal niet van toepassing (gelukkig!). In m'n kennissenkring is niemand die het over wil nemen. Wie heeft dit weleens meegemaakt en heeft tips? In het ergste geval gaan we gewoon niet maar het is natuurlijk al wel betaald...
maandag 7 mei 2007 om 19:15
maandag 7 mei 2007 om 19:17
Zelf nog nooit meegemaakt maar:
- Misschien kun je het op marktplaats zetten?
- Oproepje op Viva-Zoekt zetten (natuurlijk wel met korting
)
- Of misschien het bedrijf waarbij je geboekt hebt bellen of zij een oplossing weten (misschien klein boetebedrag omdat ze het toch wel kunnen verkopen?)
Zal nog eens verder nadenken, als me wat te binnen schiet laat ik het je weten!
Succes ermee!!
- Misschien kun je het op marktplaats zetten?
- Oproepje op Viva-Zoekt zetten (natuurlijk wel met korting

- Of misschien het bedrijf waarbij je geboekt hebt bellen of zij een oplossing weten (misschien klein boetebedrag omdat ze het toch wel kunnen verkopen?)
Zal nog eens verder nadenken, als me wat te binnen schiet laat ik het je weten!
Succes ermee!!
maandag 7 mei 2007 om 19:17
quote:
Misschien kun je proberen om de reis hier op het prikbord (via viva en dan onder het kopje reizen) voor een iets lagere prijs te verkopen?
Er zijn op internet genoeg "prikborden" om zoiets neer te zetten.
Of op Marktplaats.
Succes ermee, ik hoop voor je dat het lukt. haha, je was me voor.. dachten tegelijkertijd aan hetzelfde blijkbaar!
Misschien kun je proberen om de reis hier op het prikbord (via viva en dan onder het kopje reizen) voor een iets lagere prijs te verkopen?
Er zijn op internet genoeg "prikborden" om zoiets neer te zetten.
Of op Marktplaats.
Succes ermee, ik hoop voor je dat het lukt. haha, je was me voor.. dachten tegelijkertijd aan hetzelfde blijkbaar!
maandag 7 mei 2007 om 19:30
Snelle reacties, tnx! Op MP staat die al sinds gistermiddag, helaas nog geen reacties. Ik heb er geen prijs bijgezet, hij staat op "bieden". Advertentie is al wel door 117 mensen bekeken maar niemand heeft dus gereageerd. Het bedrag wat ik moest betalen was € 297,50, wat is een redelijke prijs om ervoor te krijgen? € 200 o.i.d.? Het gaat om 4 nachten, eigen vervoer.
Ik ga 'm ook bij Viva zoekt plaatsen, tnx voor tip! Als iemand hier interesse heeft hou ik me natuurlijk ook aanbevolen, maar niet te hard roepen omdat het anders teveel lijkt op een advertentie...
Ik ga 'm ook bij Viva zoekt plaatsen, tnx voor tip! Als iemand hier interesse heeft hou ik me natuurlijk ook aanbevolen, maar niet te hard roepen omdat het anders teveel lijkt op een advertentie...
maandag 7 mei 2007 om 19:37
quote:
Snelle reacties, tnx! Op MP staat die al sinds gistermiddag, helaas nog geen reacties. Ik heb er geen prijs bijgezet, hij staat op "bieden". Advertentie is al wel door 117 mensen bekeken maar niemand heeft dus gereageerd. Het bedrag wat ik moest betalen was € 297,50, wat is een redelijke prijs om ervoor te krijgen? € 200 o.i.d.? Het gaat om 4 nachten, eigen vervoer.
Idd, had ik nog niet aan gedacht!
Prijs is ook afhankelijk van het hotel, misschien kun je eens kijken wat het hotel zo kost bijvoorbeeld bij bookings . nl ..
Succes!
ps: helaas gaan we de week erna naar Italie..anders had ik misschien wel interesse: j'aime Paris!
Idd, had ik nog niet aan gedacht!
Prijs is ook afhankelijk van het hotel, misschien kun je eens kijken wat het hotel zo kost bijvoorbeeld bij bookings . nl ..
Succes!
ps: helaas gaan we de week erna naar Italie..anders had ik misschien wel interesse: j'aime Paris!
maandag 7 mei 2007 om 19:59
Op bookings.nl kost het hotel € 280. Ik heb MP gewijzigd van "bieden" naar € 200. Hopelijk dat er nu iemand reageert! Is best goedkoop toch, 4 nachten voor 200 euro (hoophoop). Er moeten toch mensen zijn die impulsief denken van, hé het is volgende week hemelvaart, dag erna vrij nemen is vrij logisch en dan nog even een paar daagjes weg willen?

dinsdag 8 mei 2007 om 14:56
woensdag 9 mei 2007 om 05:59
quote:Er heeft iemand geboden. 100 Euro, beetje weinig.. Maar goed, misschien dat er nu wat mensen mee gaan bieden??Ik zou diegene terugmailen dat hij/zij de reis voor 150 euro mag hebben. Dan heb je toch de helft van je geld terug en dat is beter dan niks.
Anders ben ik bang dat het je niet meer gaat lukken, zo lang heb je niet meer.
Anders ben ik bang dat het je niet meer gaat lukken, zo lang heb je niet meer.
zaterdag 12 mei 2007 om 17:32
Hoi,
Nee nog steeds niet.. Ik ging uiteindelijk akkoord met het bod van 150 euro maar degene die had gereageerd, was iets te snel met bieden geweest en haar vriend wilde niet, dus ging niet door.
Ik heb het net aangeboden aan mijn schoonouders, die laten morgen weten of ze willen. Nu maar hopen dat zij nog een vergoeding willen geven
, beetje duur moederdagcadeautje anders.
Nee nog steeds niet.. Ik ging uiteindelijk akkoord met het bod van 150 euro maar degene die had gereageerd, was iets te snel met bieden geweest en haar vriend wilde niet, dus ging niet door.
Ik heb het net aangeboden aan mijn schoonouders, die laten morgen weten of ze willen. Nu maar hopen dat zij nog een vergoeding willen geven

maandag 14 mei 2007 om 22:33
Pfiehh reis is verkocht!! Toch nog € 150 voor gekregen. Er gaan nog wel kosten af voor het omzetten à € 20, maar ik ben allang blij.
Nog een heel geregel voor alles op naam van het andere stel staat, omdat D-reizen het weer geboekt heeft bij Vrij-uit en het voucher uiteindelijk vanwege de haast gefaxt moet worden. Hopelijk komt dat morgen allemaal goed.
Hèhè, hele opluchting hoor!
Marlous, ik vind het echt leuk dat je zo meeleeft!
Nog een heel geregel voor alles op naam van het andere stel staat, omdat D-reizen het weer geboekt heeft bij Vrij-uit en het voucher uiteindelijk vanwege de haast gefaxt moet worden. Hopelijk komt dat morgen allemaal goed.
Hèhè, hele opluchting hoor!
Marlous, ik vind het echt leuk dat je zo meeleeft!