Nieuw hier!
dinsdag 12 juli 2011 om 09:43
Hallo iedereen!
Ik kon niet echt een algemeen voorsteltopic of iets vinden maar ik wil me toch wel even voorstellen, anders ben ik zo'n nieuwe onbekende die overal post
Dus bij deze:
Ik ben dus nieuw hier!
Al jaren ben ik actief op forums, de afgelopen paar maanden eigenlijk niet omdat ik niet echt een forum kon vinden waar ik me thuis voelde... ik ben jaren op hetzelfde forum actief geweest maar daar werd ik op een gegeven moment wat te oud had ik het idee.
Toch mis ik het forummen en toen kwam ik bij toeval op de viva-site en zag dat hier ook een forum zit!
Ik hoop dat ik het hier naar mijn zin heb, het is hier zo te zien lekker druk dus dat is top!
Nou ik zal ook wel in het kort iets van mezelf vertellen....
Ik ben 23jaar, woon ruim 1.5jaar samen met mijn vriend en 2 hondjes. In maart zijn we verhuisd naar een groter huis dus we hebben nu ong alles klaar in huis!
Mijn vriend werkt fulltime en ik maar een paar dagdelen dus ben veel thuis.
Ook wordt ik in oktober geopereerd waardoor ik helemaal thuis zit dus dan is afleiding wel leuk!
Nou hopelijk ben ik hier van harte welkom en wordt t een gezellige boel
Ik kon niet echt een algemeen voorsteltopic of iets vinden maar ik wil me toch wel even voorstellen, anders ben ik zo'n nieuwe onbekende die overal post
Dus bij deze:
Ik ben dus nieuw hier!
Al jaren ben ik actief op forums, de afgelopen paar maanden eigenlijk niet omdat ik niet echt een forum kon vinden waar ik me thuis voelde... ik ben jaren op hetzelfde forum actief geweest maar daar werd ik op een gegeven moment wat te oud had ik het idee.
Toch mis ik het forummen en toen kwam ik bij toeval op de viva-site en zag dat hier ook een forum zit!
Ik hoop dat ik het hier naar mijn zin heb, het is hier zo te zien lekker druk dus dat is top!
Nou ik zal ook wel in het kort iets van mezelf vertellen....
Ik ben 23jaar, woon ruim 1.5jaar samen met mijn vriend en 2 hondjes. In maart zijn we verhuisd naar een groter huis dus we hebben nu ong alles klaar in huis!
Mijn vriend werkt fulltime en ik maar een paar dagdelen dus ben veel thuis.
Ook wordt ik in oktober geopereerd waardoor ik helemaal thuis zit dus dan is afleiding wel leuk!
Nou hopelijk ben ik hier van harte welkom en wordt t een gezellige boel
dinsdag 12 juli 2011 om 09:53
Zeker welkom. Het is hier leuk. Helaas zijn we de afgelopen tijd lastig gevallen door trollen, en het is vakantietijd dus veel rellende pubertjes, maar ach, als je even meedraait heb je het snel genoeg door wie hier wel vaste praters zijn.
Verder heef thet forum nogal eens last van bugs, maar ook dat went.
Leuk dat je er bent.
Verder heef thet forum nogal eens last van bugs, maar ook dat went.
Leuk dat je er bent.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 12 juli 2011 om 10:16
Er zijn wat problemen Dannanl. Sommige lukt het wel, andere niet.
Ik dacht dat ik gelezen had dat je Viva een emailtje kan sturen met het plaatje dat je wilt en vragen of zij het erin willen zetten. forum@viva.nl
Hoop dat het nog geldt maar dat zou ik doen.
Ik dacht dat ik gelezen had dat je Viva een emailtje kan sturen met het plaatje dat je wilt en vragen of zij het erin willen zetten. forum@viva.nl
Hoop dat het nog geldt maar dat zou ik doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven