Lanzarote, playa blanca over twee weken!
donderdag 10 mei 2007 om 21:33
Wie is wel eens op Lanzarote geweest? Ik heb zojuist geboekt en dat heb ik altijd, dan ga ik ineens heel erg twijfelen of ik wel het juiste hotel heb genomen, dan ga ik me nog meer verdiepen en zie dan bijv. dan toch wel behoorlijk buiten het centrum ligt en dan zie ik ineens iets anders wat mij dan ineens weer leuker lijkt. Word echt moe van mezelf. Het zal wel de onzekerheid zijn en een stukje perfectionisme....het moet gewoon dan goed zijn, alles....hotel,sfeer, ligging etc en dat kan natuurlijk niet, maar ik ben nu ff zenuwachtig geworden. Stom is dat he? Gaat denk ik wel weer over.
Zat zo te twijfelen tussen Fuerteventura en Lanzarote, op het reisburo adviseerde ze mij Lanzarote, omdat er toch iets meer te doen is....
Heb nog wat in de gidsen zitten bladeren, maar kan er zo onzeker van worden. Jezus, wat ben ik toch aan het mutsen, neem me niet kwalijk hoor, gaat zo wel over.....hoop ik haha.
Wie kan mij geruststellen? Is het leuk Lanzarote? Wij willen een weekje wat luieren en met een autootje rond, 's avonds boulevardje slenteren en misschien met de boot naar Fuerteventura om daar een dagje rond te kijken.
Alle tips welkom !! Iemand toevallig nog gedoken daar?
Zat zo te twijfelen tussen Fuerteventura en Lanzarote, op het reisburo adviseerde ze mij Lanzarote, omdat er toch iets meer te doen is....
Heb nog wat in de gidsen zitten bladeren, maar kan er zo onzeker van worden. Jezus, wat ben ik toch aan het mutsen, neem me niet kwalijk hoor, gaat zo wel over.....hoop ik haha.
Wie kan mij geruststellen? Is het leuk Lanzarote? Wij willen een weekje wat luieren en met een autootje rond, 's avonds boulevardje slenteren en misschien met de boot naar Fuerteventura om daar een dagje rond te kijken.
Alle tips welkom !! Iemand toevallig nog gedoken daar?
donderdag 10 mei 2007 om 22:02
Ik vond Lanzarote leuk (het is wél al 15 jaar geleden), het vulkanische park Timanfaya is erg mooi. Ik weet niet meer precies hoe alles heet, maar we hebben toen twee rondritten gemaakt over het eiland (georganiseerd, maar volgens mij kan het ook prima zelf) een Noordtour en een Zuidtour en zo hadden we ongeveer alle bezienswaardigheden gezien. Bereid je wel voor op zwarte stranden, ik heb alleen op het belangrijkste strand (Playa del Carmen) wit zand gezien. Als je nog meer vragen hebt kan ik de fotoboeken er we eens bij pakken, misschien komen er dan nog wat namen en andere herinneringen boven
.
In ieder geval veel plezier!

In ieder geval veel plezier!
zaterdag 12 mei 2007 om 20:54
Ik ben ook eens op Lanzarote geweest een paar jaar geleden en ik vond het heel erg leuk.
Het is niet zo massaal als op Gran Canaria bijvoorbeeld, en op Lanzarote is allemaal laagbouw.
Er zijn genoeg restaurtantjes, en anders is het in de hoofdstad wel gezellig.
Als je ver van het centrum ofzo afzit, kan je ook gewoon een taxi nemen of de bus, de taxi is niet zo duur.
Het is niet heel erg groen op Lanzarote, het is echt een vulkanisch eiland.
En mocht je er niets aan vinden, dan ben je er toch maar geweest en kan je daar ook maar weer over meepraten.
Tenerife is trouwens ook een prachtig eiland, is ook zeer de moeite waard.
Het is niet zo massaal als op Gran Canaria bijvoorbeeld, en op Lanzarote is allemaal laagbouw.
Er zijn genoeg restaurtantjes, en anders is het in de hoofdstad wel gezellig.
Als je ver van het centrum ofzo afzit, kan je ook gewoon een taxi nemen of de bus, de taxi is niet zo duur.
Het is niet heel erg groen op Lanzarote, het is echt een vulkanisch eiland.
En mocht je er niets aan vinden, dan ben je er toch maar geweest en kan je daar ook maar weer over meepraten.
Tenerife is trouwens ook een prachtig eiland, is ook zeer de moeite waard.
zondag 13 mei 2007 om 08:01
zondag 13 mei 2007 om 22:49
Ben twee weken geleden op Fuerteventura geweest zat eigelijk ook weleens te denken over Lanzarote, maar goed ik denk dat je niet treurig er om hoeft te zijn dat je niet voor Fuerteventura hebt gekozen. Het ziet daar allemaal heel erg kaal en droog uit met iemand van de reisleiding gesproken en die zei ook is zo n verschil met Lanzarote ondanks dat het zo dicht bij ligt. Het eiland schijnt veel groener te zijn en er is ook meer te beleven.Ook van Fuerteventura
worden dagtochten naar Lanzarote aangeboden dus andersom zou dat ook zo zijn.Was wel erg prijzig van 40 tot 60 euro wij hebben het niet gedaan want we zaten hier maar voor een week.Ga je de oversteek wel doen de overtocht duurt zo n 14minuten dan kom je in Corrallejo uit aan de noordkant van het eiland
Fuerteventura een knus vissersdorpje.Veel plezier op Lanzarote.
worden dagtochten naar Lanzarote aangeboden dus andersom zou dat ook zo zijn.Was wel erg prijzig van 40 tot 60 euro wij hebben het niet gedaan want we zaten hier maar voor een week.Ga je de oversteek wel doen de overtocht duurt zo n 14minuten dan kom je in Corrallejo uit aan de noordkant van het eiland
Fuerteventura een knus vissersdorpje.Veel plezier op Lanzarote.
dinsdag 15 mei 2007 om 08:18
woensdag 16 mei 2007 om 10:13
Ik ben een jaar of vier geleden op Lanzarote geweest en dat was een leuk weekje. Het is een heel apart landschap, af en toe echt soort maanladschap en zo'n excursie is wel heel leuk om te doen. Wij zijn naar Timanfaya (of hoe heet dat ook weer) geweest en hebben een kamelentocht gedaan. Dat laatste was heeeeeeel toeristisch maar wel hilarisch.Verder zijn de Canarische Eilanden leuk vanwege de lage prijzen in de parfumerieën. Was leuk voor een week maar ik zou er niet naar terug gaan (maar ik ga eigenlijk nooit 2 X naar hetzelfde terug). Fijne vakantie!!