de Klaagmuur
woensdag 13 juli 2011 om 13:28
Hallo dames,
Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..
Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...
Mischien helpt het
Klaagse !
Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..
Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...
Mischien helpt het
Klaagse !
woensdag 13 juli 2011 om 13:44
woensdag 13 juli 2011 om 13:45
woensdag 13 juli 2011 om 13:51
woensdag 13 juli 2011 om 13:51
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 13:40:
Ik baal een beetje van die reclames hier op de site die af en toe ineens oppuppen ...
Daar baal ik ook ontzettend van, vooral die van Ziggo.
Die laat zich moeilijk sluiten, lijkt wel een spelletje. Grrrrrr
Ik baal een beetje van die reclames hier op de site die af en toe ineens oppuppen ...
Daar baal ik ook ontzettend van, vooral die van Ziggo.
Die laat zich moeilijk sluiten, lijkt wel een spelletje. Grrrrrr
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 13 juli 2011 om 13:52
quote:SummerDee schreef op 13 juli 2011 @ 13:44:
Ik baal van een 'vriendin' die werkelijk álles bij elkaar liegt... en het maar gek vindt dat ik al een jaar geen contact meer met haar zoek ... GRRRRRRRR !
Zo, heerlijk - en nu ga ik boodschappen doen in de regen waar ik ook totáál geen zin in heb !Noem je zo iemand nog een vriendin ?
Ik baal van een 'vriendin' die werkelijk álles bij elkaar liegt... en het maar gek vindt dat ik al een jaar geen contact meer met haar zoek ... GRRRRRRRR !
Zo, heerlijk - en nu ga ik boodschappen doen in de regen waar ik ook totáál geen zin in heb !Noem je zo iemand nog een vriendin ?