de Klaagmuur

13-07-2011 13:28 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..

Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...

Mischien helpt het

Klaagse !
Dan wil ik even klagen over het gegeven dat ik onverwachts deze week vrij ben, het klotenweer is, mijn kennissen/vriendinnen allemaal aan het werk zijn en ik me bij vlagen het ape-lazarus verveel.

Dus klaag ik NIET dat het Viva-forum er is :-)
Ik heb hoofdpijn, die niet verdwijnt na twee paracetamol. Grrr.
Ik ben zwanger en moet nonstop alleen maar plassen! Word er he-le-maal knettergek van! Vooral snachts!

Zo
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Het regent, we kunnen niet op vakantie, de kinderen vervelen zich en ik baal gewoon!

Had zo graag ergens in een huisje willen zitten :(
Ik baal met jullie mee hoor
Ik baal een beetje van die reclames hier op de site die af en toe ineens oppuppen ...
.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 17-10-2011 14:13
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 13:40:

Ik baal een beetje van die reclames hier op de site die af en toe ineens oppuppen ...pop-up blocker installeren
@keye, hier hetzelfde probleem! Ik heb de regenjasjes aangedaan en de laarsjes aan! En lekker stampen in de plassen, ze leven zich helemaal uit en de wasmachine is er zo goed voor!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Kier_V schreef op 13 juli 2011 @ 13:42:

[...]

pop-up blocker installerenWeet je toevallig hoe ik dat kan doen ?
AdBlock Plus!
De bemoeizucht van anderen, daar krijg je een sik van.
Ik baal van een 'vriendin' die werkelijk álles bij elkaar liegt... en het maar gek vindt dat ik al een jaar geen contact meer met haar zoek ... GRRRRRRRR !

Zo, heerlijk - en nu ga ik boodschappen doen in de regen waar ik ook totáál geen zin in heb !
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 13:43:

[...]

Weet je toevallig hoe ik dat kan doen ?Zie tip van georgette (die van die hoofdpijn) :-)
Het regent, mijn kinderen vliegen elkaar continu in de haren en de kat kotst net op de bank. Neeeuuuh niet ernaast maar precies tussen twee kussens in.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Het weer.

Het weer.

Het weer.

Het weer.

Het weer.

Het weer.

Het weer.

Het weer.

Het weer.
Ik baal dat mijn kind waterpokken heeft terwijl hij eigenlijk op school juffendag had kunnen vieren. Hij hangt nu aan mijn benen, vraagt elke minuut aandacht, word er eventjes dol van.

IK WIL EVEN HELEMAAL NIKS!

Zo.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
4 weken geleden mijn sleutelbeen gebroken, dusdanig dat een stuk bot uirsteekt. over 2 weken terug bij de chirurg, dan hoor ik of ik geopereerd moet worden. verrek nou trouwens van de pijn. weg zomer, hele zomer in een mitella, joepie
Ik baal van mijn werk!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 13 juli 2011 @ 13:43:

AdBlock Plus!Maar die werkt alleen bij Google Chrome en Mozilla Firefox. Wat gebruik je bij Microsoft en gewone Google?
quote:iris1969 schreef op 13 juli 2011 @ 13:48:

[...]

Maar die werkt alleen bij Google Chrome en Mozilla Firefox. Wat gebruik je bij Microsoft en gewone Google?

Ik heb niets extra's.... zat al in deze laptop dan denk ik....

(ik ben digibeet, hartstikke)
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 13:40:

Ik baal een beetje van die reclames hier op de site die af en toe ineens oppuppen ...

Daar baal ik ook ontzettend van, vooral die van Ziggo.

Die laat zich moeilijk sluiten, lijkt wel een spelletje. Grrrrrr
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:daydream schreef op 13 juli 2011 @ 13:48:

Ik baal van mijn werk!Ik ook
quote:SummerDee schreef op 13 juli 2011 @ 13:44:

Ik baal van een 'vriendin' die werkelijk álles bij elkaar liegt... en het maar gek vindt dat ik al een jaar geen contact meer met haar zoek ... GRRRRRRRR !

Zo, heerlijk - en nu ga ik boodschappen doen in de regen waar ik ook totáál geen zin in heb !Noem je zo iemand nog een vriendin ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven