de Klaagmuur
woensdag 13 juli 2011 om 13:28
Hallo dames,
Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..
Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...
Mischien helpt het
Klaagse !
Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..
Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...
Mischien helpt het
Klaagse !
woensdag 13 juli 2011 om 13:53
quote:Djin schreef op 13 juli 2011 @ 13:45:
Het regent, mijn kinderen vliegen elkaar continu in de haren en de kat kotst net op de bank. Neeeuuuh niet ernaast maar precies tussen twee kussens in.
Sorry Djin, maar zooooo herkenbaar.
Mijn kat kotste altijd op iets nieuws.
Een kast, Perzisch kleed, en inderdaad ook in de gleuf van de bank.
Het regent, mijn kinderen vliegen elkaar continu in de haren en de kat kotst net op de bank. Neeeuuuh niet ernaast maar precies tussen twee kussens in.
Een kast, Perzisch kleed, en inderdaad ook in de gleuf van de bank.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 13 juli 2011 om 13:56
quote:Eindeloos schreef op 13 juli 2011 @ 13:53:
[...]
Een kast, Perzisch kleed, en onderdaad ook in de gleuf van de bank.De mijne braakte dr witvissie weer uit in de schoen van een gast die uit beleefdheid zijn schoenen bij me had uitgedaan :-S
[...]
Een kast, Perzisch kleed, en onderdaad ook in de gleuf van de bank.De mijne braakte dr witvissie weer uit in de schoen van een gast die uit beleefdheid zijn schoenen bij me had uitgedaan :-S
woensdag 13 juli 2011 om 13:58
Ik zit met een opstandige peuter , die volop in de Peuter Puber Tijd zit.
Word er helemaal gestoord van , we hebben de hele dag strijd , om alles , en nu is het weer ook k*t dus kan ze niet uitkuren buiten.
Ze is al vanaf vanmorgen 7 uur aan het vervelen / huilen en brutaal !
bah heb er mn buik ff van vol
Word er helemaal gestoord van , we hebben de hele dag strijd , om alles , en nu is het weer ook k*t dus kan ze niet uitkuren buiten.
Ze is al vanaf vanmorgen 7 uur aan het vervelen / huilen en brutaal !
bah heb er mn buik ff van vol
woensdag 13 juli 2011 om 14:08
Ik irriteer me aan alle klanten die we binnenkrijgen op dit moment die vragen of we ook brochures hebben van alle Last-minutes......
?!?!?!?! halloooo tuurlijk hebben we die niet.
Mensen die denken dat ze 'makkelijke klanten' zijn door te zeggen dat ze graag naar de zon willen.
Daar zijn 32493468 bestemmingen van.
Zo,dat lucht inderdaad op haha.
?!?!?!?! halloooo tuurlijk hebben we die niet.
Mensen die denken dat ze 'makkelijke klanten' zijn door te zeggen dat ze graag naar de zon willen.
Daar zijn 32493468 bestemmingen van.
Zo,dat lucht inderdaad op haha.
woensdag 13 juli 2011 om 14:30
Waarom mag ik niet klagen over het weer? Het regent hier al 24 uur non-stop en ik ben al 3 keer zeiknat geregend ondanks regenpak. En dan mag ik er straks weer uit om met kind naar het zwembad te fietsen en weer terug.
En volgens die stomme buienradar regent het hier niet eens. Geen idee wat er dan wel uit de lucht komt klateren.
En volgens die stomme buienradar regent het hier niet eens. Geen idee wat er dan wel uit de lucht komt klateren.
woensdag 13 juli 2011 om 14:32
[quote]lughnasadh schreef op 13 juli 2011 @ 14:30:
Waarom mag ik niet klagen over het weer? Het regent hier al 24 uur non-stop en ik ben al 3 keer zeiknat geregend ondanks regenpak. En dan mag ik er straks weer uit om met kind naar het zwembad te fietsen en weer terug.
En volgens die stomme buienradar regent het hier niet eens. Geen idee wat er dan wel uit de lucht komt klateren.[/quote]
Klacht indienen bij buienradar.nl
En volgens die stomme buienradar regent het hier niet eens. Geen idee wat er dan wel uit de lucht komt klateren.[/quote]
Klacht indienen bij buienradar.nl
woensdag 13 juli 2011 om 14:48
Ik klaag over mezelf dat ik zo niet mijn gevoel kan volgen... Scheiden? (mijn gevoel zegt ja doen, maar is nogal ingrijpend he! wat een getwijfel!). En ik klaag over dat ik te zwaar ben (terwijl mijn broeksriem af en toe een gaatje strakker kan)
Verder heerlijk lui vrij dagje, in bed met m'n laptop!
Verder heerlijk lui vrij dagje, in bed met m'n laptop!
woensdag 13 juli 2011 om 14:55
Ik wil even bijzonder uitgebreid klagen over die baby die als een soort van "symbiont" binnen in me aan het woelen is, me maagzuur bezorgt, er voor zorgt dat ik de halve nacht moet piesen, ik continu het gevoel heb op springen te staan, er voor gezorgd heeft dat ik twee voeten als ballonnen heb en dus geen schoen meer aan kan....
KOMDRNOUEENSUIT!!!!
Maar wel op je eigen tempo, als je er klaar voor bent.... zo ben ik dan ook wel weer...... gelukkig heeft mijn peuterpuber een goeie dag en zit ik fijn voor de tour de france....
KOMDRNOUEENSUIT!!!!
Maar wel op je eigen tempo, als je er klaar voor bent.... zo ben ik dan ook wel weer...... gelukkig heeft mijn peuterpuber een goeie dag en zit ik fijn voor de tour de france....