de Klaagmuur
woensdag 13 juli 2011 om 13:28
Hallo dames,
Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..
Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...
Mischien helpt het
Klaagse !
Nu ik net ff lekker mijn gal gespuwd heb over mijn kapotte post die bezorgd is dacht ik ineens misschien zijn er wel meer mensen die even lekker doelloos willen klagen..
Dus heb je wat te klagen ? Irriteerd je iets ? Gaat het nergens over ? of juist wel ? Gooi het eruit bij de Klaagmuur...
Mischien helpt het
Klaagse !
woensdag 13 juli 2011 om 15:19
woensdag 13 juli 2011 om 15:23
quote:joyce1976 schreef op 13 juli 2011 @ 13:58:
Ik zit met een opstandige peuter , die volop in de Peuter Puber Tijd zit.
Word er helemaal gestoord van , we hebben de hele dag strijd , om alles , en nu is het weer ook k*t dus kan ze niet uitkuren buiten.
Ze is al vanaf vanmorgen 7 uur aan het vervelen / huilen en brutaal !
bah heb er mn buik ff van vol Regenlaarsjes en -jas aan en stuur haar de tuin in. Ga daar maar piraatje spelen of zo. Van regen gaan ze niet dood hoor. En vaak is het veels te leuk om in de plassen te stampen.
Ik zit met een opstandige peuter , die volop in de Peuter Puber Tijd zit.
Word er helemaal gestoord van , we hebben de hele dag strijd , om alles , en nu is het weer ook k*t dus kan ze niet uitkuren buiten.
Ze is al vanaf vanmorgen 7 uur aan het vervelen / huilen en brutaal !
bah heb er mn buik ff van vol Regenlaarsjes en -jas aan en stuur haar de tuin in. Ga daar maar piraatje spelen of zo. Van regen gaan ze niet dood hoor. En vaak is het veels te leuk om in de plassen te stampen.
woensdag 13 juli 2011 om 15:26
Ik baal van mijn kiespijn, de antiobiotica die zijn werk na 3 dagen nog niet doet, pijnstillers die niet helpen, wortelpuntbeandelingen bij de kaakshirurg die nog moeten gebeuren. En om het compleet te maken baal ik er ook van dat ik het maar niet voor elkaar kan krijgen om een gelukspoppetje te haken, ben net voor de 4de!!!! keer overnieuw begonnen.
En dan heb ik het nog niet eens over het weer gehad
En dan heb ik het nog niet eens over het weer gehad
woensdag 13 juli 2011 om 15:27
quote:Blackwater schreef op 13 juli 2011 @ 14:08:
Ik irriteer me aan alle klanten die we binnenkrijgen op dit moment die vragen of we ook brochures hebben van alle Last-minutes......
?!?!?!?! halloooo tuurlijk hebben we die niet.
Mensen die denken dat ze 'makkelijke klanten' zijn door te zeggen dat ze graag naar de zon willen.
Daar zijn 32493468 bestemmingen van.
Zo,dat lucht inderdaad op haha.
Oke, dan weet ik dus wat ik morgen kan verwachten op de zaak
Ben er ff een weekje tussenuit geweest maar ik maak me borst dan maar nat.
Ik irriteer me aan alle klanten die we binnenkrijgen op dit moment die vragen of we ook brochures hebben van alle Last-minutes......
?!?!?!?! halloooo tuurlijk hebben we die niet.
Mensen die denken dat ze 'makkelijke klanten' zijn door te zeggen dat ze graag naar de zon willen.
Daar zijn 32493468 bestemmingen van.
Zo,dat lucht inderdaad op haha.
Oke, dan weet ik dus wat ik morgen kan verwachten op de zaak
Ben er ff een weekje tussenuit geweest maar ik maak me borst dan maar nat.
woensdag 13 juli 2011 om 15:30
quote:bijtje29 schreef op 13 juli 2011 @ 15:19:
@klavertje 5; dat heb ik nu altijd met foebal... herken je gevoel maar LOOOOVE de tour..... sorry!
Baby moet niet meer draaien in me, wordt er misselijk van... voelt echt niet lekker meer alhoewel ik blij ben met teken van leven.
KOMDRNOUUIHUIT!!Misschien krijg je wel een foeballert?! Is ook niet mijn sport (geen 1 eigenlijk als ik eerlijk ben).
@klavertje 5; dat heb ik nu altijd met foebal... herken je gevoel maar LOOOOVE de tour..... sorry!
Baby moet niet meer draaien in me, wordt er misselijk van... voelt echt niet lekker meer alhoewel ik blij ben met teken van leven.
KOMDRNOUUIHUIT!!Misschien krijg je wel een foeballert?! Is ook niet mijn sport (geen 1 eigenlijk als ik eerlijk ben).
woensdag 13 juli 2011 om 15:39
@klavertje5; zou zomaar kunnen maar ik weet niet wat het word /
...(echt niet?? goh wat bijzonder)
verder kan ik de volgende vragen (hoe lief bedoeld ook) niet meer horen;
-Weet je zeker dat het er een is?? nou 't zijn iig geen 5 cavia's!
- En weet je wat het wordt?? ja een baby... ja dat snap ik ook wel maar wat WORDT het.... zucht 5 cavia's....
-Hoe lang moet je nog? tot april 2012.... (ben echt modelletje aangespoelde potvis he, met het bijbehorende geschommel van een kudde pinguins)
-30 graden , mussen vallen dood van het dak en ik kom puffend en steunend de kresj binnen; hou je het nog een beetje vol.....
AAAAAAARGH!!! Iedereen is super lief en meelevend maar ik wordt er knettergek van!!!!
...(echt niet?? goh wat bijzonder)
verder kan ik de volgende vragen (hoe lief bedoeld ook) niet meer horen;
-Weet je zeker dat het er een is?? nou 't zijn iig geen 5 cavia's!
- En weet je wat het wordt?? ja een baby... ja dat snap ik ook wel maar wat WORDT het.... zucht 5 cavia's....
-Hoe lang moet je nog? tot april 2012.... (ben echt modelletje aangespoelde potvis he, met het bijbehorende geschommel van een kudde pinguins)
-30 graden , mussen vallen dood van het dak en ik kom puffend en steunend de kresj binnen; hou je het nog een beetje vol.....
AAAAAAARGH!!! Iedereen is super lief en meelevend maar ik wordt er knettergek van!!!!
woensdag 13 juli 2011 om 15:45
quote:bijtje29 schreef op 13 juli 2011 @ 14:55:
Ik wil even bijzonder uitgebreid klagen over die baby die als een soort van "symbiont" binnen in me aan het woelen is, me maagzuur bezorgt, er voor zorgt dat ik de halve nacht moet piesen, ik continu het gevoel heb op springen te staan, er voor gezorgd heeft dat ik twee voeten als ballonnen heb en dus geen schoen meer aan kan....
KOMDRNOUEENSUIT!!!!
Maar wel op je eigen tempo, als je er klaar voor bent.... zo ben ik dan ook wel weer...... gelukkig heeft mijn peuterpuber een goeie dag en zit ik fijn voor de tour de france....
Oh heerlijk he Mijn jongste lag in volkomen stuit en ging regelmatig "staan" in mijn buik. Voeten in mijn blaas en een kopstoot tegen mijn maag. Of ze draaide toch nog maar weer eens om waardoor je letterlijk voeten en ellebogen uit mijn buik zag steken. En daarna weer terug, of ze ging dwars liggen want je zou eens gewoon in hoofdligging geboren worden.
Toen ik vlak voor de keizersnee aan het ctg lag konden ze niet eens een ctg maken want ze draaide veel te veel, je hoorde alleen maar heel hard gekraak en geschuif.
Ik wil even bijzonder uitgebreid klagen over die baby die als een soort van "symbiont" binnen in me aan het woelen is, me maagzuur bezorgt, er voor zorgt dat ik de halve nacht moet piesen, ik continu het gevoel heb op springen te staan, er voor gezorgd heeft dat ik twee voeten als ballonnen heb en dus geen schoen meer aan kan....
KOMDRNOUEENSUIT!!!!
Maar wel op je eigen tempo, als je er klaar voor bent.... zo ben ik dan ook wel weer...... gelukkig heeft mijn peuterpuber een goeie dag en zit ik fijn voor de tour de france....
Oh heerlijk he Mijn jongste lag in volkomen stuit en ging regelmatig "staan" in mijn buik. Voeten in mijn blaas en een kopstoot tegen mijn maag. Of ze draaide toch nog maar weer eens om waardoor je letterlijk voeten en ellebogen uit mijn buik zag steken. En daarna weer terug, of ze ging dwars liggen want je zou eens gewoon in hoofdligging geboren worden.
Toen ik vlak voor de keizersnee aan het ctg lag konden ze niet eens een ctg maken want ze draaide veel te veel, je hoorde alleen maar heel hard gekraak en geschuif.
woensdag 13 juli 2011 om 15:48
woensdag 13 juli 2011 om 16:02
@Bijtje: nog even geduld dus... Weet van m'n zus dat de reacties uit de omgeving soms het ergste zijn, zij praatte gelukkig ook 'gewoon' over andere dingen ipv over het zwangeren! Ook hekel aan: ik heb een bepaalde leeftijd en dan praat iedereen over dit onderwerp. Trouwens m'n zus deed het ook (over m'n buik wrijven... mag ik ook eens teveel gegeten hebben??!!!).
woensdag 13 juli 2011 om 16:07
woensdag 13 juli 2011 om 16:18
Oh ik wil ook even...
Afgelopen zondag heb ik mijn relatie verbroken, en de bedoeling was om met een vriendinnetje even een paar dagen bij te komen in een B&B in Zuid Limburg
Allemaal uitstapjes gepland, maar het houdt maar niet op met regenen!!!
En nu moet ik zo mijn best doen om niet te gaan zitten sippen...
Afgelopen zondag heb ik mijn relatie verbroken, en de bedoeling was om met een vriendinnetje even een paar dagen bij te komen in een B&B in Zuid Limburg
Allemaal uitstapjes gepland, maar het houdt maar niet op met regenen!!!
En nu moet ik zo mijn best doen om niet te gaan zitten sippen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 13 juli 2011 om 16:23
woensdag 13 juli 2011 om 16:25
woensdag 13 juli 2011 om 16:27